w ING już jest podgląd kont z innych banków

Data: 2019-10-25 08:07:49
Autor: kjboss
w ING już jest podgląd kont z innych banków
Czy trzeba bylo username & password wpisac gdzies w ING, zeby konto np z mBanku dane zaaktualizowali, czy mbank udostepnia jak ten same PESEL?

Data: 2019-10-25 08:12:07
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 25 października 2019 17:07:51 UTC+2 użytkownik kjb...@gmail.com napisał:
Czy trzeba bylo username & password wpisac gdzies w ING, zeby konto np z mBanku dane zaaktualizowali, czy mbank udostepnia jak ten same PESEL?

Apka albo ST ING otwiera Ci w przeglądarce nowe okno/zakładkę z logowaniem do milka lub mBąka - logujesz się i w ST milka/mBąka akceptujesz dostęp dla ING.
Więc nie ma żadnego podawania loginu czy hasła z milka/mBąka do ING.
Oraz - teoretycznie, bo nie sprawdzałem - można też sobie włączyć podgląd kont kogoś innego, czyj login i hasło znamy - ale nie wiem, może jakoś weryfikują, że to jednak ta sama osoba.

Data: 2019-10-25 21:52:39
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d7bccbc1-15e2-476b-9721-b1df6750026e@googlegroups.com...
[...]

Jakis tam login musi ING miec, ale moze unikalny dla tej relacji.

A jakbym chcial zgode wycofac, to gdzie ?

J.

Data: 2019-10-26 10:04:51
Autor: dantes
kjb...@gmail.com napisał:
[...]

Przeciwnie.
Oraz - teoretycznie, bo nie sprawdzałem -
można też sobie włączyć podgląd kont kogoś innego, czyj login i hasło
znamy - ale nie wiem, może jakoś weryfikują, że to jednak ta sama osoba.
A co na to prokuratura?

Data: 2019-10-26 01:27:44
Autor: Dawid Rutkowski
w ING już jest podgląd kont z innych banków
W dniu sobota, 26 października 2019 10:04:33 UTC+2 użytkownik dantes napisał:
Dnia Fri, 25 Oct 2019 08:12:07 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a): > W dniu piątek, 25 października 2019 17:07:51 UTC+2 użytkownik
> logowaniem do milka lub mBąka - logujesz się i w ST milka/mBąka
> akceptujesz dostęp dla ING. Więc nie ma żadnego podawania loginu czy
> hasła z milka/mBąka do ING. Przeciwnie.

Weź to najpierw zrób, a potem pisz.
I przeczytaj dobrze, co napisałem.
A jak nadal będziesz tak twierdził, to się wysłów, gdzie oś symetrii postawić.

> [...]
> można też sobie włączyć podgląd kont kogoś innego, czyj login i hasło
> znamy - ale nie wiem, może jakoś weryfikują, że to jednak ta sama osoba.

Nic, o tym nic nie ma w KK - oczywiście chodzi o sytuację, że dane uzyskano legalnie od tej drugiej osoby.
Bo to, że zabrania tego bank, nie oznacza, że będzie to ścigać prokuratura.

w ING już jest podgląd kont z innych banków