w UE juz tylko na swiatlach?

Data: 2010-02-18 08:13:28
Autor: Adam Adamaszek
w UE juz tylko na swiatlach?
Data: 2010-02-18 19:54:13
Autor: gogi
w UE juz tylko na swiatlach?
W dniu 2010-02-18 17:13, Adam Adamaszek pisze:
http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_swiatlach_w_calej_UE.html
pozdro
Adam

Mi tam nie przeszkadza.

--
gogi

Data: 2010-02-18 19:55:36
Autor: to
w UE juz tylko na swiatlach?
Adam Adamaszek wrote:

http://moto.pl/
MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_swiatlach_w_calej_UE.html

Ale durnota.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-18 19:59:36
Autor: Katanka
w UE juz tylko na swiatlach?
Adam Adamaszek wrote:
http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_swiatlach_w_calej_UE.html

Jestem za.

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2010-02-18 20:02:53
Autor: MadMan
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia Thu, 18 Feb 2010 19:59:36 +0100, Katanka napisał(a):

http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_swiatlach_w_calej_UE.html

Jestem za.

Jestem przeciw. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-18 20:27:54
Autor: Katanka
w UE juz tylko na swiatlach?
MadMan wrote:
Dnia Thu, 18 Feb 2010 19:59:36 +0100, Katanka napisał(a):

http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_swiatlach_w_calej_UE.html

Jestem za.

Jestem przeciw.

Czyli jeden głos za, jeden przeciw i jeden sie wstrzymał. Kto rozstrzynie?

Data: 2010-02-18 20:42:15
Autor: Artur Ma¶l±g
w UE juz tylko na swiatlach?
Katanka pisze:
MadMan wrote:
[...]

Głosy na pms-ie tego nie rozstrzygn±. Ostatnio się zrobiło troszkę
ja¶niej i mamy rzeszę przeciętnych inaczej, którzy uważaj±, że ¶wiatła
s± zbędnym elementem wyposażenia samochodu. Nie dalej jak w poniedziałek
prawie się wpakowałem na barana, który o 7:30 między zaspami jechał
sobie białym (albo jasno-szarym metalikiem - służbowa Corolla) bez ¶wiatełek. Szkoda słów na takich - zastanawiam się, czy jak wjechał na Puławsk± (DC) to je wł±czył, bo tam już Policję można spotkać?
Gdyby ludzie my¶leli, to by wiele przepisów nie było potrzebnych...

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2010-02-18 19:55:16
Autor: to
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Maśląg wrote:

Głosy na pms-ie tego nie rozstrzygną. Ostatnio się zrobiło troszkę
jaśniej i mamy rzeszę przeciętnych inaczej, którzy uważają, że światła
są zbędnym elementem wyposażenia samochodu. Nie dalej jak w poniedziałek
prawie się wpakowałem na barana, który o 7:30 między zaspami jechał
sobie białym (albo jasno-szarym metalikiem - służbowa Corolla) bez
światełek.

MoĹĽe pora na wizytÄ™ u okulisty?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-18 20:56:54
Autor: Artur Maśląg
w UE juz tylko na swiatlach?
to pisze:
Artur Maśląg wrote:

[...]

Zadzwoń i zapytaj - ja problemów ze wzrokiem zasadniczo nie mam.

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-02-18 19:58:06
Autor: to
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Maśląg wrote:

[...]
Corolla) bez światełek.

MoĹĽe pora na wizytÄ™ u okulisty?

Zadzwoń i zapytaj - ja problemów ze wzrokiem zasadniczo nie mam.

"Zasadniczo" masz, jeden przypadek nawet opisałeś.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-18 21:00:07
Autor: Artur Maśląg
w UE juz tylko na swiatlach?
to pisze:
Artur Maśląg wrote:

[...]

Mylisz siÄ™, ale jakoĹ› mnie to nie dziwi.

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-02-18 21:16:11
Autor: MadMan
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia 18 Feb 2010 20:58:06 +0100, to napisał(a):

[...]

Może pora na wizytę u okulisty?

Zadzwoń i zapytaj - ja problemów ze wzrokiem zasadniczo nie mam.

"Zasadniczo" masz, jeden przypadek nawet opisałe¶.

Zasadniczo to miał prawo uważać że samochód który nie powinien się
poruszać będzie stał w miejscu. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-18 22:52:02
Autor: Artur Ma¶l±g
w UE juz tylko na swiatlach?
MadMan pisze:
(...)
Zasadniczo to miał prawo uważać że samochód który nie powinien się
poruszać będzie stał w miejscu.

To prawda, ale problem tkwi jednak w innym miejscu - kierowca tamtego
pojazdu był zobowi±zany do wł±czenia ¶wiateł nawet nie z racji obowi±zku
24/365, czy też sezonu zimowego, ale z racji widoczno¶ci itd.
Padaj±cy ¶nieg, zaspy wyższe od samochodu, a tu jaki¶ debil jedzie sobie
bezmy¶lnie - 3 razy mu pokazywałem na ¶wiatła, zero efektu. Dziwnym
trafem cała reszta kierowców (nawet ci, którzy byli zakopani w zaspach
i się okopywali) mieli ¶wiatła wł±czone. Jak już kiedy¶ pisałem
- nie jestem zwolennikiem obowi±zku jazda na ¶wiatłach 24/365, niemniej
z racji bezmy¶lno¶ci wielu kierowców popieram tan nakaz.

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2010-02-19 11:57:37
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:hlkcq6$gl$1inews.gazeta.pl...
MadMan pisze:
(...)
[...]

I wła¶nie im o to chodziło by¶ tak my¶lał. Zawsze to o jednego opozycjonistę w stosunku do głupoty i złodziejstwa mniej.
neelix

Data: 2010-02-19 12:21:04
Autor: Hinek
w UE juz tylko na swiatlach?
Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał

- nie jestem zwolennikiem obowi±zku jazda na ¶wiatłach 24/365, niemniej z racji bezmy¶lno¶ci wielu kierowców popieram tan nakaz.

Jak widzisz nakaz nie pomaga na bezmyslnosc. Nawet gdyby grozila
kara smierci - zawsze znajdzie sie ktos, kto swiatel nie zapali.
Doskonale tu widac ze nakazami nie da sie zastapic myslenia.
Musisz byc rozdarty wewnetrznie popierajac cos  dostrzegajac
zarazem bezsensownosc tego czegos :]
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-02-19 08:20:14
Autor: to
w UE juz tylko na swiatlach?
MadMan wrote:

[...]

Zasadniczo widzę, że remisja odmóżdżenia została w Twoim przypadku niestety zatrzymana, co więcej, defekt mózgu daje o sobie znać ze zdwojoną siłą.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-19 11:28:04
Autor: MadMan
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia 19 Feb 2010 09:20:14 +0100, to napisał(a):

Zasadniczo to miał prawo uważać że samochód który nie powinien się
poruszać będzie stał w miejscu.

Zasadniczo widzę, że remisja odmóżdżenia została w Twoim przypadku niestety zatrzymana, co więcej, defekt mózgu daje o sobie znać ze zdwojon± sił±.

Czy twoim zdaniem samochód który nie powinien poruszać nie będzie stał w
miejscu? Ja np. kiedy¶ przeczytałem artykuł 4 ustawy Prawo o Ruchu Drogowym...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-19 16:48:27
Autor: to
w UE juz tylko na swiatlach?
MadMan wrote:

[...]

Moim zdaniem samochód który nie powinien się poruszać będzie stał w miejscu lub nie będzie.

Ja np. kiedyś przeczytałem artykuł 4 ustawy Prawo o Ruchu Drogowym...

I co w zwiÄ…zku z tym?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-19 17:53:07
Autor: MadMan
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia 19 Feb 2010 17:48:27 +0100, to napisał(a):

[...]

I co w zwi±zku z tym?

Mogę s±dzić że samochód z wył±czonymi ¶wiatłami się nie porusza. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-19 17:55:25
Autor: to
w UE juz tylko na swiatlach?
MadMan wrote:

Ja np. kiedyś przeczytałem artykuł 4 ustawy Prawo o Ruchu Drogowym...

I co w zwiÄ…zku z tym?

Mogę sądzić że samochód z wyłączonymi światłami się nie porusza.

Nie, nie możesz, bo czasem ktoś jedzie i zapomni włączyć.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-19 19:17:52
Autor: MadMan
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia 19 Feb 2010 18:55:25 +0100, to napisał(a):

Mogę s±dzić że samochód z wył±czonymi ¶wiatłami się nie porusza.

Nie, nie możesz, bo czasem kto¶ jedzie i zapomni wł±czyć.

Tak samo jak zapomni że czerwone oznacza nie jechać, a żółty trójk±t z
czerwon± obwódk± skierowany w dół to ust±p pierwszeństwa?
Muszę przyjmować że kierowcy znaj± te znaki/sygnały, chyba że co¶ jasno
wskazuje że tak nie jest. Wolno poruszaj±cy się samochód można łatwo
pomylić ze stoj±cym w miejscu. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-19 23:50:29
Autor: J.F.
w UE juz tylko na swiatlach?
On Fri, 19 Feb 2010 17:53:07 +0100,  MadMan wrote:
Ja np. kiedy¶ przeczytałem artykuł 4 ustawy Prawo o Ruchu Drogowym...
I co w zwi±zku z tym?
Mogę s±dzić że samochód z wył±czonymi ¶wiatłami się nie porusza.

Ale tylko z odleglosci z ktorej nie widac ze sie porusza :-)
I np z takiej z ktorej nie widac ze znajduje sie na srodku pasa, bo to
podejrzane chyba.

J.

Data: 2010-02-20 08:25:11
Autor: MadMan
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia Fri, 19 Feb 2010 23:50:29 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Owszem. Z jakich¶ 100-200 metrów czasami ciężko ocenić czy samochód stoi
czy też powoli się porusza. Szczególnie przy małych prędko¶ciach. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-20 13:21:36
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:rysasxk6s7mp$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
[...]

Jak masz takie problemy to chodĽ pieszo.
neelix

Data: 2010-02-20 13:31:37
Autor: MadMan
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia Sat, 20 Feb 2010 13:21:36 +0100, neelix napisał(a):

Jak masz takie problemy to chodĽ pieszo.

Nie, ja potrafię przekręcić pokrętło od wł±czenia ¶wiateł. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-20 14:19:51
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4accy2v8e4qj$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
Dnia Sat, 20 Feb 2010 13:21:36 +0100, neelix napisał(a):
Jak masz takie problemy to chodĽ pieszo.
Nie, ja potrafię przekręcić pokrętło od wł±czenia ¶wiateł.

A po co?
neelix

Data: 2010-02-20 14:38:24
Autor: MadMan
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia Sat, 20 Feb 2010 14:19:51 +0100, neelix napisał(a):

Jak masz takie problemy to chodĽ pieszo.
Nie, ja potrafię przekręcić pokrętło od wł±czenia ¶wiateł.

A po co?

Żeby wł±czyć ¶wiatła. Oba używane przeze mnie auta nie maj±
automatycznego wł±cznika. Skoro ja to potrafię to mam nadzieję że inni także? Nawet bez jednej
ręki da się wł±czyć ¶wiatło. Bez połowy mózgu już nie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-20 20:21:04
Autor: to
w UE juz tylko na swiatlach?
MadMan wrote:

Żeby włączyć światła. Oba używane przeze mnie auta nie mają
automatycznego włącznika.
Skoro ja to potrafiÄ™ to mam nadziejÄ™ ĹĽe inni takĹĽe? Nawet bez jednej
ręki da się włączyć światło. Bez połowy mózgu już nie.

Tylko po co oświetlać słońce? Jak ktoś nie widzi nieoświetlonego auta w dzień to tym bardziej nie zauważy pieszego czy rowerzysty czyli nie powinien mieć prawka.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-20 22:04:13
Autor: MadMan
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia 20 Feb 2010 21:21:04 +0100, to napisał(a):

[...]

Tylko po co o¶wietlać słońce? Jak kto¶ nie widzi nieo¶wietlonego auta w dzień to tym bardziej nie zauważy pieszego czy rowerzysty czyli nie powinien mieć prawka.

Ja zauważam, a jako że nie ¶wieci to zauważam że się nie rusza. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-04 18:40:50
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:b7hgqy4kirer.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
[...]

Pytanie "po co?" nadal aktualne.
neelix

Data: 2010-03-04 19:47:54
Autor: MadMan
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia Thu, 4 Mar 2010 18:40:50 +0100, neelix napisał(a):

[...]

Przekręcam żeby wł±czyć ¶wiatła. Elementarne. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-20 20:19:42
Autor: to
w UE juz tylko na swiatlach?
MadMan wrote:

Ale tylko z odleglosci z ktorej nie widac ze sie porusza :-) I np z
takiej z ktorej nie widac ze znajduje sie na srodku pasa, bo to
podejrzane chyba.

Owszem. Z jakichś 100-200 metrów czasami ciężko ocenić czy samochód stoi
czy też powoli się porusza. Szczególnie przy małych prędkościach.

Jeśli masz takie problemy, to współczuję.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-19 15:15:49
Autor: komar
w UE juz tylko na swiatlach?
W dniu 2010-02-18 20:56, Artur Maśląg pisze:
to pisze:
Artur Maśląg wrote:

[...]

w takim wypadku nie okulista a psychiatra. I do czasu diagnozy proponuje przesiąść się na komunikację zbiorową bo powodujesz większe zagrożenie niż ten "niewidoczny" samochód o nieokreślonym kolorze.

Data: 2010-02-19 18:49:30
Autor: Artur Maśląg
w UE juz tylko na swiatlach?
komar pisze:
(...)
w takim wypadku nie okulista a psychiatra. I do czasu diagnozy proponuje przesiąść się na komunikację zbiorową bo powodujesz większe zagrożenie niż ten "niewidoczny" samochód o nieokreślonym kolorze.

Zastanawiam się jaka to pokrętna logika doprowadziła Ciebie do takich
wniosków. Pewnie ta światłofobowa, jak u neelixa.

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-02-26 18:04:22
Autor: Arek (G)
w UE juz tylko na swiatlach?
W dniu 2010-02-19 18:49, Artur Maśląg pisze:
komar pisze:
(...)
[...]

Daj sobie spokój. Przepis jest dobry i nie ma co się w tym utwierdzać. A, że na pms pełno jest wiedzących lepiej to nie nowina. Oni nawet by zanegowali fakt, że samochód do jazdy musi posiadać co najmniej 4 koła. Przecież w nfs wystarczy kierownica.

A.

Data: 2010-02-26 19:01:51
Autor: Hinek
w UE juz tylko na swiatlach?
UĹĽytkownik "Arek (G)" <aaa@bbb.pl>

Daj sobie spokój. Przepis jest dobry i nie ma co się w tym utwierdzać.

Widzisz, np. ziemia opiera sie na czterech sloniach, ktore stoja
na zolwiu. Ten model jest oczywisty i nie ma co sie w tym utwierdzac.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-03-04 18:43:27
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "Arek (G)" <aaa@bbb.pl> napisał w wiadomości news:hm8uun$15i$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-02-19 18:49, Artur Maśląg pisze:
komar pisze:
(...)
[...]

Dżoystick jest lepszy. Przepis jest tak dobry, że bez nakazu nie miał szans na akceptację normalnej części społeczeństwa.
neelix

Data: 2010-02-18 23:04:44
Autor: jerry
w UE juz tylko na swiatlach?
Użytkownik "to" napisał w wiadomości news:4b7d9b24$1news.home.net.pl...
MoĹĽe pora na wizytÄ™ u okulisty?

Byłem, przepisał okulary, ale barany dalej świateł nie włączają.
Myślisz, że do późnej starości będziesz miał sokoli wzrok?
Czy może dobrowolnie zdasz prawko przed upływem 40?

Data: 2010-02-19 08:17:32
Autor: to
w UE juz tylko na swiatlach?
jerry wrote:

MoĹĽe pora na wizytÄ™ u okulisty?

Byłem, przepisał okulary, ale barany dalej świateł nie włączają.
Myślisz, że do późnej starości będziesz miał sokoli wzrok? Czy może
dobrowolnie zdasz prawko przed upływem 40?

O czym Ty w ogóle mówisz? Do zauważenia auta bez świateł w dzień potrzebny jest "sokoli wzrok"? Raczej trzeba być lekko ślepawym, żeby nie zauważyć.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-19 12:17:36
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b7e491c$1news.home.net.pl...
jerry wrote:
[...]

Lekko? Raczej mocno.
neelix

Data: 2010-02-19 18:46:54
Autor: Artur Maśląg
w UE juz tylko na swiatlach?
to pisze:
jerry wrote:

[...]

LOL - znaczy sie jak zwykle. Teoretyzuj sobie dalej, a później się
zastanów jak mogła wyglądać sytuacja którą opisywałem. Dodam do tego
jeszcze fakt, że dodatkowo padał śnieg. Nie wiem czy wiesz, ale
obowiązek jazdy na światłach od listopada do marca istniał od dawna
i dziwny, trafem mało kto go negował, ponieważ miało to racjonalne
uzasadnienie. W sumie od dawna wiem, ĹĽe wszystko zanegujesz, by tylko
udowodnić swoją rację, choćbyś od początku był na straconej pozycji.

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-02-19 17:54:30
Autor: to
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Maśląg wrote:

LOL - znaczy sie jak zwykle. Teoretyzuj sobie dalej (...)

Dobry z Ciebie bajkopisarz, ale jakoś średnio Ci wierzę. Chociaż mam -2 to nie zdarzają mi się niewidzialne auta, choćby i świateł nie miały w nocy (bywa i tak). Skoro masz takie problemy to dobry okulista wydaje się niezbędny, są różne wady wzroku.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-19 20:39:33
Autor: Artur Maśląg
w UE juz tylko na swiatlach?
to pisze:
Artur Maśląg wrote:

LOL - znaczy sie jak zwykle. Teoretyzuj sobie dalej (...)

Dobry z Ciebie bajkopisarz, ale jakoś średnio Ci wierzę.

Nie musisz wierzyć i tak naprawdę średnio mnie to interesuje. Te Twoje
teorie wyssane z palca podobnie.

ChociaĹĽ mam -2  to nie zdarzajÄ… mi siÄ™ niewidzialne auta, choćby i Ĺ›wiateĹ‚
> nie miaĹ‚y w  nocy (bywa i tak).

No widzisz - jak na razie, to bajkopisarz i fantasta doskonale z Ciebie
wychodzi :) Ciekawe co jeszcze wymyślisz, pomijając meritum sprawy.

Skoro masz takie problemy to dobry okulista wydaje się niezbędny, są różne wady wzroku.

Aha, już wiem więcej - zamiast dyskutować o meritum sprawy, będziesz
innym wymyślał jakieś bliżej niesprecyzowane problemy. W sumie
mnie to nie dziwi - typowy dryf Twojego autorstwa... :)

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-02-19 23:09:38
Autor: z
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Maśląg wrote:

Aha, już wiem więcej - zamiast dyskutować o meritum sprawy, będziesz
innym wymyślał jakieś bliżej niesprecyzowane problemy. W sumie
mnie to nie dziwi - typowy dryf Twojego autorstwa... :)

Problem jest taki (może wcale nie mały) że wryto Co w mózg - pzryzwyczaiłeś się że wszystko co na drodze i na co masz zwracać uwagę ma zaświecone światła. A tymczasem to nie prawda. Takie przyzwyczajenie może byc niebezpieczne. Poczekaj aż mądzrzy naukowcy zrobią badania i UE będzie zakazywała świecenia świateł (w biały dzień na pewno)

Data: 2010-02-19 23:17:57
Autor: Artur Maśląg
w UE juz tylko na swiatlach?
z pisze:
(...)
[...]

Kolejny z jedyną właściwą wersją "rzeczywistości" :)

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-02-19 23:21:29
Autor: DoQ
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Maśląg pisze:

Kolejny z jedyną właściwą wersją "rzeczywistości" :)

Tia, nastepny co nie mysli tylko "naukofcem" sie zasłania :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-02-19 23:25:43
Autor: z
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Maśląg wrote:

Kolejny z jedyną właściwą wersją "rzeczywistości" :)

Widzisz ja zauważam u siebie podobne objawy (też umykają mi obiekty bez świateł) tylko że ja staram się spojrzeć :-) szerzej niż tylko w przepis-paragraf. Kiedyś byłem bardziej czujny (za bezświatłowych czasów) Czy bilans istnień ludzkich po wprowadzeniu tego przepisu będzie dodatni? Jak na razie można tylko powróżyć.

Data: 2010-02-19 23:35:53
Autor: Artur Maśląg
w UE juz tylko na swiatlach?
z pisze:
Artur Maśląg wrote:

Kolejny z jedyną właściwą wersją "rzeczywistości" :)

Widzisz ja zauważam u siebie podobne objawy (też umykają mi obiekty bez świateł)

Ekhem - widzę, że wynajdujesz na siłę jakieś podobieństwa, ale Ciebie
zmartwię - mi nie umykają obiekty bez świateł. Dodatkowo nikt mi nic
nie "wrył" w mózg, a tym bardziej UE :)

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-02-20 01:13:36
Autor: z
w UE juz tylko na swiatlach?

To po jaką cho... napisałeś:
"Nie dalej jak w poniedziałek
prawie się wpakowałem na barana, który o 7:30 między zaspami jechał"

Jak go nie dojrzałeś bo zaspy bo śnieg to co się przyczepiłeś świateł a jak winne są światła to znaczy że za małą uwagę zwracasz na obiekty bez świateł.
A teraz wycofuj siÄ™ dalej okrakiem.

Data: 2010-02-20 16:18:56
Autor: Artur Maśląg
w UE juz tylko na swiatlach?

To po jaką cho... napisałeś:
"Nie dalej jak w poniedziałek
prawie się wpakowałem na barana, który o 7:30 między zaspami jechał"

Normalnie, zgodnie z prawdą i rzeczywistością.

Jak go nie dojrzałeś bo zaspy bo śnieg to co się przyczepiłeś świateł a jak winne są światła to znaczy że za małą uwagę zwracasz na obiekty bez świateł.

Wniosek jak zwykle błędny i nieuzasadniony - gdyby młotek miał światła
włączone, to by było widać, że coś jedzie, mimo braku bezpośredniego
kontaktu wzrokowego. Ja wiem, że to jest ciężkie dla wielu do
zrozumienia, ale takie są fakty. Za przykład może posłużyć jazda
w nocy z dwĂłch stron wzniesienia - to czy jedzie ktoĹ› inny po drugiej
stronie można ocenić tylko po efektach pracy włączonych świateł, a nie
na podstawie obserwacji ruchu pojazdu.

A teraz wycofuj siÄ™ dalej okrakiem.

Z czego niby? Z Twoich urojeń? Za nie sam odpowiadasz, nic mi do tego.

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-02-20 23:11:33
Autor: Gotfryd Smolik news
w UE juz tylko na swiatlach?
On Sat, 20 Feb 2010, Artur Ma¶l±g wrote:

z pisze:

Jak go nie dojrzałe¶ bo zaspy bo ¶nieg to co się przyczepiłe¶ ¶wiateł a jak winne s± ¶wiatła to znaczy że za mał± uwagę zwracasz na obiekty bez ¶wiateł.

Wniosek jak zwykle błędny i nieuzasadniony - gdyby młotek miał ¶wiatła
wł±czone, to by było widać, że co¶ jedzie, mimo braku bezpo¶redniego
kontaktu wzrokowego.

  Znaczy jakby to był obiekt bez 100W żarówki, dajmy na to pieszy,
to zostałyby z niego strzępy?

Ja wiem, że to jest ciężkie dla wielu do
zrozumienia, ale takie s± fakty. Za przykład może posłużyć jazda
w nocy z dwóch stron wzniesienia

  Faktu że latarnię morsk± lepiej widać nikt nie podważa :]
  Tego że lepiej widać (a co najmniej niew±tpliwie w opisywanych
warunkach) ¶wiec±cego reflektorem - również.

  Problem stanowi fakt, że - podobnie jak z innymi mechanizmami
"zwiększaj±cymi bezpieczeństwo" - zamiast zwiększyć bezpieczeństwo,
s± one natychmiast wykorzystywane do "skompensowania ryzyka".
  Opisałe¶ wzorcowy przykład :D

  Bezpieczeństwo *by wzrosło*, jakby wszyscy mimo ¶wiecenia
jeĽdzili tak *jakby* nakazu ¶wiecenia nie było.
  Je¶li sam stwierdzasz, że wskutek tego iż nie ¶wiecił powstało
zagrożenie, to znaczy że *założyłe¶* iż możesz "wykorzystać
zapas" powstały wskutek przyjęcia iż "wszyscy ¶wiec±".
  Po pierwsze nieprawdziwy (piesi) po drugie powoduj±cy iż teza
o "wzro¶cie bezpieczeństwa" idzie się pa¶ć (bo co który¶ nie
¶wieci - z fafnastu powodów, nie wnikam).

- to czy jedzie kto¶ inny po drugiej
stronie można ocenić tylko po efektach pracy wł±czonych ¶wiateł, a nie
na podstawie obserwacji ruchu pojazdu.

  Ależ oczywi¶cie że zgoda.
  Wniosek: jechałe¶ "na założenie" (że będzie widać iż z przeciwka
co¶ ¶wieci), a nie "na widoczno¶ć".

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-02-21 17:15:23
Autor: Artur 'futrzak' Ma¶l±g
w UE juz tylko na swiatlach?
Gotfryd Smolik news pisze:
(...)
 Znaczy jakby to był obiekt bez 100W żarówki, dajmy na to pieszy,
to zostałyby z niego strzępy?

Błędna interpretacja. Choćby z tej przyczyny, że pieszy nie potrafi
poruszać się z prędko¶ci± 50km/h. W sumie ciężko uderzyć w pieszego
jak się stoi.

 Faktu że latarnię morsk± lepiej widać nikt nie podważa :]
 Tego że lepiej widać (a co najmniej niew±tpliwie w opisywanych
warunkach) ¶wiec±cego reflektorem - również.

Chociaż w jednym się zgadzamy.

[...]

Kolejny bł±d w Twojej interpretacji - przynajmniej w zakresie
przypadku opisywanego przeze mnie. Ja nie "kompensowałem ryzyka"
z założeniem, że wszyscy powinni jeĽdzić na ¶wiatłach. Gdybym
miał w ten sposób się zachowywać, to dawno by doszło do
jakie¶ zdarzenia z tej przyczyny - choćby i w opisywanej
sytuacji.

 Bezpieczeństwo *by wzrosło*, jakby wszyscy mimo ¶wiecenia
jeĽdzili tak *jakby* nakazu ¶wiecenia nie było.

Obawiam się, że tkwisz w błędzie, ale to nic dziwnego.

 Je¶li sam stwierdzasz, że wskutek tego iż nie ¶wiecił powstało
zagrożenie, to znaczy że *założyłe¶* iż możesz "wykorzystać
zapas" powstały wskutek przyjęcia iż "wszyscy ¶wiec±".

Kolejny bezpodstawny wniosek - niczego takiego nie zakładałem
i nie wykorzystywałem  "zapasu" wynikaj±ce z tego założenia.

 Po pierwsze nieprawdziwy (piesi) po drugie powoduj±cy iż teza
o "wzro¶cie bezpieczeństwa" idzie się pa¶ć (bo co który¶ nie
¶wieci - z fafnastu powodów, nie wnikam).

Masz rację, że nieprawdziwy, tyle, że to Ty jeste¶ jego autorem,
a nie ja.

 Ależ oczywi¶cie że zgoda.
 Wniosek: jechałe¶ "na założenie" (że będzie widać iż z przeciwka
co¶ ¶wieci), a nie "na widoczno¶ć".

