Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   vw po naprawie

vw po naprawie

Data: 2016-02-28 08:39:29
Autor: Cavallino
vw po naprawie
W dniu 27.02.2016 o 20:18, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Autozeitschrift testet Amarok nach VW-RückrufSchummel-Diesel nach Umrüstung: Verbrauch steigt um 0,5 bis 0,7 Liter

Czyli?
To polska grupa tak dla przypomnienia....

Data: 2016-02-27 23:47:10
Autor: przemek.jedrzejczak
vw po naprawie
Zużycie paliwa wzrosło po naprawie softu

Data: 2016-02-28 08:53:34
Autor: mk4
vw po naprawie
On 2016-02-28 08:47, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
Zużycie paliwa wzrosło po naprawie softu


No i jak to ma byc - wiecej pali to wiecej zuzywa zasobow. Zatem jest mniej ekonomiczny i trujacy. No ale teraz spelnia normy.

Tylko co to za normy, gdzie przepalajac wiecej paliwa jest "lepiej".
Gdzie tu ekologia? Chyba psudoekologia.

Tak, zaraz ktos powie, ze jest mniej tych bardziej trujacych zwiazkow a wiecej tych mniej trujacych. Tylko, ze to juz kombinatorstwem zalatuje albo zalatwianiem przy zielonym stoliku co jest bardziej a co mniej. Bo jak mniej pali (i to nie tak malo - bo niby ok 10%) to jest chyba mniej i jednych i drugich.

--
mk4

Data: 2016-02-28 00:14:16
Autor: przemek.jedrzejczak
vw po naprawie
Euro normy są tak skonstruowane aby producenci mogli zaoferować taniego diesla z niskim spalaniem ... w USA ten numer nie przeszedł i albo ladujesz drogi filtr scr/adblue albo wypad z rynku

Sprawa z NOx tez śmierdzi abstrahując zupełnie od tych żałośnie nierealnych danych wg producenta ... nasuwa się proste pytanie kto na tym zyskał i ile to kosztowało :-)

Data: 2016-02-28 09:31:45
Autor: mk4
vw po naprawie
On 2016-02-28 09:14, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
Euro normy są tak skonstruowane aby producenci mogli zaoferować taniego diesla z niskim spalaniem ... w USA ten numer nie przeszedł i albo ladujesz drogi filtr scr/adblue albo wypad z rynku

Sprawa z NOx tez śmierdzi abstrahując zupełnie od tych żałośnie nierealnych danych wg producenta ... nasuwa się proste pytanie kto na tym zyskał i ile to kosztowało :-)

Cos w tym moze i jest.
Jednak to co napisales zasmierdzialo brudna propaganda jak to w USA jest swietnie. A przeciez po Chinach to chyba najwiekszy truciciel, ktory regularnie odrzuca wszelkie porozumienia ekologiczne. Ich motoryzacja tez nie zachwyca.

Wydaje sie, ze nie chodzi o żaden numer tylko o pieniądze. Co oczywiscie nie usprawiedliwia VW - bo jakie te normy nie sa - to sie na nie zgodzili to powinni je respektowac.

Z drugiej strony - kto jak kto - przeciez takie koncerny maja srodki do tego zeby np. sprawdzac dokladnie auta konkurencji i publikowac wyniki. A skoro nikt tego nie robi to chyba wszyscy mniej lub wiecej kantuja.

--
mk4

Data: 2016-02-28 02:50:11
Autor: przemek.jedrzejczak
vw po naprawie
Ale tylko VW i kompania sprzedawał w Stanach tzw. czystego diesla ... EPA sprawdziło i wyszło szydlo z worka ... nigdzie nie napisałem ze USA jest super dziwi mnie tylko ze jak w USA moto koncern płaci użytkownikom za oszustwo to w UE Bruksela zamiata temat pod dywan

Data: 2016-02-28 08:56:55
Autor: Shrek
vw po naprawie
On 28.02.2016 08:53, mk4 wrote:

Tak, zaraz ktos powie, ze jest mniej tych bardziej trujacych zwiazkow a
wiecej tych mniej trujacych. Tylko, ze to juz kombinatorstwem zalatuje
albo zalatwianiem przy zielonym stoliku co jest bardziej a co mniej. Bo
jak mniej pali (i to nie tak malo - bo niby ok 10%) to jest chyba mniej
i jednych i drugich.

Chyba nie do końca. NOx to chyba właśnie przy zbyt ubogiej mieszance się tworzą.

Tak czy inaczej to ta ekologia to głównie na papierze;)

Shrek.

vw po naprawie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona