vw sharan - ten starszy, chcę kupić - pytania

Data: 2010-02-10 01:17:38
Autor: Romeo_rk
vw sharan - ten starszy, chcę kupić - pytania
Witam!
Chcę kupić vw sharana, rocznik 96-97. Wiem - staruszek, ma prawo się psuć, itd.
Auto ma być max. na rok - półtora. Nie chcę z silnikiem diesla - nie będę tłumaczył, dlaczego (o gustach się nie dyskutuje ;))
KONIECZNIE z gazem.
Mam do wyboru 2,8 vr6 albo 2,0.
Pytania do znawców i użytkowników: który i dlaczego? na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie? co w nim najczęściej się psuje?
wszelkie sugestie i uwagi mile widziane :)
pozdrawiam, RK

Data: 2010-02-10 10:13:11
Autor: Marcin Stankiewicz
vw sharan - ten starszy, chcę kupić - pytania
Dnia Wed, 10 Feb 2010 01:17:38 +0100, Romeo_rk na pl.misc.samochody
napisał(a):

Mam do wyboru 2,8 vr6 albo 2,0.
Pytania do znawców i użytkowników: który i dlaczego?

vr6 :
:D:D - taki będziesz miał wyraz twarzy przy jeździe. :[ - taki przy serwisowaniu ;) nie wspominając o cenach części - wtedy stan bliski !#%%%&!!## nie jest niczym dziwnym.

2.0 : nie do zajechania - ale te 115/130 KM to raczej tylko do toczenia się

"Dowcip. Najdowcipniejsi autorzy wywołują ledwie dostrzegalny uśmiech.
Aforyzmy F. Nietsche"

Data: 2010-02-10 12:58:37
Autor: Vlad The Ripper
[...]

Jak ten vr6 z 1996 będzie miał jeszcze te 115 KM to też bedzie dobrze :)

2.0 :
nie do zajechania - ale te 115/130 KM to raczej tylko do toczenia się

Bez przesady, starczy. Poza tym gaz założy bez problemu.

Data: 2010-02-11 13:03:06
Autor: kamil
"Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> wrote in message news:mb9u8bx7x38a$.vpc6zzv83b72$.dlg40tude.net...

vr6 :
:D:D - taki będziesz miał wyraz twarzy przy jeździe.
:[ - taki przy serwisowaniu ;) nie wspominając o cenach części - wtedy
stan bliski !#%%%&!!## nie jest niczym dziwnym.

O_O - taki wyraz oczu bedzie mial przy pierwszym wejsciu w zakret tym beczkowozem ze srodkiem ciezkosci na poziomie balkonow w palacu kultury. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-11 15:08:50
Autor: omega_fan
kamil wrote:
[...]

Chyba nie jezdziles Chryslerem Grand Voyagerem. Polecam.
Sharan to przy nim mistrz zwinności i gracji :)

Data: 2010-02-10 13:13:25
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Romeo_rk" <korbut@op.pl> napisał w wiadomości news:hkstus$9uj$1news.onet.pl...
[...]

Nie dalej jak wczoraj oglądąłme takiego, z 1997 - ale w dieslu (1,9) ;)
Fajne auto, rewelacyjnie przestronne, dobrze wyposażone. Lata swoje piętno odcisneły, temu egzemplarzowi który oglądałem, potrzebna jakaś tam kosmetyka wnętrza - ale poza tym, rewelacja.
Dodam, że diesel mruczy wzorowo, odpala od pierwszego strzału itd. Pali podobno 6,1 l/100 km/h.

--
Yogi(n)

Data: 2010-02-11 13:59:56
Autor: omega_fan
[...]

Nooo jasne, przy rownym 100 km/h na plaskiej drodze.

Data: 2010-02-11 16:00:55
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "omega_fan" <omf@nospam.org> napisał w wiadomości news:hl0v0c$1pk$1news.onet.pl...
podobno 6,1 l/100 km/h.

Nooo jasne, przy rownym 100 km/h na plaskiej drodze.

A pod wiatr, pod górkę i na drugim biegu przy obrotach 6000 /min - 6,5  ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2010-02-11 16:36:23
Autor: omega_fan
Yogi(n) wrote:
[...]

;-)

moj (Mk2) pali tyle wlasnie, tak jak napisalem... ale silnik inny (115
KM PD) i masa wieksza bo po lifcie.

Data: 2010-02-11 20:12:21
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "omega_fan" <omf@nospam.org> napisał w wiadomości news:hl185m$t9u$1news.onet.pl...
Yogi(n) wrote:
moj (Mk2) pali tyle wlasnie, tak jak napisalem... ale silnik inny (115
KM PD) i masa wieksza bo po lifcie.

Ja nie wiem ile pali tamten, relacjonuję tylko to, co powiedział (świeżo upieczony) właściciel. Ale to raczej poważny facet jest, współpracujemy regularnie i nie jest raczej "bajokpisarzem" ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2010-02-11 16:37:16
Autor: omega_fan
Romeo_rk wrote:
[...]

Zapraszam na forum Forda Galaxy, tam sie dowiesz wszystkiego:
http://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=108

vw sharan - ten starszy, chcę kupić - pytania