w NBP zabrakło uncjowych bielików

Data: 2009-02-22 13:38:32
Autor: PL
w NBP zabrakło uncjowych bielików

w najbliższym mi oddziale

szykuje się niezła jazda

GOLD jest jedyną ochroną przed zdewaluowaniem złotego

wypada nabywać amerykańskie orły i afrykańskie krugerrandy

niezłe parcie na złoto !

Juz dawno brakowalo. Jak maja nowe dostawy to i tak jest limit 4 monet z kazdego nominalu na osobe. Dziwne, bo wszystko i tak kupuje sie anonimowo.

Data: 2009-02-22 14:35:56
Autor: charlie.delta

Użytkownik "PL" <usenet2000@WYTNIJgazeta.pl> napisał w wiadomości news:gnrh0a$3i2$1inews.gazeta.pl...

[...]

NIEPRAWDA

jeszcze latem bez problemu brałem jednorazowo 30 sztuk wzbudzając sensację u pań po drugiej stronie lady

zamieniałem przybywający depozyt z shortów na kruszec

kłopoty zaczęły sie wczesną jesienią

musiałem brać ze sobą słupy, dalej wzbudzjąc zdziwienie pań buhahahahaha

w NBP zabrakło uncjowych bielików