w ING już jest podgląd kont z innych banków

Data: 2019-11-06 05:06:18
Autor: Dawid Rutkowski
w ING już jest podgląd kont z innych banków
Już się popsiuło :(

Data: 2019-11-06 14:43:27
Autor: Pete
w ING już jest podgląd kont z innych bank Ăłw
Już się popsiuło :(

SOA#1 (*)

(*) Chyba że chodzi o mille, to nie działa od kilku dni.

--
Pete

Data: 2019-11-06 05:48:50
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 6 listopada 2019 14:43:30 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
> Już się popsiuło :(
> SOA#1 (*)

(*) Chyba że chodzi o mille, to nie działa od kilku dni.

To w takim razie pół SOA#1 ;>
U mnie nie ściąga sald (albo też "wciąż ściąga") ani z mBąka, ani z ROR mille ani z KK mille, a ostatnią historię mam z 12 października - choć to nie najlepsza metoda pomiaru, bo od 12 października do 1 listopada na koncie nic się nie działo - ale z 1 listopada i poźniejszych mimo wszystko nie ma.

w ING już jest podgląd kont z innych banków