vw touran - pytanie o klamke drzwi

Data: 2010-03-10 00:32:42
Autor: darek s.
vw touran - pytanie o klamke drzwi
Czy da sie zmienic klamke drzwi kierowcy na tylna - bez zamka - montujac taka sama jak od tylnych drzwi ? Pytam bo mam zamiar kupic przez internet i nie bedzie mozliwosci porownania.

Darek

Data: 2010-03-10 01:04:14
Autor: to
darek s. wrote:

Czy da sie zmienic klamke drzwi kierowcy na tylna - bez zamka - montujac
taka sama jak od tylnych drzwi ? Pytam bo mam zamiar kupic przez
internet i nie bedzie mozliwosci porownania.

A nie możesz poszukać lewej przedniej klamki od anglika?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-10 02:17:57
Autor: darek s.

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b96f00e$1news.home.net.pl...
darek s. wrote:

[...]

moge ale czy jest jakas roznica miedzy tylna a przednia bez wkladki zamka ?

Data: 2010-03-10 01:18:43
Autor: to
darek s. wrote:

moge ale czy jest jakas roznica miedzy tylna a przednia bez wkladki
zamka ?

Tego niestety Ci nie powiem, bo nie wiem...

--
cokolwiek

vw touran - pytanie o klamke drzwi