votum sa co to za jedni?

Data: 2011-03-09 09:05:23
Autor: Janko Walski
votum sa co to za jedni?

Od dwu dni "ktos" wydzwania i dpopytuje >sie o szczegoly sprawy.
Inicjalnie sadzilem ze to policja >dzwoni    (tylko im przekazalem moj
numer) ale po drugim telefonie mi sie >lampka zapalila od kiedy to
policja tak intensywnie sie dopytuje jak >przebiega leczenie.
Wczoraj sie ujawnil jakis gostek z firmy >votum sa.

Troche poczytalem w sieci na temat tej >firmy i w sumie nie wiem czy to
jacys sciemniacze czy konkretny przemysł..

Mial ktos z was z nimi do czynienia?
Czego sie spodziewac?

czytalem kiedys w Angorze list rozzalonej emertyki ktora potracil samochod. Tez znalezli ja w szpitalu. mila panienka byla bardzo uprzejma, niemniej jednak ich pomoc ograniczyla sie do dostarczenia wniosku do wypelnienia. Emertyka dostala jakies pieniadze z odszkodowania, niemniej jednak firma potracila z tego bardzo duza czesc  za posrednictwo, telefony, korespondencje itp.
Takie samo odszkodowanie mozna by uzyskac samemu, nie placac za posrednictwo, chyba ze ktos jest zdesperowany i nie zalezy mu na lwiej czesci zabieranej przez podobne firmy.
To nie jest moja opinia, streszczam tylko slowa osoby ktora miala z w/w firma do czynienia.

votum sa co to za jedni?