Mylisz się - nie po raz pierwszy zreszt±. Jechałem na widoczno¶ć i tylko
dlatego do wypadku nie doszło. Od pocz±tku wychodzisz z błędnego
założenia, że jechałem z założeniem że inni ¶wiec±. W sumie to typowe
dla ¶wiatłofobów. Podobnie jak całe to Twoje teoretyzowanie, które
ja bym wręcz nazwał fantazjami. Najlepsze jest to, że nikt nawet nie
spytał o szczegóły, za to pojawiła się nagonka, że kogo¶ bez ¶wiateł
nie zauważyłem. Na szczę¶cie już się przyzwyczaiłem do usenetowych
rewelacji wyssanych z palca i różnych impertynencji z tego tytułu :)

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2010-03-02 23:30:15
Autor: Gotfryd Smolik news
w UE juz tylko na swiatlach?
On Sun, 21 Feb 2010, Artur 'futrzak' Ma¶l±g wrote:

Gotfryd Smolik news pisze:
(...)
 Tego że lepiej widać (a co najmniej niew±tpliwie w opisywanych
warunkach) ¶wiec±cego reflektorem - również.

Chociaż w jednym się zgadzamy.

  A nie, nie tylko w jednym.
  Acz w pewnej puli wniosków już nie:

[...]

  Przyjmuj±c że to prawda, burzysz się dla ponarzekania :|

założenia, że jechałem z założeniem że inni ¶wiec±. W sumie to typowe
dla ¶wiatłofobów.

  W tam, fobów zaraz.
  Zwyczajnie widzę, że domniemanie "nie ¶wieci to stoi"
i mi się udziela i sam sobie nagany muszę udzielać,
najlepiej korzystaj±c z okazji :]

nie zauważyłem. Na szczę¶cie już się przyzwyczaiłem do usenetowych
rewelacji wyssanych z palca i różnych impertynencji z tego tytułu :)

  Ufff :)
(ale co ponarzekałe¶ na nie¶wiec±cego to Twoje ;))

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-03-03 21:39:32
Autor: Artur Ma¶l±g
w UE juz tylko na swiatlach?
Gotfryd Smolik news pisze:
(...)
 A nie, nie tylko w jednym.

Zastanawiam się, czy to dobrze, czy też Ľle...

 Acz w pewnej puli wniosków już nie:

Nie mam w±tpliwo¶ci.

 Przyjmuj±c że to prawda, burzysz się dla ponarzekania :|

Nie bardzo rozumiem co chciałe¶ przez to powiedzieć. Od samego
pocz±tku nie narzekałem (co próbujesz insynuować), a próbę
wytłumaczenia, że wnioskujesz na podstawie własnych teorii wyssanych
z palca (jak napisałem - nikt o szczegóły nie spytał) okre¶lasz
burzeniem się. Mało się trzymasz faktów, a wręcz bym stwierdził, że
wcale.

 W tam, fobów zaraz.
 Zwyczajnie widzę, że domniemanie "nie ¶wieci to stoi"
i mi się udziela i sam sobie nagany muszę udzielać,
najlepiej korzystaj±c z okazji :]

Skoro Tobie się udziela, to nie znaczy że mi dla tego przykładu. Skoro
masz takie problemy, to może pozostań przy tych naganach dla siebie,
a nie próbuj innym przypisywać podobnych zachowań - szczególnie
korzystaj±c z okazji, które jako żywo nie maj± z tym nic wspólnego
(b±dĽ niewiele).

 Ufff :)
(ale co ponarzekałe¶ na nie¶wiec±cego to Twoje ;))

A gdzie ja narzekałem na nie¶wiec±cego? Stwierdziłem tylko fakt, do
czego tacy doprowadzaj± własn± głupot± i czemu jestem za nakazem.
Gdybym miał narzekać na takich (czy w ogóle na różne rzeczy - w tym
zwi±zane z ruchem drogowym) to bym dawno się wyprowadził na bezludn±
wyspę.

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2010-03-05 00:37:23
Autor: Gotfryd Smolik news
w UE juz tylko na swiatlach?
On Wed, 3 Mar 2010, Artur Ma¶l±g wrote:

Gotfryd Smolik news pisze:
[...]

  Zaraz, to NIE JEST narzekanie?
  Dobra, nie mam dalszych pytań.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-03-05 08:23:17
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
w UE juz tylko na swiatlach?
Gotfryd Smolik news pisze:
On Wed, 3 Mar 2010, Artur Maśląg wrote:

Gotfryd Smolik news pisze:
 Ufff :)
(ale co ponarzekałeś na nieświecącego to Twoje ;))

A gdzie ja narzekałem na nieświecącego? Stwierdziłem tylko fakt, do
czego tacy doprowadzają własną głupotą i czemu jestem za nakazem.

 Zaraz, to NIE JEST narzekanie?

Ano nie jest.

<cite>
narzekać «mówić o czymś z niezadowoleniem»
</cite>

 Dobra, nie mam dalszych pytaĹ„.

Nie wierzÄ™ :)

Data: 2010-02-21 18:03:39
Autor: Hinek
w UE juz tylko na swiatlach?
Tak to juz jest, ze dyskusja z fanatykami mija sie z celem.
Czasami bywa zabawna, czasami smutna ale zawsze prowdzi do nikad. Fanatyk bedzie bronil do upadlego tezy, ze np:
2+2=7 Jak skoncza sie mu argumenty - bedzie dowodzil ze to
ma byc 9, albo 666, ale nigdy 4....Jesli opary absurdu robia
sie wokol fanatyka zbyt geste z etapu pseudoargumentow
przechodzi on do zlosliwosci. Nastepnym etapem jest okazywanie lekcewazenia i na koniec wyniosle milczenie...
Niemnie warto ich prowokowac. Mnie to wciaz bawi :))
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-02-20 23:15:49
Autor: z
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Maśląg pisze:

[...]

Nie brnij już - 7.30 w lutym w śnieżycy (ograniczona widoczność) nie można zwalać wszystkiego na brak świateł. Każdy policjant Cię wysieje.

PS. Odpukać oczywiście.

Data: 2010-02-20 23:22:41
Autor: Artur Maśląg
w UE juz tylko na swiatlach?
z pisze:
Artur Maśląg pisze:

[...]

LOL - szukasz usprawiedliwienia dla swoich teorii?

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-02-20 23:41:49
Autor: z
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Maśląg pisze:

LOL - szukasz usprawiedliwienia dla swoich teorii?

Tak moja teoria jest tak samo g... warta jak ta o wszelakiej szczęśliwości przy świeceniu świateł.
Szukasz usprawiedliwienia dla swojej nieuwagi?

Data: 2010-02-20 23:48:54
Autor: Artur Maśląg
w UE juz tylko na swiatlach?
z pisze:
Artur Maśląg pisze:

LOL - szukasz usprawiedliwienia dla swoich teorii?

Tak moja teoria jest tak samo g... warta jak ta o wszelakiej szczęśliwości przy świeceniu świateł.

Ojoj - a gdzie widzisz te teorie o szczęśliwości przy świeceniu świateł?
PĂłki co, to tylko Ty jesteĹ› ich autorem.

Szukasz usprawiedliwienia dla swojej nieuwagi?

LOL - gdzieś Ty wynalazł moją nieuwagę?

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-02-21 15:12:05
Autor: z
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Maśląg pisze:

Ojoj - a gdzie widzisz te teorie o szczęśliwości przy świeceniu świateł?
PĂłki co, to tylko Ty jesteĹ› ich autorem.

