w Europie dzieją się rzeczy bardzo niepokojące

Data: 2014-05-12 14:06:26
Autor: Fritz
w Europie dzieją się rzeczy bardzo niepokojące
Tymczasem prezes PiS Jarosław Kaczyński uważa, że wygrana Conchity jest dowodem na upadek współczesnej Europy.
Jak powiedział prezes PiS, w Europie dzieją się rzeczy bardzo niepokojące, które wskazują na jej dekadencję i schyłkowość. - My byśmy chcieli ten trend odrzucić - zaznaczył.

W ocenie Kaczyńskiego "wszelkiego rodzaju propaganda zmierzająca do tego, aby zacierać różnice między kobietami a mężczyznami i tworzyć taki model życia, gdzie człowiek może zmienić w swoim życiu wszystko, łącznie z tym, czy jest kobietą czy mężczyzną, jest drogą do rozkładu, rozsypania się wszystkiego". Jednocześnie podkreślił, że na pewno nie powinniśmy się z tego rodzaju wydarzeń cieszyć. -To wydarzenia, które niczego dobrego nam nie wróżą - zaznaczył.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jaroslaw-Kaczynski-o-Conchicie-Wurst-to-nie-wrozy-niczego-dobrego,wid,16595706,wiadomosc.html

~nie jestem homofobem ale...........???!!!!@#$!!! 4 minuty temu

Zamiast zdrowych kobiet wybrali tranzystora- bez urazy kto chce byc tranzystorem to niech se bedzie I to jest tolerancja.,ale jak mi w szkole uczyc beda ze to jest normalne to takiego nauczyciela potluczona butelka w du..e wydy..m-a to bedzie sprawiedliwosc.Jak se geye itranzystory chca raju I narkotykow to wy......ac do Holandii lapy won brudna chora na syfilis europo od jeszcze moralnie zdrowej Polski I zabierzcie se Tuska I.inne dziwolagi ,won od mojej Polski!!!!!!!!!!!!ÂĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~ale jaja 24 minuty temu

Szkoda, że nie wysłaliśmy Ani Grodzkiej. Sukces murowany

~PAN 52 minuty temu

Tak wygląda Hitler Gender !

~pipi 5 minut temu

Jeżeli nie mieszać do tego Stwórcy (dla ateistów) to wyobraźcie sobie lwicę z grzywą albo lwa karmiącego młode.Jeżeli nasza tolerancja jest przyzwyczajana do homoseksualizmu i to proszę nie narzucać nam nietolerancji dla jakiegoś stwora z brodą i w kiecce. W sumie ładnie śpiewał ale po co ta żenada? Jeszcze jedno..jeżeli powiem ,że jestem hetero to ma znaczyć że jestem homofobem,a jak stwierdzę,że jestem gejem to po raczkach mnie będą całować za odwagę i bycie Treny? Brawo Kaczyński za pozostanie wiernym poglądom i ideom. a dla reszty prześmiewców życzę takiego cudaka w łóżku:)) i żeby wasze żony i córki nosiły brody ,a mężowie chodzili kieckach z dorobionymi rzęsami

~( 5 minut temu

Ja też takiej zdziczałej i zboczonej "e"uropy nie chcę !!! A do brzydkiej Julii ( na Ukrainie jest ta ładna ) mam jedno zdanie - wyłączenie telewizora to nic innego, jak chowanie głowy w piasek !!! I ani myślę tak czynić , bo zło zwycięża , gdy dobrzy ludzie są bierni !!!

~Wnuk Hitlera 50 minut temu

nazywa się Kiełbasa Muszelka - Podoba się wam !

~ewa 5 minut temu

Jestem tolerancyjna, ale nie do takiego stopnia. Nie jestem fanką Pana Kaczyńskiego, ale to co powiedział to niestety szczera prawda.

~lucyferus 42 minuty temu

Conchita Wurst ... austriacki POpapraniec, który oszukał całą Europę. Totalna żenada.

w Europie dzieją się rzeczy bardzo niepokojące