w Polsce to typowy manewr

Data: 2011-07-24 14:45:04
Autor: sewek
w Polsce to typowy manewr
http://reflectionof.me/youre-an-asshole-not-a-genius-1

tylko u nas wszyscy sa przyzwyczajeni i nikt nie protestuje ... :-)

Data: 2011-07-24 15:17:06
Autor: Tomek
w Polsce to typowy manewr
W dniu 2011-07-24 14:45, sewek pisze:
http://reflectionof.me/youre-an-asshole-not-a-genius-1

tylko u nas wszyscy sa przyzwyczajeni i nikt nie protestuje ... :-)

sam tak robię, zamiast stać i przedłużać kolejkę, jadę wolnym pasem i wbijam się z przodu, nikogo nie blokuj±c, dokładnie tak samo jak motocykle, w czym problem?

Data: 2011-07-24 15:39:22
Autor: Andrzej Lawa
w Polsce to typowy manewr
W dniu 24.07.2011 15:17, Tomek pisze:
[...]

Motocykl faktycznie nikogo (raczej) nie zablokuje.

Ale jakby¶ popatrzył na ten obrazek i spróbował POMY¦LEĆ (tak, wiem, dla takich jak ty to trudne) to by¶ zauważył, że nie da się "pocwaniaczyć" bez zablokowania - zaraz za zakrętem jest korek!

Data: 2011-07-24 15:43:33
Autor: Rafał \"SP\" Gil
w Polsce to typowy manewr
W dniu 2011-07-24 15:39, Andrzej Lawa pisze:

Ale jakbyś popatrzył na ten obrazek i spróbował POMYŚLEĆ (tak,
wiem, dla takich jak ty to trudne) to byś zauważył, że nie da
się "pocwaniaczyć" bez zablokowania - zaraz za zakrętem jest korek!

To cza by każdy korek z lota ptaka widzieć ...

--
Jak ja kurwa nienawidzÄ™ PH (DH) z parametrem PAR niĹĽszym niĹĽ 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-07-24 16:01:51
Autor: Andrzej Lawa
w Polsce to typowy manewr
W dniu 24.07.2011 15:43, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
[...]

A to już nie mój problem.

"Kolejki" do skrętu robi± się z jakiego¶ powodu i jak nie masz 100% pewno¶ci, że nie trafisz na sytuację, w której możesz bezpiecznie i bez blokowania komu¶ drogi "pocwaniakować", a mimo to cwaniakujesz - jeste¶ złamasem i tyle.

Data: 2011-07-24 22:07:39
Autor: Dykus
w Polsce to typowy manewr
Witam,

W dniu 2011-07-24 16:01, Andrzej Lawa pisze:

[...]

S± jeszcze sytuacje, kiedy¶ jeste¶ nietutejszy, znaków poziomych (i przed skrzyżowaniem) nie widać i nie wiadomo na którym pasie się ustawić. :) I ta niezręczno¶ć, gdy zjechać na wła¶ciwy pas się nie da, bo wszyscy stoj± jeden za drugim, a za Tob± chc± jechać... ;)
Ostatnio przerabiałem co¶ podobnego we Wrocławiu i oczywi¶cie w nagrodę, mimo GPSa na szybie i obcej rejestracji, zgodnie z Polsk± go¶cinno¶ci± i kultur± na drodze, dostałem długiego klaksona... :)

PS Oczywi¶cie problemu nie ma, gdy skręcamy, wtedy bezpiecznie wystarczy ustawić się na skrajnym pasie...

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2011-07-24 22:15:56
Autor: Andrzej Lawa
w Polsce to typowy manewr
W dniu 24.07.2011 22:07, Dykus pisze:

[...]

Jansa sprawa - aj się odnosiłem do celowego działania, a nie "zabł±dzenia".

Data: 2011-07-25 00:54:16
Autor: Rafał \"SP\" Gil
w Polsce to typowy manewr
W dniu 2011-07-24 22:07, Dykus pisze:

(i przed skrzyżowaniem) nie widać i nie wiadomo na którym pasie
się ustawić. :)

Uwaga: daję przykład:

Jedź 1 raz z wawy do przemyśla przez lublin. Przeciętny turysta się potnie w zakresie zmiany pasów :)

Polską gościnnością i kulturą na drodze, dostałem długiego
klaksona... :)

WspółczujÄ™. Ale wiedz, ĹĽe sÄ… miasta, gdzie bÄ™dziesz wziÄ™ty za jeszcze wiÄ™kszego huja. SÄ… takie wioski, ktĂłre nie wierzÄ… w  to, ĹĽe ĹĽycie jest jeszcze  bardziej wieĹ›niacze ;)

Data: 2011-07-25 10:05:46
Autor: DoQ
w Polsce to typowy manewr

Uwaga: daję przykład:
JedĽ 1 raz z wawy do przemy¶la przez lublin. Przeciętny turysta się
potnie w zakresie zmiany pasów :)

Pierwszy raz? Ja tamtędy jeżdżę parę razy w roku i zawsze mam w±tpliwo¶ci czy to już na pewno trzeba zmienić pas ;) Przed remontem tak nie było, jaki¶ debil to zaprojektował...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-25 11:15:10
Autor: Meehoo
w Polsce to typowy manewr
Dnia Mon, 25 Jul 2011 10:05:46 +0200, DoQ napisał(a):

[...]

Piszecie zapewne o Kunickiego ;-). Teraz przynajmniej jest bezpiecznie! ;-)

Pzdr

--
Meehoo

Data: 2011-07-25 11:28:57
Autor: DoQ
w Polsce to typowy manewr
W dniu 25-07-2011 11:15, Meehoo pisze:

[...]

Dokładnie, Kunickiego.
Nie znoszę tamtędy jeĽdzić, a odcinek Lublin->Biłgoraj(na Przemy¶l) całkowicie mnie dobija - zwłaszcza tuż po zimie...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-25 12:37:36
Autor: Rafał \"SP\" Gil
w Polsce to typowy manewr
W dniu 2011-07-25 11:15, Meehoo pisze:

Uwaga: daję przykład:
Jedź 1 raz z wawy do przemyśla przez lublin. Przeciętny turysta się
potnie w zakresie zmiany pasĂłw :)
Pierwszy raz? Ja tamtędy jeżdżę parę razy w roku i zawsze mam
wątpliwości czy to już na pewno trzeba zmienić pas ;) Przed remontem tak
nie było, jakiś debil to zaprojektował...
Piszecie zapewne o Kunickiego ;-). Teraz przynajmniej jest bezpiecznie! ;-)

Tam nawet kapelusz z nastawieniem "nie śpieszy mi się, nie muszę zmieniać pasów, jadę najwolniejszym" ma przejebane ;) Slalom gigant. Miejscowi wiedzą "dużo wcześniej" jak się ustawić, a ty .... módl się, żebyś nie miał leasingowej blachy z W na początku, bo wówczas zmiana pasa to po prostu otwarta walka na zasadzie, pierdolę, mam OC+AC niech się dzieje wola debila za mną, albo chce lakierować, albo nie ;)

Jeżdżę tamtędy często i też się jeszcze nie nauczyłem układu toru ;)

Data: 2011-07-25 11:19:47
Autor: kamil
w Polsce to typowy manewr
On 24/07/2011 14:39, Andrzej Lawa wrote:
[...]

Kiedy wła¶nie o to się rozchodzi - nie my¶l±, tylko cwaniacz±.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-24 16:16:32
Autor: Artur Ma¶l±g
w Polsce to typowy manewr
W dniu 2011-07-24 15:17, Tomek pisze:
[...]

Spadnij kiedy¶ do ¦winouj¶cia i spróbuj tak omin±ć kolejkę do promu...

Data: 2011-07-24 19:56:36
Autor: Rafał \"SP\" Gil
w Polsce to typowy manewr
W dniu 2011-07-24 16:16, Artur Maśląg pisze:

Spadnij kiedyś do Świnoujścia i spróbuj tak ominąć kolejkę do
promu...

:)

Data: 2011-07-24 20:38:58
Autor: Tomek
w Polsce to typowy manewr
W dniu 2011-07-24 16:16, Artur Maśląg pisze:

Spadnij kiedyś do Świnoujścia i spróbuj tak ominąć kolejkę do
promu...

:)

he, jutro tam jadÄ™ na tydzieĹ„, ale na miejscu poruszam siÄ™ na blachach ZSW, wiec nie bÄ™dÄ™ kombinowaĹ‚ (naklejek  na szybie nie sprawdzajÄ…:) )

Data: 2011-07-24 16:39:25
Autor: Kuba \(aka cita\)
w Polsce to typowy manewr

Użytkownik "Tomek" <tomasz.mentzel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j0h60k$78l$1news.icpnet.pl...
[...]

jakby¶ nie zauważył, to nie jest koncz±cy sie pas, tylko pas do jazdy w innym kierunku, niż zamierzasz... i z jazd± na tzw zamek nie ma nic wspólnego.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-24 16:48:58
Autor: DoQ
w Polsce to typowy manewr
jakby¶ nie zauważył, to nie jest koncz±cy sie pas, tylko pas do jazdy w
innym kierunku, niż zamierzasz... i z jazd± na tzw zamek nie ma nic
wspólnego.

Jeszcze stanie na ¶rodku i zablokuje ten pas, bo przecież najszybciejszy musi być i kolejki nie s± dla niego.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-24 17:55:43
Autor: AZ
w Polsce to typowy manewr
On 2011-07-24, Tomek <tomasz.mentzel@poczta.onet.pl> wrote:

sam tak robię, zamiast stać i przedłużać kolejkę, jadę wolnym pasem i wbijam się z przodu, nikogo nie blokując, dokładnie tak samo jak motocykle, w czym problem?

