Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   vw touareg - na co uwazac?

vw touareg - na co uwazac?

Data: 2010-08-30 12:25:21
Autor: absceu4
vw touareg - na co uwazac?
witam

Czy o czym¶ w temacie szczegolnej awaryjnosci powinienem wiedziec zanim powaznie podejde do poszukiwań? Mowa o poprzedniej generacji.

Glownie chodzi mi o te niestandardowe rzeczy - zawieszenie (pneumatyka), skrzynie (automat) , napęd (torsen) i elektronike (troche tego tam jest). Silnik bedzie raczej prosty (benzyna).

A moze za wszelka cene unikac tego modelu? :)

--
pzdr

Data: 2010-09-01 20:20:56
Autor: Doby
vw touareg - na co uwazac?
witam

Czy o czym¶ w temacie szczegolnej awaryjnosci powinienem wiedziec zanim powaznie podejde do poszukiwań? Mowa o poprzedniej generacji.

Glownie chodzi mi o te niestandardowe rzeczy - zawieszenie (pneumatyka), skrzynie (automat) , napęd (torsen) i elektronike (troche tego tam jest). Silnik bedzie raczej prosty (benzyna).

A moze za wszelka cene unikac tego modelu? :)

-- pzdr

tez szukam podobnego - ze wzgledu na cene najlepiej rocznik 2005/2006.
- myslalem ze po wejsciu nowego modelu'2010 ceny spadna - ale nic nie drgnie.
Generalnie im prostszy tym mniej sie moze popsuc - stad zawieszenie pneumatyczne odpada,
torsen z tego co slyszalem jest dosyc dobry i niezawodny, ale wszystko zalezy od tego jak go poprzedni wlasciciel traktowal.
Wersja benzynowa ma ten plus ze latwiej bedzie trafic model z stosunkowo malym przebiegiem.
Jedyny ZONK do serwisowanie w przypadku awarii - popytalem w kilku znajomych warsztatach o to auto i wiekszosc mowi ze w razie awarii lepiej isc do ASO VW - a tam ceny kosmiczne

Moja inna alternatywa to Pajero 5D 3.2DiD - wiekszy, tez ma styl no i legenda

Data: 2010-09-02 08:48:29
Autor: P_ablo
vw touareg - na co uwazac?
Użytkownik "absceu4" <absceu4@jakis.mail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i5g0uj$1iv$1inews.gazeta.pl...
witam
Czy o czym¶ w temacie szczegolnej awaryjnosci powinienem wiedziec zanim powaznie podejde do poszukiwań? Mowa o poprzedniej generacji.
Glownie chodzi mi o te niestandardowe rzeczy - zawieszenie (pneumatyka), skrzynie (automat) , napęd (torsen) i elektronike (troche tego tam jest). Silnik bedzie raczej prosty (benzyna).
A moze za wszelka cene unikac tego modelu? :)



Sprawdz pneumatyke podnoszac i opuszczajac go recznie a nastepnie zobacz czy prawidlowo go uniesie/opusci przy zwiekszeniu predkosci. Jesli cokolwiek bedzie sie dzialo np nierowno ustawi sie ktoras kolumna, to jest bardziej niz pewne, ze masz do wymiany pare lub komplet - nie sluszalem aby sie to regenerowalo. Touareg i podobne bez aktywnego zawieszenia to nienajlepszy wybor. Zawieszenie wtedy jest tak zestrojone aby dobrze zachowywalo sie na szosie i jest dosc sztywne, co przy pokonywaniu garbow doprowadza do obijania sie o sufit :)

Mozesz sprawdzic olej w reduktorze, u mnie przy przebiegu 58 tys olej w reduktorze byl spalony. Byc moze ktos sie kiedys bawil i z deka przesadzil ale po wymianie jest ok.

Jedno czego nalezy w Touaregach unikac, to silnik  V10 diesla, nie wnikalem co sie dzieje ale elektronicy i mechanicy odradzaja ten silnik. W 3,2 l norma jest nierowna praca zaraz po odpaleniu i wylaczeniu wzbogacania mieszanki. Nie wiem dlaczego ale nawet przy -20 "ssanie" dziala tylko kilka s.

--
Picasso

vw touareg - na co uwazac?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona