Data: 2016-02-28 08:39:29 | |
Autor: Cavallino | |
vw po naprawie | |
W dniu 27.02.2016 o 20:18, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Autozeitschrift testet Amarok nach VW-RückrufSchummel-Diesel nach Umrüstung: Verbrauch steigt um 0,5 bis 0,7 Liter Czyli? To polska grupa tak dla przypomnienia.... |
|
Data: 2016-02-27 23:47:10 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
vw po naprawie | |
Zużycie paliwa wzrosło po naprawie softu
|
|
Data: 2016-02-28 08:53:34 | |
Autor: mk4 | |
vw po naprawie | |
On 2016-02-28 08:47, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
Zużycie paliwa wzrosło po naprawie softu No i jak to ma byc - wiecej pali to wiecej zuzywa zasobow. Zatem jest mniej ekonomiczny i trujacy. No ale teraz spelnia normy. Tylko co to za normy, gdzie przepalajac wiecej paliwa jest "lepiej". Gdzie tu ekologia? Chyba psudoekologia. Tak, zaraz ktos powie, ze jest mniej tych bardziej trujacych zwiazkow a wiecej tych mniej trujacych. Tylko, ze to juz kombinatorstwem zalatuje albo zalatwianiem przy zielonym stoliku co jest bardziej a co mniej. Bo jak mniej pali (i to nie tak malo - bo niby ok 10%) to jest chyba mniej i jednych i drugich. -- mk4 |
|
Data: 2016-02-28 00:14:16 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
vw po naprawie | |
Euro normy są tak skonstruowane aby producenci mogli zaoferować taniego diesla z niskim spalaniem ... w USA ten numer nie przeszedł i albo ladujesz drogi filtr scr/adblue albo wypad z rynku
Sprawa z NOx tez śmierdzi abstrahując zupełnie od tych żałośnie nierealnych danych wg producenta ... nasuwa się proste pytanie kto na tym zyskał i ile to kosztowało :-) |
|
Data: 2016-02-28 09:31:45 | |
Autor: mk4 | |
vw po naprawie | |
On 2016-02-28 09:14, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
Euro normy są tak skonstruowane aby producenci mogli zaoferować taniego diesla z niskim spalaniem ... w USA ten numer nie przeszedł i albo ladujesz drogi filtr scr/adblue albo wypad z rynku Cos w tym moze i jest. Jednak to co napisales zasmierdzialo brudna propaganda jak to w USA jest swietnie. A przeciez po Chinach to chyba najwiekszy truciciel, ktory regularnie odrzuca wszelkie porozumienia ekologiczne. Ich motoryzacja tez nie zachwyca. Wydaje sie, ze nie chodzi o żaden numer tylko o pieniądze. Co oczywiscie nie usprawiedliwia VW - bo jakie te normy nie sa - to sie na nie zgodzili to powinni je respektowac. Z drugiej strony - kto jak kto - przeciez takie koncerny maja srodki do tego zeby np. sprawdzac dokladnie auta konkurencji i publikowac wyniki. A skoro nikt tego nie robi to chyba wszyscy mniej lub wiecej kantuja. -- mk4 |
|
Data: 2016-02-28 02:50:11 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
vw po naprawie | |
Ale tylko VW i kompania sprzedawał w Stanach tzw. czystego diesla ... EPA sprawdziło i wyszło szydlo z worka ... nigdzie nie napisałem ze USA jest super dziwi mnie tylko ze jak w USA moto koncern płaci użytkownikom za oszustwo to w UE Bruksela zamiata temat pod dywan
|
|
Data: 2016-02-28 08:56:55 | |
Autor: Shrek | |
vw po naprawie | |
On 28.02.2016 08:53, mk4 wrote:
Tak, zaraz ktos powie, ze jest mniej tych bardziej trujacych zwiazkow a Chyba nie do końca. NOx to chyba właśnie przy zbyt ubogiej mieszance się tworzą. Tak czy inaczej to ta ekologia to głównie na papierze;) Shrek. |