w Czwartek Tusk obieca nam darmowy Internet

Data: 2010-01-27 16:08:33
Autor: Kostek Wycirowski
w Czwartek Tusk obieca nam darmowy Internet

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hjp10t$l2e$1news.onet.pl...
i tym samym skok do nowoczesnej Europy. Ja tam nie podniecam sie - a nie wiem jak wy. Kompa standardu PC uzywam  od 1986 roku, a internet to az wstyd powiedziec od jak dawna temu.
tak wiec niby w tej europie jestem, tylko ze premiera mam chujowego
awe
Ty masz lekarza chujowego, a nie premiera. Dobry lekarz to by cię już dawno u¶pił!

Data: 2010-01-30 10:53:23
Autor: awe
w Czwartek Tusk obieca nam darmowy Internet

Data: 2010-01-30 12:13:46
Autor: Kostek Wycirowski
w Czwartek Tusk obieca nam darmowy Internet

Data: 2010-01-30 13:19:06
Autor: awe