w EUROBANKU zabrak³o kasy?

Data: 2010-03-08 14:57:56
Autor: PM
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
Dzi¶ rano (7:25)zleci³em 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA.
Do tej chwili nie dotar³ ¿aden,co siê dot±d nie zdarzy³o.
Zawsze kasa dociera³a ko³o po³udnia.
Czy¿by efekt uboczny obni¿enia %% ?

PM

Data: 2010-03-08 06:07:00
Autor: Bungiel
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
On Mar 8, 2:57 pm, "PM" <pmwcWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Dzi rano (7:25)zleci em 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA.
Do tej chwili nie dotar aden,co si dot d nie zdarzy o.
Zawsze kasa dociera a ko o po udnia.
Czy by efekt uboczny obni enia %% ?

Ja wys³a³em chyba o 6:30 i te¿ nie dosz³o do Aliora. Zobaczymy w
kolejnej sesji, ale zaczynam rozwa¿aæ ewakuacjê z EB i zostawienie tam
tylko tych 15 KO.

Data: 2010-03-08 14:36:40
Autor: xbartx
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
Dnia Mon, 08 Mar 2010 14:57:56 +0100, PM napisał(a):

Dziś rano (7:25)zleciłem 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA. Do tej chwili
nie dotarł żaden,co się dotąd nie zdarzyło. Zawsze kasa docierała koło
południa. Czyżby efekt uboczny obniżenia %% ?

No u mnie to samo, nie doszło z EB ani do Aliora ani do Polbanku. Co dziwniejsze, koleżanka mi w czwartek wysłała kasę do Aliora i doszła dopiero w poniedziałek, więc może w A też się rypie, albo coś bardziej ogólnie?

Data: 2010-03-08 17:45:25
Autor: Przemysław Kowalik
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
Użytkownik xbartx napisał:
[...]

Ja ok. 8:00 wysłałem z EB do Inteliga i doszła :-).

Przemek

Data: 2010-03-09 19:07:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
w EUROBANKU zabrak3o kasy?

"xbartx" hn321o$mn8$1@inews.gazeta.pl

Dzi¶ rano (7:25)zleci³em 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA. Do tej chwili
nie dotar³ ¿aden,co siê dot±d nie zdarzy³o. Zawsze kasa dociera³a ko³o
po³udnia. Czy¿by efekt uboczny obni¿enia %% ?

No u mnie to samo, nie dosz³o z EB ani do Aliora ani do Polbanku. Co
dziwniejsze, kole¿anka mi w czwartek wys³a³a kasê do Aliora i dosz³a
dopiero w poniedzia³ek, wiêc mo¿e w A te¿ siê rypie, albo co¶ bardziej
ogólnie?

Czyli co/jak? Kiedy (i na ile) EB podwy¿szy swoje %%? :)

Zanim klienci uciekn± z EB do FM/Meritum/OFeruj±cych -- starczy 5%,
ale pó¼niej (gdy klienci ju¿ uciekn± z EB) trzeba bêdzie daæ ponad 6%...

Data: 2010-03-09 19:26:49
Autor: sorden
w EUROBANKU zabrak3o kasy?
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

Zanim klienci uciekn± z EB do FM/Meritum/OFeruj±cych -- starczy 5%,
ale pó¼niej (gdy klienci ju¿ uciekn± z EB) trzeba bêdzie daæ ponad 6%...

Ktory z powyzszych ma - tak jak EB - lokaty jednodniowe ?

--
in

Data: 2010-03-09 19:53:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
w EUROBANKU zabrak3o kasy?

"sorden" hn640q$kod$1@news.mm.pl

Zanim klienci uciekn± z EB do FM/Meritum/OFeruj±cych -- starczy 5%,
ale pó¼niej (gdy klienci ju¿ uciekn± z EB) trzeba bêdzie daæ ponad 6%...

Ktory z powyzszych ma - tak jak EB - lokaty jednodniowe ?

W FM mo¿na zerwaæ lokatê wraz z zerwaniem [wyro¶niêtych jak owoce] odsetek.
(odsetki mo¿na zabraæ wraz z kapita³em przy zrywaniu lokaty)

Nie wiem, co z Meritum.

Data: 2010-03-09 21:04:06
Autor: sorden
w EUROBANKU zabrak3o kasy?
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

W FM mo¿na zerwaæ lokatê wraz z zerwaniem [wyro¶niêtych jak owoce]
odsetek. (odsetki mo¿na zabraæ wraz z kapita³em przy zrywaniu lokaty)

Nie wiem, co z Meritum.

Mozna sobie jedniodniowo otwierac/zamykac lokate 12 miesieczna i beda wyplacac odsetki bez zadnych kar ?

--
in

Data: 2010-03-10 08:15:25
Autor: Krzysztof
w EUROBANKU zabrak3o kasy?

