w TVN i w Polsacie zacierają ręce

Data: 2017-09-04 03:07:05
Autor: japanizer
w TVN i w Polsacie zacierają ręce
http://wyborcza.pl/7,75398,22320823,wirtualne-media-bardzo-duze-spadki-ogladalnosci-jedynki-i-dwojki.html

  Udział TVP 1 w widowni zmniejszył się w sierpniu o 20 proc.. TVP 2 odnotowała   25-procentowy spadek - wynika z najnowszych badań oglądalności.

No dobra, dobra zmiana. Coraz lepsze programy disco polo, fake newsy i nowe programy kościelne napędzają widownię TVPiS.

Tylko czy tego bezzwrotnego kredytu na 800 mln zł faktycznie starczy na najbliższe cztery lata, bo jak tak dalej pójdzie, to Kurski będzie potrzebował kolejne setki milionów, bo na premie dla kochanki i nowe limuzyny z szoferami do wożenia hamburgerów i kebaba nie będzie.

Ale może o to naprawdę chodzi pisiorom, aby w Polsce nie było polskich mediów.

Data: 2017-09-04 05:46:49
Autor: Zenek Kapelinder
w TVN i w Polsacie zacierają ręce
Sporo ma sie zmienic po wprowadzeniu sciagalnej oplaty za tv. W tramwaju dwie babcie mowily ze nastepnym posunieciem bedzie ograniczenie czasu teklamowego w tv  od 7:00 do 3:00 do pieciu minut na godzine. A od 3:00 do 7:00 beda telewizje mogly nadawac tylko reklamy. Dla radia tez cos szykuja. Za komuny mowili " Kto sie z wladzy smieje ten kielbasy nie je".

Data: 2017-09-04 05:59:07
Autor: japanizer
On Monday, September 4, 2017 at 9:46:51 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

No dobrze idzie dobrej zmianie powrót do komuny, dobrze. Kiedy wznowią Trybunę Ludu mówili?

Data: 2017-09-04 06:11:37
Autor: Zenek Kapelinder
w TVN i w Polsacie zacierają ręce
Za pis nie reaktywuja. A jak pis kiedys przegra to juz nie bede zyl bo czlowiek nie zolw i nie zyje sto lat.

Data: 2017-09-04 16:39:08
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

No dobrze idzie dobrej zmianie powrót do komuny, dobrze. Kiedy wznowią Trybunę Ludu mówili?

Już jest !! Teraz nazywa się "W sieci", "w polityce" i inne "wszambie.pl" :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-04 16:38:39
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Szkoda. Reklamy to obecnie coś najciekawszego w TVPislam :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-05 06:50:19
Autor: Lepudruk
w TVN i w Polsacie zacierają ręce

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:napqqcdllgjp4nfctb83q3m0dgph1510264ax.com...

--

Takie same durnoty jak głoszone przez PiS. Kit wciskany motłochowi.

--
Lepudruk

Data: 2017-09-05 03:23:01
Autor: Zenek Kapelinder
w TVN i w Polsacie zacierają ręce
Przeciez debilu twierdzisz ze nie znizasz sie do poziomu tvpis i nie ogladasz. To skad wiesz jakie reklamy nadaja? Ale jak jestes zalosny mlocie  milosnikiem reklam to ogladaj ile mozesz bo za chwile mozesz nie miec gdzie je ogladac

Data: 2017-09-04 07:38:39
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Kup 3 miesiące dostępu do Wyborczej w cenie 1

W sierpniu to panie lud nad morzem siedzi, a nie przed tivi, idźta
w chj z takim niusem.

Data: 2017-09-04 08:16:53
Autor: japanizer
On Monday, September 4, 2017 at 11:38:40 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
> [...]

Kup 3 miesiące dostępu do Wyborczej w cenie 1

W sierpniu to panie lud nad morzem siedzi, a nie przed tivi, idźta

I tak już siedzą tam nad morzem odkąd Kurwski zaczął fake niusy pisać? :D

Data: 2017-09-04 08:50:54
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
> [...]

> w chj z takim niusem.

I tak już siedzą tam nad morzem odkąd Kurwski zaczął fake niusy pisać? :D

Już tak nie narzekaj, przeca masz całom prawdę całom dobę.

U Kurskiego też masz "tylko prawdę".

Jak chcesz jeszcze inna prawdę, zajrzyj do Michalkiewicza:)

Data: 2017-09-04 09:29:02
Autor: japanizer
On Tuesday, September 5, 2017 at 12:50:55 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:

Już tak nie narzekaj, przeca masz całom prawdę całom dobę.

U Kurskiego też masz "tylko prawdę".

Jak chcesz jeszcze inna prawdę, zajrzyj do Michalkiewicza:)

Próbowałem - tzn. przeczytałem kilka jego wypocin, potem zweryfikowałem podane przez niego "fakty". Wyszło, że to jakiś demagog, a może idiota, który wierzy w swoje brednie? Nie wiem, nie chciało mi się wnikać. I jeszcze to słownictwo, od którego nabiera się wątpliwości co do jakości kształcenia za komuny.

Data: 2017-09-04 18:36:24
Autor: u2
W dniu 04.09.2017 o 18:29, hitlerizer@japanizer.org pisze:
[...]

ty urodzony w komunie i zdechniesz w komunie boś komuch:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-09-05 09:13:08
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

ty urodzony w komunie i zdechniesz w komunie boś komuch:)

Suwalski bolszewik napisał :DDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-05 06:50:17
Autor: Lepudruk

Sprzeczka wrote:

> [...]

to słownictwo, od którego nabiera się wątpliwości co do jakości kształcenia

Jeżeli opłacany to smierdziel, jeżeli robi to z przekonania to idiota!
Zauważ że większość produkujących się tu pachołków PiS to stare dziady
przesiąknięte komuną. Nawrócili się na katolicką wiarę i mają nadzieję, że
pochowaja ich jak Jaruzelskiego na "świętej ziemi". Typowi przedstawiciele
tej komuny to u2, lord donald, kołtun-boukun i ich klony. ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-09-05 11:00:47
Autor: Budzik
w TVN i w Polsacie zacierają ręce
Użytkownik Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka franek.zyto@gmail.com ...

W sierpniu to panie lud nad morzem siedzi, a nie przed tivi, idźta
w chj z takim niusem.

hahahaha
i dlatego UDZIAL spada?
Idzta w chuj z takimi wnioskami...

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2017-09-04 13:25:22
Autor: Presidente de San Escobar
w TVN i w Polsacie zacierają ręce
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

No dobra, dobra zmiana. Coraz lepsze programy disco polo, fake newsy i nowe programy kościelne napędzają widownię TVPiS.

E tam, rosyjscy potomkowie typu u2, zenuś oglądają więc do zera im nie spadnie
:DDDDDDDDDDddd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-04 16:40:03
Autor: Lepudruk

[...]

Rozmodlony naród z nabożną czcią wpatruje się w swoich ludzkich bożków.
Hasło toruńskiego ojczulka: Ogladasz? To płać! Na tacę dawaj! Dawaj!

--
Lepudruk

w TVN i w Polsacie zacierają ręce