volvo v 70 problem ze zlozeniem tylnej kanapy !!!!

Data: 2015-01-22 00:41:02
Autor: tomasz fo
volvo v 70 problem ze zlozeniem tylnej kanapy !!!!
witam mam problem wieksza czesc z tylnej kanapy nie chce sie zlozyc prawdopodobnie cos sie stalo z zamkiem blokady trzeba go nacisnac w dwoch miejscach jednoczesnie i powinno sie zlozyc.. zawsze sie skladal wczoraj zawiodl  czy moglby mi ktos doradzic co nalezalo by z tym zrobic ?

volvo v 70 problem ze zlozeniem tylnej kanapy !!!!