w ING już jest podgląd kont z innych banków

Data: 2019-10-24 20:09:04
Autor: ąćęłńóśźż
w ING już jest podgląd kont z innych banków
Uff, no to teraz wystarczy włamać się tylko na jedno ;-)

-- -- -
loguję się do systemu ING i widzę też swoje konta z mBanku i Millennium (na razie dostępne są tylko te dwa banki)

Data: 2019-10-25 06:24:03
Autor: Heniek
w ING już jest podgląd kont z innych banków
I co?
Zobaczysz ile mam, jakie kwoty wydaje na dziewczyny już niekoniecznie, bo mogę sobie ustawić rodzaj podglądu dodanego konta w innym banku.

Data: 2019-10-25 21:49:37
Autor: J.F.
Użytkownik "Heniek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:70b7c35f-3286-4ff2-85d1-82449865fa26@googlegroups.com...
I co?
Zobaczysz ile mam, jakie kwoty wydaje na dziewczyny już niekoniecznie,

A jak zona ma kolezanke w ING, a ty na dziewczyny wydajesz z konta mbank ?

bo mogę sobie ustawić rodzaj podglądu dodanego konta w innym banku.

A nie powinno byc raczej w tym innym banku listy uprawnien, z ktorych moze korzystac ING ?

J.

w ING już jest podgląd kont z innych banków