Data: 2010-09-02 08:48:29 | |
Autor: P_ablo | |
vw touareg - na co uwazac? | |
Użytkownik "absceu4" <absceu4@jakis.mail.pl> napisał w wiadomości news:i5g0uj$1iv$1inews.gazeta.pl...
witam Sprawdz pneumatyke podnoszac i opuszczajac go recznie a nastepnie zobacz czy prawidlowo go uniesie/opusci przy zwiekszeniu predkosci. Jesli cokolwiek bedzie sie dzialo np nierowno ustawi sie ktoras kolumna, to jest bardziej niz pewne, ze masz do wymiany pare lub komplet - nie sluszalem aby sie to regenerowalo. Touareg i podobne bez aktywnego zawieszenia to nienajlepszy wybor. Zawieszenie wtedy jest tak zestrojone aby dobrze zachowywalo sie na szosie i jest dosc sztywne, co przy pokonywaniu garbow doprowadza do obijania sie o sufit :) Mozesz sprawdzic olej w reduktorze, u mnie przy przebiegu 58 tys olej w reduktorze byl spalony. Byc moze ktos sie kiedys bawil i z deka przesadzil ale po wymianie jest ok. Jedno czego nalezy w Touaregach unikac, to silnik V10 diesla, nie wnikalem co sie dzieje ale elektronicy i mechanicy odradzaja ten silnik. W 3,2 l norma jest nierowna praca zaraz po odpaleniu i wylaczeniu wzbogacania mieszanki. Nie wiem dlaczego ale nawet przy -20 "ssanie" dziala tylko kilka s. -- Picasso |
|