w TAKTAK 1000 zl na WEEKEND

Data: 2009-08-04 10:19:21
Autor: Bolek
w TAKTAK 1000 zl na WEEKEND

Uzytkownik "WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> napisal w wiadomosci news:9lqf75l8fvsp1gph9p59ufp9jqhg4o9pb24ax.com...
sms od Tak Tak - pisownia oryginalna:

**
1000 zl na rozmowy do Era na WEEKEND. Zasil raz konto do tego CZWARTKU
za 50 zl i slij kod *106# a otrzymasz dodatkowe 1000 zl a za
25zl-dodatkowe 100 zl. www.era.pl
**

Policzmy: 1000 zl / (2*24*60) = 1000 / 2880 = 0,34 zl / min ROTFL :)

chyba raczej 50 zl / (2*24*60) = 1,7 gr / min

Data: 2009-08-04 10:54:14
Autor: Piotr M
w TAKTAK 1000 zl na WEEKEND
Bolek pisze:

Policzmy: 1000 zl / (2*24*60) = 1000 / 2880 = 0,34 zl / min ROTFL :)

chyba raczej 50 zl / (2*24*60) = 1,7 gr / min

Co Wy w ogóle liczycie, albo ja coś źle.
Jaki sens ma dzielić te tysiąc zł przez cokolwiek jak dostaje się go gratis?
Jaki sens jest dzielić te 50żł przez ten "weekend" skoro jest to zwykłe doładowanie?

IMO Era wymyśliła sobie chłyt marketingowy dla tych co dolary mają w oczach, równie dobrze mogliby dać milion zł za wygadanie przez weekend.

A gdzie ten news na stronach Ery?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-08-04 11:18:55
Autor: J.F.
w TAKTAK 1000 zl na WEEKEND
Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:h58svn$utb$1news.onet.pl...
Bolek pisze:
[...]

Dzielic nie ma sensu, ale mnozyc to juz mozna. Obdzwonic znajomych i policzyc ile sie zaoszczedzilo :-)

J.

Data: 2009-08-04 13:08:36
Autor: WAM
w TAKTAK 1000 zl na WEEKEND
On Tue, 04 Aug 2009 10:54:14 +0200, Piotr M <xxx@xxx.pl> wrote:

Jaki sens ma dzielić te tysiąc zł przez cokolwiek jak dostaje się go gratis?
Jaki sens jest dzielić te 50żł przez ten "weekend" skoro jest to zwykłe doładowanie?
masz racje, ale kase trzeba wpompowac, co z tego ze zostanie ;)
a tak swoja drogaa mozna policzyc w druga strone ;) - ile minut za to
bedzie do wygadania 1000 zl / cena minuty = ... :D no naprawde nie do
przegadania ten wirtualny 1000 zl.

Hm, a podatku od darowizny za niego nie trzeba zaplacic? ;)

WAM
--
wczasy z dziecmi nad morzem www.nadmorze.pl/wczasy-z-dziecmi-nad-morzem
wczasy z psem nad morzem

Data: 2009-08-08 08:48:47
Autor: zho
w TAKTAK 1000 zl na WEEKEND

Użytkownik "WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> napisał w wiadomości news:ei5g75p86niojukfs1irncc6ts1n9liecn4ax.com...
[...]

Jest to przychod powyzej 50 pln wiec sie kwalifikuje do zgloszenia do US i zaplacenia podatku od darowizny. Poniewaz Era nie jest zadnym krewnym przecietnego abonenta przepraszam taktakowicza wiec tym co skorzystali radze szybciutko do US sie pokajac bo jak nie to po co macie przez 5 lat niespokojnie spac. :)

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

Data: 2009-08-08 09:01:10
Autor: Piotr M
w TAKTAK 1000 zl na WEEKEND
zho pisze:

Jest to przychod powyzej 50 pln wiec sie kwalifikuje do zgloszenia do US i zaplacenia podatku od darowizny.

To z ciekawości, dlaczego nią nie jest?

Data: 2009-08-08 12:17:42
Autor: Pete
w TAKTAK 1000 zl na WEEKEND
W dniu 08.08.09 08:48, zho pisze:

[...]

To jest nagroda, a takowe do kwoty niewiele ponad 700 PLN są zwolnione.
Poza tym, to Era może opłacić ten podatek, więc to nie jest problem....

--
Pete

Data: 2009-08-23 02:46:49
Autor: Krzysztof Wostal
w TAKTAK 1000 zl na WEEKEND
Ja konto zasilić musiałem, bo średnio około 30 PLN na dwa tygodnie doładowuję, więc za 25 PLN je wzbogaciłem, a że potrzebowałem Internetu przez GPRS, wysłałem kod *106# i dostałem 100 PLN do wykorzystania przez sobotę i niedzielę. Zostało mi jednak jeszcze 78 PLN.
Jakież jednak było moje zdziwienie, kiedy zacząłem się łączyć po niedzieli z Internetem, gdy miast obniżania się stanu podstawowego konta, obniżał się stan niewykorzystanych złotówek z tej premii, a pod *9602 słyszałem, że do wykorzystania do dnia, który już minął 3 dni temu pozostało mi tyle, a tyle.:)
Krzysztof Wostal.

Data: 2009-08-27 16:36:41
Autor: polak maly
w TAKTAK 1000 zl na WEEKEND

Użytkownik "Krzysztof Wostal" <wostal@onet.eu> napisał w wiadomości news:h6q3hr$7pr$1news.onet.pl...
[...]

Ciekawa sprawa! U siebie zaobserwowałem to samo - odliczanie z weekendowego subkonta po terminie ważności za połączenia z internetem.
Ilość złotówek na subkoncie można sprawdzić nie tylko dzwoniąc pod *9602 ale również kodem USSD: *103*4# lub *103# i wybrać w odpowiedzi sieci z menu cyfrę 4.

--
PM

mail:  http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/8%708

Archiwum grupy telefonia.gsm: http://niusy.onet.pl/pl.misc.telefonia.gsm