w Czwartek Tusk obieca nam darmowy Internet

Data: 2010-01-27 10:35:51
Autor: awe
w Czwartek Tusk obieca nam darmowy Internet
i tym samym skok do nowoczesnej Europy. Ja tam nie podniecam sie - a nie wiem jak wy. Kompa standardu PC uzywam  od 1986 roku, a internet to az wstyd powiedziec od jak dawna temu.
tak wiec niby w tej europie jestem, tylko ze premiera mam chujowego
awe

Data: 2010-01-27 10:38:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   kto ci go wybral, nie kompa, tylko tego chujowego premiera?
   nie ty sam i/lub tobie podobni?

   ar

Data: 2010-01-27 11:06:24
Autor: awe
w Czwartek Tusk obieca nam darmowy Internet

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:7a8c7$4b6009bd$54702a04$9563news.chello.at...

[...]

-- -- -- -
no srroki ale na tuska nawet na mekach bym nie zaglosowal
awe

Data: 2010-01-27 11:32:58
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]
> wstyd
>

>   kto ci go wybral, nie kompa, tylko tego chujowego premiera?

-- -- -- -
no srroki ale na tuska nawet na mekach bym nie zaglosowal
awe

   ja tez nie!  :-)))

   ar

Data: 2010-01-27 11:43:49
Autor: u2
W dniu 2010-01-27 10:35, awe pisze:
[...]

Bo Donaldu jedzie tylko i wyłącznie na pustych obietnicach :)

Data: 2010-01-27 14:31:47
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjp62a$mru$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- --
a moze on pochodzi z jakiegos cyganskiego kahalu?
awe

Data: 2010-01-27 16:08:33
Autor: Kostek Wycirowski
[...]

Ty masz lekarza chujowego, a nie premiera. Dobry lekarz to by cię już dawno uśpił!

Data: 2010-01-30 10:53:23
Autor: awe
w Czwartek Tusk obieca nam darmowy Internet

Data: 2010-01-30 12:13:46
Autor: Kostek Wycirowski
w Czwartek Tusk obieca nam darmowy Internet

Data: 2010-01-30 13:19:06
Autor: awe