w 2016 również było NAM SIĘ NALEŻY

Data: 2018-04-03 19:29:54
Autor: japanizer
w 2016 również było NAM SIĘ NALEŻY
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/beata-szydlo-przyznala-nagrody-ministrom-takze-w-2016-r/px8yl8j

  Temat ogromnych nagród finansowych dla ministrów rządu PiS kolejny tydzień nie   schodzi z czołówek gazet i programów informacyjnych. Tymczasem okazuje się, że   sowite dodatki do pensji członkowie gabinetu Szydło otrzymali także rok   wcześniej. I to z samą premier na czele! Szczegóły ujawnił poseł Platformy   Obywatelskiej Krzysztof Brejza.

  Szef kancelarii premiera Michał Dworczyk opisał to w adresowanym do Brejzy   dokumencie, że w 2016 roku - a ściślej rzecz biorąc w jego czterech ostatnich   miesiącach - nagrody dostali wszyscy ministrowie. Wynosiły one w sumie od 8 do   33 tys. zł. Dodatki dostawali jednak nie tylko ministrowie. Wiceszefowie   resortów otrzymać mieli od 6 do 15 tys. zł nagród. Premier Szydło przyznała   premię także sobie samej - ta wyniosła 15 tys. zł.

NAM SIĘ NALEŻY!

Data: 2018-04-04 08:14:44
Autor: A. Filip
w 2016 również było NAM SI
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

A ten poseł PO to miał jaja porównywać nagrody PiS z nagrodami PO?

<ironia> Ja tam jestem pewien że ministrom PO żadne nagrody się nie
należały ale jakieś i tak podostawali! ;-) </ironia>

Data: 2018-04-04 00:13:52
Autor: japanizer
w 2016 również było NAM SIĘ NALEŻY [brak "p olityki porównawczej"]
On Wednesday, April 4, 2018 at 3:14:51 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
>
> NAM SIĘ NALEŻY!

A ten poseł PO to miał jaja porównywać nagrody PiS z nagrodami PO?

58 tys. zł na nagrody przez 8 lat PO vs miliony, które przyznało sobie PiS przez dwa lata, mały pisiorku.

Data: 2018-04-04 23:53:43
Autor: stevep
W dniu 2018-04-04 o 08:14, A. Filip pisze:
[...]

Ależ tak kochasiu, wy jesteście od moralności Kalego, w związku z powyższym wszystko się wam należy.

--
stevep

w 2016 również było NAM SIĘ NALEŻY