Skoro obaj jechaliście zgodnie z przepisami (pomijając światła) i to zdarzenie tak Cię zbulwersowało to albo nie dowidzisz albo masz jaką fobię. Jak w biały dzień Ci z za zaspy nagle wyskakuje samochód to światła nic tu nie pomogą.

Data: 2010-02-20 13:24:57
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:hln3oe$ikt$1inews.gazeta.pl...
z pisze:
Artur Maśląg wrote:
[...]

Wryła miejscowe propaganda. To zupełnie wystarcza.
neelix

Data: 2010-02-20 08:26:11
Autor: MadMan
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia Fri, 19 Feb 2010 23:25:43 +0100, z napisał(a):

Kiedy¶ byłem bardziej czujny (za bez¶wiatłowych czasów)

Otóż to. Nakaz jazdy na ¶wiatłach czę¶ciowo odmóżdżył kierowców - jak
co¶ nie ¶wieci to tego nie ma. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-20 18:04:45
Autor: to
w UE juz tylko na swiatlach?
MadMan wrote:

Kiedyś byłem bardziej czujny (za bezświatłowych czasów)

Otóż to. Nakaz jazdy na światłach częściowo odmóżdżył kierowców - jak
coś nie świeci to tego nie ma.

Nie sposób się z Tobą w tej kwestii nie zgodzić. Niestety w takiej sytuacji na straconej pozycji są inni uczestnicy ruchu, w szczególności piesi, bo pedalarze mogą sobie świecić jak czują się niepewnie.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-20 13:23:45
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "z" <z@wp.pl> napisał w wiadomości news:hln271$ame$1inews.gazeta.pl...
Artur Maśląg wrote:

[...]

Ten moloch jest biurokratyczny i skostniały. Nie liczyłbym na rozum u bandy urzędasów ue.
neelix

Data: 2010-02-20 20:22:56
Autor: to
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Maśląg wrote:

Aha, już wiem więcej - zamiast dyskutować o meritum sprawy, będziesz
innym wymyślał jakieś bliżej niesprecyzowane problemy. W sumie mnie to
nie dziwi - typowy dryf Twojego autorstwa... :)

Meritum jest takie, że jak sam przyznałeś, nie zauważasz nieoświetlonych aut w dzień i -- co gorsza -- twierdzisz, że to normalne i za swoje problemy ze wzrokiem winisz wszystkich naokoło.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-22 09:26:53
Autor: Mario
w UE juz tylko na swiatlach?
ale
obowiązek jazdy na światłach od listopada do marca istniał od dawna
i dziwny, trafem mało kto go negował, ponieważ miało to racjonalne
uzasadnienie.

oczywiście że miało ale w TYM okresie.
Ale w słoneczny lipcowy dzień? Jazda na światłach to bzdura do kwadratu.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-02-19 11:55:16
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:hlk56q$s0q$1inews.gazeta.pl...
Katanka pisze:
MadMan wrote:
[...]

Bzdura. Państwo wykorzystuje idiotyczne przepisy do trzymania ludzi za mordę.
neelix

Data: 2010-02-19 19:13:14
Autor: PSYLO
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Ma¶l±g pisze:
Nie dalej jak w poniedziałek
prawie się wpakowałem na barana, który o 7:30 między zaspami jechał
sobie białym (albo jasno-szarym metalikiem - służbowa Corolla) bez ¶wiatełek.

Skoro o 7:30 nie widzisz samochodu/pieszego/rowerzysty/matki z wózkiem na drodze, to masz naprawdę poważny problem. Ty, nie nikt inny...

--
PSYLO

Data: 2010-02-19 20:33:47
Autor: Artur Ma¶l±g
w UE juz tylko na swiatlach?
PSYLO pisze:
(...)
Skoro o 7:30 nie widzisz samochodu/pieszego/rowerzysty/matki z wózkiem na drodze, to masz naprawdę poważny problem.

Nie widziałem też przebiegaj±cych słupów. Czego jeszcze nie widziałem,
a Ty wiesz, że było?

Ty, nie nikt inny...

Widzę, ze jako¶ musisz sobie poprawić samopoczucie :)

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2010-02-19 21:25:56
Autor: PSYLO
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Ma¶l±g pisze:
Czego jeszcze nie widziałem, a Ty wiesz, że było?

Hmmm... Ponad czterometrowego samochodu? To powinno wystarczyć i skutecznie implikowac wszystkie mniejsze obiekty, których również by¶ nie zauważył (nie koniecznie tylko te białe, szare, służbowe, z metalicznym lakierem i zapewne też niewystarczaj±co wysokim profilem opon, żeby je zauważyć).

Widzę, ze jako¶ musisz sobie poprawić samopoczucie :)

Sk±d, ja mam zawsze bardzo dobre ;) Nawet pomimo ¶wiadomo¶ci, że na drodze oprócz mnie znajduj± się ludzie, którzy w dzień nie zauważ± ponad tony stali na kołach, a co dopiero jakiego¶ biednego rowerzysty ;)

--
PSYLO

Data: 2010-02-19 21:45:37
Autor: Artur Ma¶l±g
w UE juz tylko na swiatlach?
PSYLO pisze:
Artur Ma¶l±g pisze:
Czego jeszcze nie widziałem, a Ty wiesz, że było?

Hmmm... Ponad czterometrowego samochodu?

Interesuj±ce. Co¶ jeszcze wymy¶lisz, czy nadal będziesz tworzył jakie¶
idiotyczne teorie bez stosowanego uzasadnienia?

[...]

No tak, to tylko potwierdza Twoje bredzenie...

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2010-02-19 22:23:04
Autor: PSYLO
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Ma¶l±g pisze:
Interesuj±ce. Co¶ jeszcze wymy¶lisz, czy nadal będziesz tworzył jakie¶
idiotyczne teorie bez stosowanego uzasadnienia?

Własnych słów się wypierasz? Przypomnę - to Ty napisałe¶, a nie nikt inny, że w dzień o 7:30 prawie się wpakowałe¶ w samochód, bo nie miał zapalonych ¶wiateł. Kojarzysz już teraz, czy zacytować trzeba? Dalej będziesz się pogr±żał? Co¶ Ci tu jeszcze trzeba uzasadniać, własnych słów nie ogarniasz? Przyznaj się do błędu albo skończ t± bezsensown± przepychankę słown±, bo szkoda czasu je¶li kompletnie brakuje Ci argumentów, nie mam ochoty kopać się z koniem. EOT, chyba, że dalej masz zamiar bić pianę.

--
PSYLO

Data: 2010-02-19 22:58:01
Autor: Artur Ma¶l±g
w UE juz tylko na swiatlach?
PSYLO pisze:
(...)
Własnych słów się wypierasz?

W życiu.

Przypomnę - to Ty napisałe¶, a nie nikt inny, że w dzień o 7:30 prawie się wpakowałe¶ w samochód, bo nie miał zapalonych ¶wiateł.

