[co kupić] volvo, saab a może coś innego?

Data: 2009-05-17 23:53:51
Autor: zinek
[co kupić] volvo, saab a może coś innego?

Użytkownik "MAc" <mac_dx@tosiewytnie.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guq0rk$b04$1news.onet.pl...
Chodzi za mną coś w okolicach 30.000. Chętnie diesel, chętnie automat. :-)
Po wstępnych rozważaniach na placu boju pozostało Volvo V70 i saab9-5 (a
może 9-3) - właściwie nieważne czy sedan czy kombi.

Czy są jakieś wersje które należy omijać dużym łukiem? (słyszałem o
ponoć fatalnym jakościowo 3litrowym silniku saaba)
A może czegoś szukać szczególnie intensywnie (nawet kosztem dodatkowej
kasy)?

Jak sie w tych autach spisują automatyczne skrzynie?

ja radze uwazac na przebieg - czesto auta po przeplynieciu przez baltyk magicznie traca po 200 tys przebiegu -
popros sprzedajacego o nr rejestracyjny i sprawdz na slynnej szwedziej stronie autentyczny przebieg sprzeta
powodzenia w zakupie
pozdro

Data: 2009-05-17 23:56:22
Autor: MAc
[...]

Dzieki, będę pamiętał :-)

[co kupić] volvo, saab a może coś innego?