w Heyah info o koszcie rozmowy?

Data: 2009-04-23 05:23:07
Autor: alojzy.zakalec
w Heyah info o koszcie rozmowy?
Jak w Heyah wł±czyć takie có¶ żeby po każdej rozmowie wyskakiwał taki
SMS-flash informuj±cy o koszcie rozmowy ew. wraz z sum± jaka
pozostała?

Przywykłem do tego w orangeGO i simplusie, wydaje mi się to strasznie
pomocne w utrzymaniu dyscypliny budżetowej ;)

Data: 2009-04-23 19:03:59
Autor: darnok
alojzy.zakalec@gmail.com pisze:
[...]

Siec tego nie wspiera.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-04-23 09:36:57
Autor: alojzy.zakalec
w Heyah info o koszcie rozmowy?
On 23 Kwi, 18:03, darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch>
wrote:
alojzy.zaka...@gmail.com pisze:

> [...]

> Przywykłem do tego w orangeGO i simplusie, wydaje mi się to strasznie
> pomocne w utrzymaniu dyscypliny budżetowej ;)

łeee... szkoda... jeste¶ pewien?
a ciekawe czy np. w play jest co¶ takiego?

Data: 2009-04-23 18:01:52
Autor: W
w Heyah info o koszcie rozmowy?
 wystukał, co następuje:

> Przywykłem do tego w orangeGO i simplusie, wydaje mi się to strasznie
> pomocne w utrzymaniu dyscypliny budżetowej ;) Siec tego nie wspiera.

łeee... szkoda... jeste¶ pewien?
a ciekawe czy np. w play jest co¶ takiego?

podobno nie ma...