Data: 2010-01-19 10:28:42 | |
Autor: Tadeusz | |
volvo_geartronic | |
Użytkownik "Piotr" <> napisał w wiadomości ... mam do obejrzenia w okolicy Poznania używane volvo. Chodzi mi zwłaszcza o skrzynię, bo volvo (V 70) ma Geartronic i najechane 170 000 km - wedlug opinii netowych "powinna się ona już kończyć"? które V70??? jaki rocznik, silnik i napęd (FWD czy AWD) ? PS: nie wierz we wszystko w internecie :) najcześciej te wszystkie "prawdy objawione" wypisują tacy co to kuzyn wujka siostry stryjka miał a oni wiedzą najlepiej... -- pozdrawiam Tadeusz |
|
Data: 2010-01-19 15:48:20 | |
Autor: Piotr | |
volvo_geartronic | |
mam do obejrzenia w okolicy Poznania używane volvo. V70 II. sprzedający podal mi VIN, już wiem, że skrzynia to nie geartronic, lecz AW55-50 SN. to chyba lepiej? serwis informacji przez telefon nie chciał udzielic - "tylko osobiście, z włascicielem". jakie macie zdanie o tej skrzyni? motor to 2.0 turbo 180 KM. co myslą o nim użytkownicy? mniejsza o spalanie, bardziej zalezy mi na trwałości, zwłaszcza turbo. wątek rozpalił dosyc gorącą dyskusję ;-) niemniej można wyczytac istotne informacje. dziękuję udzielającym się! Pozdrawiam Piotr |
|
Data: 2010-01-19 19:46:17 | |
Autor: KiG | |
volvo_geartronic | |
Użytkownik Piotr napisał:
Ani lepiej ani gorzej. To to samo. -- KiG |
|
Data: 2010-01-20 09:17:50 | |
Autor: Jacek | |
volvo_geartronic | |
Piotr pisze:
mam do obejrzenia w okolicy Poznania używane volvo.które V70??? bardzo fajny silnik, malo pali w stosunku do mocy a skrzynia jest prostsza niz geartronic i tansza w naprawach poza tym kupujesz samochód, ktorego nie widziales - czy to nie jest nie madre? |
|
Data: 2010-01-20 09:48:18 | |
Autor: Piotr | |
volvo_geartronic | |
bardzo fajny silnik, malo pali w stosunku do mocy owszem, to byłoby niemądre. gdybym tak zrobił, ale ja tak nie robię - jutro będe go oglądał i próbował, przedtem staram się zasięgnąc opinii innych. ja sam nigdy automatem nie jeździłem i nie interesowałem się, nie wiem więc na co zwrócić uwagę. jak sprawdzić stan turbiny? co z tego, że poczuję jak mnie wciśnie w fotek przy przyspieszaniu, gdy tydzień po zakupie turbo padnie? czy da się to (tj. sprawdzić stan) w ogóle zrobić podczas pierwszych oględzin auta, bez pomocy warsztatu i specjalnych narzedzi? Piotr |
|
Data: 2010-01-20 10:30:37 | |
Autor: Tadeusz | |
volvo_geartronic | |
Użytkownik "Piotr" <> napisał w wiadomości ... ja sam nigdy automatem nie jeździłem i nie interesowałem się, nie wiem więc na co zwrócić uwagę. jeżeli nie jeździłeś automatem i nie masz o tym pojęcia to po prostu odżałuj te 200 czy 300 zł i sprawdź ten samochód w ASO... na oko nie sprawdzisz też turbiny, prędzej na ucho :) ale też trzeba mieć pojęcie czego słuchać - jeżeli słychać takie coś a'la gwizd to może wskazywać na problem z turbiną... Z tym, że jeszcze raz: jak nie znasz sie na tyle żeby dobrze ocenić całokształt auta to turbina może okazać się najmniejszym z twoich potencjalnych problemów... |
|
Data: 2010-01-20 12:27:29 | |
Autor: Jarek | |
volvo_geartronic | |
jak sprawdzić stan turbiny? co z tego, że poczuję jak mnie wciśnie w fotekNa pocieszenie napisze, ze nawet jesli zrobisz to z pomoca warsztatu, to i tak nie masz pewnosci, ze turbo nie padnie za tydzien. To samo dotyczy kazdej innej czesci w samochodzie. Oczywiscie nie podwazam sensu wizyty w warsztacie, ale nie wszystko da sie wykryc - pomijam sprawy ewidentne, jak np. luzy zawieszenia, zuzycie klockow hamulcowych itp. |