Czyli jestes typowym burakiem cwaniakiem. A czemu jest kolejka? Bo takie
madre glowy jak Ty pakuja sie na poczatku. Referencyjny przyklad most
Grota w Wawie pas na Modlinska - stoi od poczatku mostu bo drogowe
buraki pakuja sie na samym poczatku.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-24 20:16:52
Autor: Cavallino
w Polsce to typowy manewr
On 2011-07-24, Tomek <tomasz.mentzel@poczta.onet.pl> wrote:

sam tak robię, zamiast stać i przedłużać kolejkę, jadę wolnym pasem i
wbijam się z przodu, nikogo nie blokując, dokładnie tak samo jak
motocykle, w czym problem?

Czyli jestes typowym burakiem cwaniakiem.

Nie - jest myślącym człowiekiem, w przeciwieństwie do półmózgów którzy bez powodu stoją w korku blokując drogę.

A czemu jest kolejka?

Bo zgromadziło się kilku debili i postanowili ją rozdmuchać.

Data: 2011-07-24 20:36:08
Autor: Kuba \(aka cita\)
w Polsce to typowy manewr

On 2011-07-24, Tomek <tomasz.mentzel@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

kolejny, któy nie widzi różnicy między pasem do jazdy w konkrektnym kierunku, a kończącym sie pasie, któro można wykorzystać na całej jego długości..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-25 07:38:31
Autor: colin
w Polsce to typowy manewr

http://www.youtube.com/watch?v=pyxiBMftZBw

Data: 2011-07-25 15:37:56
Autor: Rafał Grzelak
w Polsce to typowy manewr
colin wrote:

> Referencyjny przyklad most
> Grota w Wawie pas na Modlinska - stoi od poczatku mostu bo drogowe
> buraki pakuja sie na samym poczatku.

http://www.youtube.com/watch?v=pyxiBMftZBw

http://www.youtube.com/watch?v=XDrbiSkQvc0

slyszalem, ze tirowcy czasem robia takie rzeczy, ale ze panda?
ludzie...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-07-25 11:44:11
Autor: Sebastian Kaliszewski
w Polsce to typowy manewr
AZ wrote:
On 2011-07-24, Tomek <tomasz.mentzel@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

To miejsce znane i "lubiane". Ale w takich miejscach powinno się po prostu oznakować z dużym wyprzedzeniem który pas skręca a który idzie prosto.

pzdr
\SK

Data: 2011-07-24 18:19:24
Autor: Czesławek
w Polsce to typowy manewr
W dniu 2011-07-24 15:17, Tomek pisze:
sam tak robię, zamiast stać i przedłużać kolejkę, jadę wolnym pasem i
wbijam się z przodu, nikogo nie blokuj±c, dokładnie tak samo jak
motocykle, w czym problem?
A ja czekam już dłuższy czas na takiego jelenia bo mi szkoda własnej kasy na wymianę lub naprawę pękniętego zderzaka.

Czesławek

Data: 2011-07-24 17:14:44
Autor: to
w Polsce to typowy manewr
begin Czesławek
A ja czekam już dłuższy czas na takiego jelenia bo mi szkoda własnej
kasy na wymianę lub naprawę pękniętego zderzaka.

Zamierzasz popełnić przestępstwo, a właściwie dwa?

Data: 2011-07-24 20:27:12
Autor: Czesławek
w Polsce to typowy manewr
W dniu 2011-07-24 19:14, to pisze:
Zamierzasz popełnić przestępstwo, a wła¶ciwie dwa?

Nic nie zamierzam :-] czekam po prostu na łut mojego szczę¶cia.
Akurat kto¶ dalej wpisał miejsce gdzie często czekam na ten łut :-)

Czesławek

Data: 2011-07-24 18:23:05
Autor: charwel (Oo)==:::
w Polsce to typowy manewr
W dniu 2011-07-24 18:19, Czesławek pisze:

A ja czekam już dłuższy czas na takiego jelenia bo mi szkoda własnej
kasy na wymianę lub naprawę pękniętego zderzaka.

PrzyjedĽ na rondo na ulicy Mińskiej we Wrocławiu.
Masz to naprawione w 10min.

charwel

Data: 2011-07-24 19:08:40
Autor: Tomek
w Polsce to typowy manewr
[...]

znaczy się, chcesz umy¶lnie spowodować wypadek?:)

Data: 2011-07-25 09:53:45
Autor: Arek
w Polsce to typowy manewr
[...]

Zasadniczo w niczym, ale zgodnie z tym obrazkiem jeste¶ dziur± w dupie.

A.

Data: 2011-07-25 10:04:36
Autor: Cavallino
w Polsce to typowy manewr
Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j0j7e9$p52$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie obejrzałem obrazka, on pisał o jeĽdzie pasem dla innego kierunku?
No to cofam co wcze¶niej dopisałem.

w Polsce to typowy manewr