Niestety nieprawda :) To co sobie wymy¶liłe¶ na podstawie mojej
wypowiedzi jest już tylko Twojego autorstwa i pewnie wiele wspólnego
z rzeczywisto¶ci± nie ma :)

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2010-02-19 23:13:30
Autor: daxus
w UE juz tylko na swiatlach?
W dniu 19-02-2010 22:58, Artur Ma¶l±g pisze:
PSYLO pisze:
(...)
[...]

do wszystkich w tym w±tku :
pierdolicie jak 6-latek po browarze

Data: 2010-02-19 23:17:08
Autor: DoQ
w UE juz tylko na swiatlach?
PSYLO pisze:

Hmmm... Ponad czterometrowego samochodu? To powinno wystarczyć i skutecznie implikowac wszystkie mniejsze obiekty, których również by¶

Widziałe¶ gdzies corolle o szeroko¶ci 4m czy tak sobie chciales popierdziec na grupie?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-19 23:29:07
Autor: Artur Ma¶l±g
w UE juz tylko na swiatlach?
DoQ pisze:
PSYLO pisze:

[...]

Sugerujesz, że o 7 rano między zaspami, w padaj±cym ¶niegu jeżdż±
takowe? Skoro tak, to nic dziwnego, że nie zauważyłem. Mój syn
(synowie) pewnie też s± ¶lepi, ponieważ zareagowali dopiero po
moim tek¶cie o debilach na drodze - wcze¶niej też tego kmiotka
nie zauważyli, a było to z 400 metrów od ich szkoły :) Chłopaki
s± ode mnie trochę młodsi i maj± młodsze i "szybsze" oczy :)

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2010-02-19 11:53:05
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlk4bq$ohf$1inews.gazeta.pl...
MadMan wrote:
[...]

Rozstrzgn±ć powinien rozum, który jest przeciw ¶wiatłomaniackim debilizmom.
neelix

Data: 2010-02-18 21:45:09
Autor: J.F.
w UE juz tylko na swiatlach?
On Thu, 18 Feb 2010 19:59:36 +0100,  Katanka wrote:
Adam Adamaszek wrote:
http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_swiatlach_w_calej_UE.html

Jestem za.

Ciekawe co na to Austryjacy - oni juz raz swiatla mieli, potem zniesli
nakaz, bo sie okazalo ze niewiele daje, a moze nawet zabiera ..

J.

Data: 2010-02-18 22:06:54
Autor: MadMan
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia Thu, 18 Feb 2010 21:45:09 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

O ile nagłówek jest rzetelny - je¶li samochód nie ma ¶wiateł do jazdy
dziennej to nie musi jeĽdzić z wł±czonymi ¶wiatłami. Podobnie jest
obecnie z rowerami - nie musz± mieć wł±czonych ¶wiateł bo nie posiadaj±
¶wiateł wymienionych w ustawie jako takie, które trzeba mieć zapalone
przez cał± dobę. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-19 01:07:38
Autor: J.F.
w UE juz tylko na swiatlach?
On Thu, 18 Feb 2010 22:06:54 +0100,  MadMan wrote:
[...]

Mysle ze nie jest. Tyle razy dziennikarze przeklamywali, ze i teraz
pewnie tez :-)

- je¶li samochód nie ma ¶wiateł do jazdy
dziennej to nie musi jeĽdzić z wł±czonymi ¶wiatłami.

I to jest zdaje sie stary pomysl Unii - nakazu jazdy na swiatlach nie
bedzie, ale we wszystkich nowo wyprodukowanych pojazdach swiatel
wylaczyc sie nie da :-)

J.

Data: 2010-02-18 20:31:19
Autor: Artur Maśląg
w UE juz tylko na swiatlach?

Data: 2010-02-18 23:16:51
Autor: P_ablo
w UE juz tylko na swiatlach?
Uzytkownik "Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> napisal w wiadomosci news:3b1c991c-c79f-4fa5-998a-ac811f1704d8a5g2000yqi.googlegroups.com...
http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_swiatlach_w_calej_UE.h
tml

no i dobrze - po co maja miec lepiej od nas :)

--
Picasso

Data: 2010-02-19 11:51:43
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

[...]

Znowu pier..o 20-tu procentach? Juz nie Polska ale cala Europa debili?
neelix

Data: 2010-02-19 13:52:41
Autor: Borys Pogoreło
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia Fri, 19 Feb 2010 11:51:43 +0100, neelix napisał(a):

http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_swiatlach_w_calej_UE.html

Znowu pier..o 20-tu procentach? Juz nie Polska ale cala Europa debili?

 I tylko jeden neelix normalny. To musi być straszne uczucie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-19 14:27:04
Autor: Kapsel
w UE juz tylko na swiatlach?
Fri, 19 Feb 2010 13:52:41 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_swiatlach_w_calej_UE.html

Znowu pier..o 20-tu procentach? Juz nie Polska ale cala Europa debili?

 I tylko jeden neelix normalny. To musi być straszne uczucie.

Noo, przecież w Brukseli to zawodowcy sami. Nawet ¶limaka do rybek
zakwalifikuj±, a my debile nie chcemy im wierzyć!

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-02-19 15:17:10
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomo¶ci news:39v59yxpj35d.1gckuw5sahywu.dlg40tude.net...
[...]

Normalnych było tylu, że dla osi±gnięcia efektu trzeba było nas przymusić nakazem. Z tymi ¶wiatłami jest podobnie jak z politycznymi sondażami. Tylko głupcy wierz± w prawdziwo¶ć sondaży. Tylko głupcy wierz± ¶wiatłomaniackiej propagandzie.
neelix

Data: 2010-02-19 16:34:35
Autor: Jacek Osiecki
w UE juz tylko na swiatlach?
Dnia Fri, 19 Feb 2010 15:17:10 +0100, neelix napisał(a):

[...]

Nakaz był dla kretynów spod znaku "panie władzo, przecież jasno jesze, poza
tym jaki deszcz toż to ledwo kapu¶niaczek". Teraz taki kretyn już będzie
wł±czał bo mandat jest droższy niż 10gr na miesi±c za dodatkowo spalone
paliwo. A jak kto¶ jest debilem wyższego stopnia, tj. ¶wiatłofobem, to
będzie zawsze jeĽdził bez ¶wiateł bo "walczy z systemem".

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-26 17:27:49
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnhntfcq.hpu.joshuatau.ceti.pl...
[...]

Jak go policjant wypatrzył to znaczy, że jeszcze było widać. To s± bajki, a nie argumenty. Szukanie kija na psa. Dla mnie tacy kierowcy nie stanowili problemu, bo był to ilo¶ciowy margines, a tylko ¶lepy jad±cy z pod¶wietln± mógłby niezauważyć innego pojazdu o takich gabarytach.

A jak kto¶ jest debilem wyższego stopnia, tj. ¶wiatłofobem, to
będzie zawsze jeĽdził bez ¶wiateł bo "walczy z systemem".

Walcz±cy z wrogim systemem to bohaterowie. Oni ponosz± największe koszty walki z urzędniczym debilizmem.
neelix

Data: 2010-02-19 19:33:23
Autor: PSYLO
w UE juz tylko na swiatlach?
Borys Pogoreło pisze:
I tylko jeden neelix normalny. To musi być straszne uczucie.

Nie tylko jeden, ludzi trzeĽwo my¶l±cych nie brakuje.

