w Krakowie może nastąpić właściwa EGZEK UCJA

Data: 2010-04-14 09:13:27
Autor: yarcioo
w Krakowie może nastąpić właściwa EGZEK UCJA
tak sobie myślę i przestrzegam...
jeśli to był plan, a nie przypadek...

Data: 2010-04-14 10:18:02
Autor: kefirh
w Krakowie może nastąpić właściwa EG ZEKUCJA
W dniu 2010-04-14 09:13, yarcioo pisze:
tak sobie my�l� i przestrzegam...
je�li to by� plan, a nie przypadek...

Jesli bedzie Aniela, Szymek, Barack i Wlod to najwyzej zaklinuja sie w zelaznym uscisku. Ponoc sam Szatan wybiera sie na uroczystosc.

k.

Data: 2010-04-14 02:07:53
Autor: Antenka
On 14 Kwi, 10:18, kefirh <kef...@post.com> wrote:
> [...]

Jesli bedzie Aniela, Szymek, Barack i Wlod to najwyzej zaklinuja sie w
zelaznym uscisku. Ponoc sam Szatan wybiera sie na uroczystosc.

Nie, Władimir odpali  pocisk. Co sugerujesz? Katastrofa Prezydenta RP
miała podziałać jak przynęta, żeby zebrać u jego trumny wielkich tego
świata?

Antenka

Data: 2010-04-14 12:28:42
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:904f3c09-80d9-480c-ab84-7aab4328cc1bh27g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Szkoda, ze nie zbiorą wszystkich kretynów w jednym miejscu.

--
stevep

Data: 2010-04-14 04:28:21
Autor: Antenka
w Krakowie może nastąpić właściwa EGZEKUCJA

Szkoda, ze nie zbior wszystkich kretyn w w jednym miejscu.<

--
stevep

W takim przypadku ciebie jako pierwszego należałoby usadowić w
pierwszym rzędzie razem z VIP-ami.

Antenka

Data: 2010-04-14 16:47:47
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bba29494-4df4-466a-8d23-9f6c39068aebz11g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

Obok ciebie nigdy.

--
stevep

Data: 2010-04-14 17:20:45
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 16:47, cirrus pisze:
[...]

Stefan, ty pewnie wolałbyś stanąć obok jakiegoś Di Caprio, albo chociaż Olbrychskiego?

Data: 2010-04-14 18:41:07
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq4mha$nhi$1news.onet.pl...
[...]

Di Caprio nie znam, Olbrychski może być. ;)

--
stevep

Data: 2010-04-14 21:21:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 18:41, cirrus pisze:
[...]

Taki przystojny blondynek, - sądzę że by ci się spodobał..

Data: 2010-04-15 08:47:32
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq54l3$2pp$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-14 18:41, cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys"<andrzej203@op.pl>  napisał w wiadomości
W dniu 2010-04-14 16:47, cirrus pisze:
Użytkownik "Antenka"<sweet.blue_eyes@wp.pl>   napisał w wiadomości
..
[...]

Eee, to ty gustujesz w blondynkach, a z Olbrychskim chętnie bym pogadał.

--
stevep

Data: 2010-04-15 08:50:39
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Taki przystojny blondynek, - sądzę że by ci się spodobał..

Eee, to ty gustujesz w blondynkach, a z Olbrychskim chętnie bym pogadał.

   Kiedys przegadalismy z nim pol nocy.

   A. Rem

Data: 2010-04-16 01:07:43
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 08:47, cirrus pisze:
[...]

Wiele słyszałem o tych waszych łóżkowych rozmowach, chłopaki..

Tak, nie mylisz się - ja gustuję w blondynkach. Ale płci żeńskiej.

Data: 2010-04-16 11:29:23
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq868o$btg$1news.onet.pl...
[...]

Pewnie słyszałeś je z mężczyzną w łóżku. ;)

--
stevep

Data: 2010-04-17 09:54:22
Autor: jadrys
w Krakowie może nastąpić właści wa EGZEKUCJA

Data: 2010-04-14 13:08:17
Autor: kefirh
W dniu 2010-04-14 11:07, Antenka pisze:
On 14 Kwi, 10:18, kefirh<kef...@post.com>  wrote:
W dniu 2010-04-14 09:13, yarcioo pisze:

tak sobie myĹ lÄ i przestrzegam...
jeÄš li to byÄš plan, a nie przypadek...

[...]

Taki mam humor Antenko...
http://tinyurl.com/y7l63x9

Podsylam Ci w zastepstwie niepoprawnego romantyka leninowskiego.

k.

Data: 2010-04-14 15:12:07
Autor: ColgatesBilly
w Krakowie może nastąpić wła ściwa EGZEKUCJA ( i glos rozsadk u)
"kefirh" <kefirh@post.com> wrote in message news:hq3tnh$c6p$1news.onet.pl...
[...]

I W PIZDU Z NIMI WSZYSTIMI!

Kol

w Krakowie może nastąpić właściwa EGZEK UCJA