"sorden" <sorden@usunwp.pl> wrote in message news:hn69n7$sad$1news.mm.pl...
[...]

W tabeli jest, ze w przypadku zerwania- wyplata kapitalu. Ale jaki ma sens tworzenie lokat 3,6,12-m jezeli mozna je zerwac po np. 2 dniach. Cos nie doprecyzowali tej tabeli i jakis 'glab' nie zauwazyl, ze kapitalizacja dzienna polega na dopisaniu odsetek do kapitalu, czyli zgodnie z tym co jest w tabeli oprocentowania powinni dawac odsetki. W Mer i Open tak oczywiscie nie jest.

Data: 2010-03-10 02:54:46
Autor: Jarek Andrzejewski
w EUROBANKU zabrak3o kasy?
On 10 Mar, 08:15, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
"sorden" <sor...@usunwp.pl> wrote in messagenews:hn69n7$sad$1news.mm.pl....

> [...]

w tabeli oprocentowania powinni dawac odsetki. W Mer i Open tak oczywiscie

A mo¿e to element przewagi konkurencyjnej w stosunku do Meritum Banku?
Mi pasuje w ka¿dym razie.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-03-10 18:51:06
Autor: XYZ
w EUROBANKU zabrak3o kasy?
On 10.03.2010 11:54, Jarek Andrzejewski wrote:
[...]

Zrywa³e¶ ju¿ lokatê, czy tylko mówisz  na podstawie tabeli?

Data: 2010-03-08 15:07:56
Autor: Liwiusz
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
PM pisze:
Dzi¶ rano (7:25)zleci³em 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA.
Do tej chwili nie dotar³ ¿aden,co siê dot±d nie zdarzy³o.
Zawsze kasa dociera³a ko³o po³udnia.
Czy¿by efekt uboczny obni¿enia %% ?

   Czy do takich elektronicznych przelewów bank potrzebuje w ogóle jakichkolwiek pieniêdzy? ;) Mo¿e po prostu zapomnieli zap³aciæ rachunku za pr±d i im serwery nie dzia³aj±? ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-03-08 15:58:34
Autor: jo44
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
Liwiusz pisze:

  Czy do takich elektronicznych przelewów bank potrzebuje w ogóle jakichkolwiek pieniêdzy?
A¿ mnie zatka³o.

Data: 2010-03-08 15:42:53
Autor: Krzysztof
w EUROBANKU zabrak³o kasy?

"PM" <pmwcWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:3461.000004ed.4b950264newsgate.onet.pl...
Dzi¶ rano (7:25)zleci³em 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA.
Do tej chwili nie dotar³ ¿aden,co siê dot±d nie zdarzy³o.
Zawsze kasa dociera³a ko³o po³udnia.
Czy¿by efekt uboczny obni¿enia %% ?

Moze opozniaja wysylke, dajac przelewy na nastepna sesje i uzupelniaja braki gotowki na rynku miedzybankowym. Jezeli zbyt duzo odplynelo, a tak moglo byc, bo KO to nie lokaty, to moze sa zmuszeni uzupelniac gotowke w inny sposob, zeby nie stracic plynnosci.

Data: 2010-03-08 15:03:44
Autor: xbartx
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
Dnia Mon, 08 Mar 2010 15:42:53 +0100, Krzysztof napisał(a):

[...]

No może i tak być. Mój przelew już się w Aliorze pojawił, ale co mi po tym jak nie załapał się na 3 sesję i musi poczekać do jutra. W Polbanku jeszcze kasy nie ma, może poszła od razu do Grecji :-]

Data: 2010-03-08 16:24:00
Autor: XYZ
w EUROBANKU zabrakło kasy?
On 08.03.2010 16:03, xbartx wrote:
[...]

Moja też doszła do Citi.

Data: 2010-03-08 17:43:48
Autor: Brzezi
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
pon, 08 mar 2010 o 14:57 GMT, PM napisa³(a):

Dzi¶ rano (7:25)zleci³em 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA.
Do tej chwili nie dotar³ ¿aden,co siê dot±d nie zdarzy³o.
Zawsze kasa dociera³a ko³o po³udnia.
Czy¿by efekt uboczny obni¿enia %% ?

Ja dzisiaj rano ok 9:30 robilem przelew z eurobanku do aliora, w aliorze
pojawil sie o 15:22, byla to sporsza sumka i poszlo dosyc szybko...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-03-08 18:51:03
Autor: xbartx
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
[...]

