w co gracie ?

Data: 2010-01-14 22:57:52
Autor: Zbyszek
w co gracie ?
Mnie zainteresowały wykresy CEZ i RFK. Opinie mile widziane.

Z.

--
Be green. Join UFO.

Data: 2010-01-15 10:09:16
Autor: DJ\(Dominik\)
w co gracie ?
Rafako mam i widzę w nim spory potencjał, kupiłem też wczoraj ERG, PGF i ICI
A tu kilka wykresów (komentarz z wczorajszego poranka)
http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=1051

DJ

Data: 2010-01-15 19:31:41
Autor: Zbyszek
w co gracie ?
Dnia 15-01-2010 o 10:09:16 DJ(Dominik) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl>  napisaĹ‚(a):

Rafako mam i widzĂŞ w nim spory potencjaÂł, kupiÂłem teÂż wczoraj ERG, PGF i  ICI
A tu kilka wykresĂłw (komentarz z wczorajszego poranka)
http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=1051

lubie CIe czytać :)
o LTX nie chciałem wspominac, bo dośc podejrzliwy jestem wzgledem pana M.
RFK take profit masz dośc wysoki.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-01-20 20:47:01
Autor: Zbyszek
w co gracie ?
DJ,

czy możesz łaskawie zerknąć na MCI ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-01-15 10:48:25
Autor: mwojc
w co gracie ?
Dnia 14-01-2010 o 22:57:52 Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

Mnie zainteresowały wykresy CEZ i RFK. Opinie mile widziane.

obserwuję CEZ. być może kupię jak się zadomowi powyżej 144 PLN ...

poza tym chyba warto przyjrzeć się paru spółkom z newconnect.
obroty na tym rynku rosną i zaraz bić będą historyczne maksima.

Pzdr
--
Marek

Data: 2010-01-15 11:13:35
Autor: DJ\(Dominik\)
w co gracie ?
Z newconnect tylko ICI*

*prosze wybaczyc to nieumiejetne naganianie, ale lepiej naganiac nie potrafie ;-)

DJ

Data: 2010-01-18 19:54:39
Autor: mwojc
w co gracie ?
Dnia 15-01-2010 o 11:13:35 DJ(Dominik) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl>  napisaĹ‚(a):

Z newconnect tylko ICI*

*prosze wybaczyc to nieumiejetne naganianie, ale lepiej naganiac nie
potrafie ;-)

Całkiem nieźle nagoniłeś... :)

Pzdr,
--
Marek

Data: 2010-01-18 20:02:10
Autor: Zbyszek
w co gracie ?
Dnia 18-01-2010 o 19:54:39 mwojc <mwojc@jakisserwer.pl> napisał(a):

Dnia 15-01-2010 o 11:13:35 DJ(Dominik) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl>  napisał(a):

Z newconnect tylko ICI*

*prosze wybaczyc to nieumiejetne naganianie, ale lepiej naganiac nie
potrafie ;-)

Całkiem nieĽle nagoniłe¶... :)

Pzdr,

już  nie wspominaj±c ERG.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-01-18 21:26:11
Autor: Endriu
w co gracie ?
już  nie wspominaj±c ERG.

No to co panowie, ¶mieci zaczynaj± rosn±ć ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-01-18 21:42:00
Autor: DJ\(Dominik\)
w co gracie ?
No to co panowie, ¶mieci zaczynaj± rosn±ć ?.
Pozdrawiam
Endriu

1 pln zarobiony na smieciu to tyle samo, co 1 pln zarobiony na nie-smieciu.
1 pln stracony na smieciu to tyle samo, co 1 pln stracony na nie-smieciu.

Racja?

DJ

Data: 2010-01-18 21:43:57
Autor: DJ\(Dominik\)
w co gracie ?
Całkiem nieĽle nagoniłe¶... :)
Pzdr,
Marek

Ot, trafilo sie slepej kurze ziarno

DJ

Data: 2010-01-15 13:09:59
Autor: XXL
w co gracie ?
Jak zaczynaj± dynamicznie rosn±ć ¶mieciowe spółki z New Connect to wniosek
może być tylko jeden: zapowiadana od dawna silna korekta na rynkach akcji
rozpocznie się w najbliższym czasie.

Data: 2010-01-16 18:35:56
Autor: mwojc
w co gracie ?
Dnia 15-01-2010 o 14:09:59  XXL <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisaĹ‚(a):

Jak zaczynajÄ… dynamicznie rosnąć Ĺ›mieciowe spółki z New Connect to  wniosek
może być tylko jeden: zapowiadana od dawna silna korekta na rynkach akcji
rozpocznie siÄ™ w najbliĹĽszym czasie.

no właśnie śmieci nie zaczęły jeszcze rosnąć...
czy to znaczy przed nami jeszcze spory kawałek hossy na NC?

pzdr,
--
Marek

Data: 2010-01-15 22:24:50
Autor: Delfino Delphis
w co gracie ?
Zbyszek wrote:

Mnie zainteresowały wykresy CEZ i RFK. Opinie mile widziane.

Ja kupiłem INSTALKRK parę tygodni temu opieraj±c się na bardzo małym ATR i
nie pomyliłem się - ładny strzał w górę i jeszcze rekomendacja z BOSSy. Mam
też Helio i eksperymentuję z Fasing, choć sytuacja techniczna tego
ostatniego wygl±da słabo - ale mam przeczucie. :)

Data: 2010-01-16 23:28:24
Autor: Zbyszek
w co gracie ?
Dnia 15-01-2010 o 22:24:50 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

Ja kupiłem INSTALKRK parę tygodni temu opieraj±c się na bardzo małym ATR

to ciekawe. Swoj± droga mam spółke o znikomym ATR i stałym trendzie jak  lokata :) i nic.
No  Helio co¶ skoczyło.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-01-17 17:34:17
Autor: Delfino Delphis
w co gracie ?
Zbyszek wrote:

to ciekawe. Swoj± droga mam spółke o znikomym ATR i stałym trendzie jak
lokata :) i nic.

Ha, ale ty masz trend. To był zupełnie płaski ruch po jakich¶ tam wahaniach
w przeszło¶ci. Dzień w dzień dokładnie ta sama cena. Oczywi¶cie
długoterminowy trend lekko wzrostowy. IMHO takie co¶ zwiastuje duży ruch,
chociaż nie wiadomo w któr± stronę. Dlatego kupuję takie spółki stawiaj±c
bliskiego stopa.

Data: 2010-01-17 22:15:37
Autor: Zbyszek
w co gracie ?
Dnia 17-01-2010 o 17:34:17 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

jasne, to może być trafione.
Czasem 1-2 dni przed wybiciami s±
spore obroty, jednak bez wpływu na cenę końca dnia. Takie jakie¶ pakieciki.

BTW jak widzicie W20, ten klinotrójk±t mógłby się wreszcie skończyć.

--
Pozdrawiam,
Z.

w co gracie ?