Pomysł beznadziejny, mam nadzieję, że nie do¶ć, że upadnie, to jeszcze wpłynie na wycofanie podobnych bzdurnych regulacji prawnych w Polsce.

--
PSYLO

Data: 2010-02-19 20:43:44
Autor: Artur Ma¶l±g
w UE juz tylko na swiatlach?
PSYLO pisze:
Borys Pogoreło pisze:
I tylko jeden neelix normalny. To musi być straszne uczucie.

Nie tylko jeden, ludzi trzeĽwo my¶l±cych nie brakuje.

Nie w±tpię, tyle że neelix się do tej grupy nie zalicza.

Pomysł beznadziejny, mam nadzieję, że nie do¶ć, że upadnie, to jeszcze wpłynie na wycofanie podobnych bzdurnych regulacji prawnych w Polsce.

Ty również nie, jak widzę :)

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2010-02-19 21:28:56
Autor: PSYLO
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Ma¶l±g pisze:
Ty również nie, jak widzę :)

Kim jeste¶, żeby to oceniać? Pomijaj±c to, że ¶lepcem, który w biały dzień nie widzi samochodu (sic!) na drodze, a mimo to bezmy¶lnie siada za kierownic±.

--
PSYLO

Data: 2010-02-19 21:48:44
Autor: Artur Ma¶l±g
w UE juz tylko na swiatlach?
PSYLO pisze:
(...)
Kim jeste¶, żeby to oceniać? Pomijaj±c to, że ¶lepcem, który w biały dzień nie widzi samochodu (sic!) na drodze, a mimo to bezmy¶lnie siada za kierownic±.

Powyższa wypowiedĽ ¶wiadczy jednoznacznie o tym, że podobnie jak "to"
nie zależy Ci dyskusji merytorycznej, za to ¶wietnie Ci idzie
bajkopisarstwo i argumenty ad personam.

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2010-02-19 22:18:55
Autor: PSYLO
w UE juz tylko na swiatlach?
Artur Ma¶l±g pisze:
Powyższa wypowiedĽ ¶wiadczy jednoznacznie o tym, że podobnie jak "to"
nie zależy Ci dyskusji merytorycznej,

Tym oto "zwinnym" sposobem wieńczysz własne wywody bez grama argumentów i zabierasz zabawki z piaskownicy. Szkoda czasu na tak± dyskusję, skoro musisz się już uciekać do odwracania kota ogonem i wymy¶lania innym od "bredz±cych".

za to ¶wietnie Ci idzie
bajkopisarstwo i argumenty ad personam.

Co nazywasz bajkopisarstwem? Komentowanie Twoich własnych słów? Zabawne. Argumentów ad personam mi kolego nie wytykaj, bo sam je rozpocz±łe¶, swoj± prostack± odzywk± dwa posty wyżej - hipokryzja aż w oczy kole. Swoj± drog± - jak już w końcu zaczniesz my¶leć, to może w końcu zauważysz, że przyzwyczajanie oczu do zależno¶ci "¶wiec±ce" == "ważne na drodze" wcale nie jest dobrym posunięciem (doskonałym tego przykładem jeste¶ sam, co wyraĽnie opisałe¶, a teraz się wypierasz jak osiołek).

--
PSYLO

Data: 2010-02-19 23:00:59
Autor: Artur Ma¶l±g
w UE juz tylko na swiatlach?

Cóż, tylko potwierdzasz to co napisałem wcze¶niej :) Baw się dalej :)

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2010-02-26 17:42:24
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:hln1n2$cbl$1inews.gazeta.pl...
PSYLO pisze:
Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

Przecież ma rację. Sam robisz personalne wycieczki.
neelix

Data: 2010-02-26 17:40:38
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:hlmtfh$pkm$2inews.gazeta.pl...
PSYLO pisze:
(...)
[...]

Sam jedziesz po osobach. W temacie ¶wiateł dyskusja kończy się na stwierdzeniu, że ¶wiatła w dzień to mocno naci±gany debilizm ustawodawczy. Zero merytoryki ze strony tych picowników tylko sama niczym nie podparta propaganda w złodziejskim celu. Teraz tylko kwestia ilu to łyknęło z zadowoleniem i poczucia wstydu. Dla mnie ten nakaz jest poniżej poziomu rozumu.
neelix

Data: 2010-02-26 17:35:41
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:hlmpll$ba9$2inews.gazeta.pl...
PSYLO pisze:
Borys Pogoreło pisze:
I tylko jeden neelix normalny. To musi być straszne uczucie.
Nie tylko jeden, ludzi trzeĽwo my¶l±cych nie brakuje.
Nie w±tpię, tyle że neelix się do tej grupy nie zalicza.

I znowu się mylisz.

Pomysł beznadziejny, mam nadzieję, że nie do¶ć, że upadnie, to jeszcze wpłynie na wycofanie podobnych bzdurnych regulacji prawnych w Polsce.
Ty również nie, jak widzę :)

I znowu się mylisz. Można tylko polemizować z tym "niebrakowaniem" trzeĽwo my¶l±cych. Jednak jest niedostatek. Po takiej wypowiedzi jeste¶ na własne życzenie poza t± grup±. :-)
neelix

Data: 2010-02-26 17:31:10
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "PSYLO" <PSYLO.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlmlma$otq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Borys Pogoreło pisze:
[...]

Też mam tak± nadzieję. A co mi zostało? Przecież kiedy¶ rozum musi powrócić na swoje przewodnie miejsce i stłamsić tę urzędnicz± głupotę.
neelix

Data: 2010-02-26 18:01:33
Autor: Arek (G)
w UE juz tylko na swiatlach?

Borys Pogoreło pisze:
[...]

A to ciekawe. Jeszcze niedawno neelixo-podobni argumentowali głupotę polskiego przepisu tym, że w innych krajach takiego obowi±zku nie ma. Teraz ma być wprowadzony w całej UE. Więc co pozostało, powoływanie się na kraje afrykańskie?

Całe szczę¶cie, że miszcze z pms'u, których wiedza o poruszaniu się samochodem pochodzi raczej z gier w stylu nfs, nie tworz± przepisów.

A.

Data: 2010-03-04 18:48:17
Autor: neelix
w UE juz tylko na swiatlach?

Użytkownik "Arek (G)" <aaa@bbb.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hm8upf$15i$1inews.gazeta.pl...

Borys Pogoreło pisze:
[...]

Powołanie się na kraje z tej samej szeroko¶ci było mocnym argumentem. UE i wtedy pieprzyła głupoty,

Całe szczę¶cie, że miszcze z pms'u, których wiedza o poruszaniu się samochodem pochodzi raczej z gier w stylu nfs, nie tworz± przepisów.

Na nasze nieszcę¶cie tworz± oderwane od rzeczywisto¶ci osły i robi± to pod wpływem różnych grup nacisku różnych interesów.
neelix

Data: 2010-03-08 14:31:57
Autor: Arek (G)
w UE juz tylko na swiatlach?
W dniu 2010-03-04 18:48, neelix pisze:

[...]

Jeste¶ w jakim¶ promilu my¶l±cych inaczej. Oczywi¶cie Ty masz rację nie 99,9999999% pozostałych uczestników dróg:)

w UE juz tylko na swiatlach?