Ja właśnie sobie przypomniałem, że w sobotę jak wypłacałem pieniądze w placówce, to przed wyjściem przelałem z KO na ROR i kasa z ROR zeszła, ale na ROR się nie pojawiła, no ale u nich to raczej normalne, że zawsze trzeba trochę poczekać na przelew między własnymi rachunkami. Jak byłem w placówce, to jak wypłacałem i obok przyszła jakaś klienta, to pani z EB powiedziała do niej coś w stylu "od 10 minut już działa" czyli po prostu chyba na weekend zaliczyli jakiś pad (mi się akurat udało) a ta pierwsza sesja dzisiaj z EB to jakiś rykoszet, bo jak czytam wyżej druga już poszła bez problemów.

Data: 2010-03-08 19:19:17
Autor: xbartx
w EUROBANKU zabrak³o kasy?

Właśnie zleciłem przelew z KO na ROR i jest to samo co w sobotę czyli kasa z konta KO odjęta a nie ma jej na ROR a czekałem z dobre 5 minut i mi się znudziło. Być może nic się nie dzieje i to normalne, ale być może coś tam do końca nie gra jak trzeba. Mając na uwadze, że kiedy eurobank o ile dobrze pamiętam był całkowicie off przez kilka dni, to można snuć sobie jakieś domysły ;)

Data: 2010-03-08 20:24:22
Autor: Robert Kois
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
Dnia Mon, 8 Mar 2010 19:19:17 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):

W³a¶nie zleci³em przelew z KO na ROR i jest to samo co w sobotê czyli kasa z konta KO odjêta a nie ma jej na ROR a czeka³em z dobre 5 minut i mi siê znudzi³o. Byæ mo¿e nic siê nie dzieje i to normalne, ale byæ mo¿e co¶ tam do koñca nie gra jak trzeba. Maj±c na uwadze, ¿e kiedy eurobank o ile dobrze pamiêtam by³ ca³kowicie off przez kilka dni, to mo¿na snuæ sobie jakie¶ domys³y ;)

Panikujecie, przed chwil± przela³em z KKO na ROR, 2 klikniêcia na
"Produkty" i salda zgodne.

--
Kojer

Data: 2010-03-09 06:27:56
Autor: xbartx
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
Dnia Mon, 08 Mar 2010 20:24:22 +0100, Robert Kois napisał(a):

Panikujecie, przed chwilą przelałem z KKO na ROR, 2 kliknięcia na
"Produkty" i salda zgodne.

No ja też klikam zawsze w produkty i zazwyczaj po chwili no maksymalnie do minut kasa pojawia się na odpowiednim koncie. Jednak wczoraj tak nie było a nie robiłem tego po 23 podczas przetwarzania nocnego. Także mam wrażenie, że od kilku dni coś jest nie tak z ich systemem jak ostatnio w Aliorze.

Data: 2010-03-09 08:48:36
Autor: Robert Kois
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
Dnia Tue, 9 Mar 2010 06:27:56 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):

Panikujecie, przed chwil± przela³em z KKO na ROR, 2 klikniêcia na
"Produkty" i salda zgodne.
No ja te¿ klikam zawsze w produkty i zazwyczaj po chwili no maksymalnie do minut kasa pojawia siê na odpowiednim koncie. Jednak wczoraj tak nie by³o a nie robi³em tego po 23 podczas przetwarzania nocnego. Tak¿e mam wra¿enie, ¿e od kilku dni co¶ jest nie tak z ich systemem jak ostatnio w Aliorze.

No có¿, ja od pocz±tku praktycznie wszystkie dzia³ania na koncie robie jako¶ miêdzy 8 a 19 i wtedy problemów praktycznie nie ma (no zdarzy³o mi siê parê razy, ¿e chwilowo zdech³o). Nale¿y przyj±æ, ¿e w nocy bank ¶pi ;).

--
Kojer

Data: 2010-03-09 08:27:28
Autor: xbartx
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
Dnia Tue, 09 Mar 2010 08:48:36 +0100, Robert Kois napisał(a):

No cóż, ja od początku praktycznie wszystkie działania na koncie robie
jakoś między 8 a 19 i wtedy problemów praktycznie nie ma (no zdarzyło mi
się parę razy, że chwilowo zdechło). Należy przyjąć, że w nocy bank śpi
;).

Nie no wiadomo, że każdy system bankowy się różni i trzeba znać jego tak zwane niedogodności/ułomności. Tylko tym razem od soboty coś się delikatnie mocniej popsuło w eb.

Data: 2010-03-08 18:59:03
Autor: dwr
w EUROBANKU zabrak³o kasy?
W dniu 2010-03-08 14:57, PM pisze:
[...]

Dosz³o do tego, ¿e jak trzeba pilnie przerzuciæ kasê z Eurobanku do innego to idê w miejsce gdzie s± placówki kilku banków i sam sobie "przelewam" w trybie "no¿nym". Nie da siê ukryc, ¿e nie o to chodzi w bankowo¶ci elektronicznej :) ale ryzyko terminowych przelewów z Eurobanku zaczyna byæ zauwa¿alne.

w EUROBANKU zabrak³o kasy?