Data: 2009-05-17 23:50:43 | |
Autor: MAc | |
[co kupić] volvo, saab a może c oś innego? | |
Chodzi za mną coś w okolicach 30.000. Chętnie diesel, chętnie automat. :-)
Po wstępnych rozważaniach na placu boju pozostało Volvo V70 i saab9-5 (a może 9-3) - właściwie nieważne czy sedan czy kombi. Czy są jakieś wersje które należy omijać dużym łukiem? (słyszałem o ponoć fatalnym jakościowo 3litrowym silniku saaba) A może czegoś szukać szczególnie intensywnie (nawet kosztem dodatkowej kasy)? Jak sie w tych autach spisują automatyczne skrzynie? Każda uwaga mile widziana. maC |
|
Data: 2009-05-17 23:53:51 | |
Autor: zinek | |
[co kupić] volvo, saab a może coś innego? | |
Użytkownik "MAc" <mac_dx@tosiewytnie.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guq0rk$b04$1news.onet.pl... Chodzi za mną coś w okolicach 30.000. Chętnie diesel, chętnie automat. :-) Po wstępnych rozważaniach na placu boju pozostało Volvo V70 i saab9-5 (a może 9-3) - właściwie nieważne czy sedan czy kombi. Czy są jakieś wersje które należy omijać dużym łukiem? (słyszałem o ponoć fatalnym jakościowo 3litrowym silniku saaba) A może czegoś szukać szczególnie intensywnie (nawet kosztem dodatkowej kasy)? Jak sie w tych autach spisują automatyczne skrzynie? ja radze uwazac na przebieg - czesto auta po przeplynieciu przez baltyk magicznie traca po 200 tys przebiegu - popros sprzedajacego o nr rejestracyjny i sprawdz na slynnej szwedziej stronie autentyczny przebieg sprzeta powodzenia w zakupie pozdro |
|
Data: 2009-05-17 23:56:22 | |
Autor: MAc | |
[co kupić] volvo, saab a może coś innego? | |
ja radze uwazac na przebieg - czesto auta po przeplynieciu przez baltyk magicznie traca po 200 tys przebiegu - Dzieki, będę pamiętał :-) |
|
Data: 2009-05-18 06:30:22 | |
Autor: Arek M | |
[co kupić] volvo, saab a może coś innego? | |
Chodzi za mną coś w okolicach 30.000. Chętnie diesel, chętnie automat. :-) 'Chetnie' diesel - zatem niekoniecznie ;) Jesli volvo - szukałbym T5 ze skrzynia geartronic. Mialem ten 'komplet' w S60. Spisywał się bosko! :) Moim zdaniem ta skrzynia to jeden z lepszych automatów - a mialem okazje jezdzic napreawde wieloma. W przypadku volvo na diesla może ten budzet nie starczyc, no i będzie duzo trudniej znaleźć rozsądny egzemplarz. W saabie automatów raczej unikaj. Są kiepskie. Diesel 125KM jakos sobie z tym autem radzi, choc bezawaryjnością nie grzeszy i makabrycznie klekocze. D5 z volvo znacznie lepszy. Za to w sabie masz tez fajne turbobenzynówki. 1.8T 150KM i 2.0 210KM. mialem okazje jezdzic tym pierwszym. Niby tylko 150KM, ale wiatrak znacznie obniza mijesce, kiedy zaczyna ciągnąć :) Ja na Twoim miejscu szukalbym: - saaba 9-3 ss 1.8T LPT lub 2.0T z ręczną zkrzynią - volvo v70/s60 T5 geartronic Diesle w tym budzecie będą raczej mooooocno zmęczone. A jesli jestes sklonny dołożyć - volvo z silnikiem D5. -- PozdrawiAM! WRX/240KM |
|
Data: 2009-05-18 08:39:04 | |
Autor: Jacek Bronowski | |
[co kupić] volvo, saab a może coś innego? | |
Ja na Twoim miejscu szukalbym: Potwierdzam. Zestaw V70 + D5 jest super. Jak na diesla dosc cichy i malo trzesacy a bardzo dynamiczny. Tyle ze za 30 tys. to bedzie juz dosc stary, albo zajezdzony. Jak bys mogl dorzucic z 15 tys to juz mozna sensowny 4-5 letni egz. znalezc. Ja od prawie roku jezdze V70D5 i jestem bardzo zadowolony. Tyle ze ja mam z wyboru man. skrzynie (nie lubie automatow). A ponoc zestaw D5 + automat czasem sprawia problemy. Jak szukalem (przelom lata i jesieni '08) to roczniki 2003 mozna bylo znalezc w oklicach 30 tys. Ale w wiekszosci nie wygladaly zachecajaco... W koncu znalazlem ladny egz. z 2004 (wowczas czteroleni) z pewnego zrodla i z full wyposazeniem - ale wywolawczo kosztowal 55 tys. (troche stargowalem :-) Ale uwazam, ze bylo warto! pozdr. Jacek Bronowski -- Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów. Wydawnictwa autorskie: http://www.foto-baza.pl/index.php?menu=autorskie |
|
Data: 2009-05-18 08:54:24 | |
Autor: Tadeusz | |
[co kupić] volvo, saab a może coś innego? | |
Użytkownik "Arek M" <> napisał w wiadomości news:pl...
do czasu aż ten geartronic nie padnie... te skrzynie z tamtego czasu miewały problemy włącznie z tym że była jakaś seria z wadliwym sterownikiem ekektrohydraulicznym - Vovlo najczęśniej "po cichu" wymieniało w czasie przeglądów sterownik lub skrzynie ale głównie w tzw. cywilizowanych krajach i jak ktos miał trochę szczęścia... Problem tej wady był taki, że nie było błędów w komputerze a wadliwy sterownik powodował że skrzynia szarpała, więc zwalano to głównie na użytkowanie i jak padała to właściciel musiał robić na swój koszt. Nie jest też tak, że wszystkie z tamtego okresu już padły :) jak ktoś spokojnie jeździł to dojeździł i sprzeda taką która może paść w każdej chwili A poza tym same plusy i tez polecam Volvo :) -- pozdrawiam Tadeusz |