volvo_geartronic

Data: 2010-01-19 10:49:10
Autor: Arek M
volvo_geartronic

Czy po podaniu VIN w salonie podadzą mi przez telefon informacje na temat auta, nie będą żądać osobistej obecności właściciela?

Rożnie bywa...
We Wroclawiu wystarczał kiedyś telefon. Podawali kilometry przy ostatnim serwisie. Jak rozmówca Cie kojarzył, to dalo rade wyciągnąc nawet bardziej szczegołowe informacje (naprawy). Tak diwiedziałem się o wymianie wtryskiwaczy w jednym S60D5. Nie wiem jak jest teraz - jakiś czas temu zdradziłem marke volvo (po 4 volviakach) na rzecz japsa wiec nie dzwonie juz do nich :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

volvo_geartronic