w czeskim markecie budowlanym

Data: 2011-10-16 09:28:21
Autor: apr...
w czeskim markecie budowlanym
zakupiłem smolenskom kopacke czyli łopatę i nieszczęśliwy traf sprawił, że zmuszono mnie dzisiaj do obejrzenia "spontanicznej" rozmowy "polityków" u Romaszewskiego na temat nowego marszałka sejmu.
wszyscy zgodnie praktycznie wychwalali przymioty pani kopacz, nawet pisiak, żaden nie wspomniał o kłamstwie baby o wykopkach na 1 metr i sekcjach, dno.
ustawka tej "dyskusji" śmierdzi na kilometr, później wszyscy pójdą na wódkę i omówią strategię na następne spotkanie, aby dalej maglować ludzi ich polityczną pożytecznością, a ty głupki ludku płać im za to !
o niesiole nie wspomnę.

Data: 2011-10-16 12:18:59
Autor: boukun

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7e83l$k4d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Później wszyscy pójdą do synagogi...

boukun

Data: 2011-10-16 15:00:56
Autor: pluton
w czeskim markecie budowlanym

Później wszyscy pójdą do synagogi...

... a ty sie wypniesz i dasz sie wydymac (jak zwykle).

Nullification

Data: 2011-10-16 13:15:21
Autor: Leprechaun
[...]

Widzisz biedaku, oni byli po tamtej strony szybki, a ty jedynie możesz im naskoczyć! ;)

BomBel

Data: 2011-10-16 07:32:46
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e9abd1c$0$2186$65785112news.neostrada.pl...

[...]

SPoko, spoko - już niedługo! Wielkimi krokami do POlski zbliża się wielkie i bezlitosne kryterium uliczne. Oj, będzie się działo! Płonące banki, płonące wielkie rezydencje, luksusowe samochody.... Jak w 1917 roku!
AZ

Data: 2011-10-16 13:41:45
Autor: u2
W dniu 2011-10-16 07:32, Kaczysta pisze:
SPoko, spoko - już niedługo! Wielkimi krokami do POlski zbliża się
wielkie i bezlitosne kryterium uliczne. Oj, będzie się działo! Płonące
banki, płonące wielkie rezydencje, luksusowe samochody.... Jak w 1917 roku!

Jesli nastapi krach gospodarczy to tak, z cala pewnoscia beda zamieszki.
A  do krachu niewiele brakuje, bo nie-rzad PO-PSL robil dobra mine do
fatalnej w skutach gry.

Data: 2011-10-17 05:31:41
Autor: stevep
Dnia 16-10-2011 o 13:41:45 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Twoje życzenia zawsze się spełniają, żeby rozładować szczytową frustracje  spowodowaną klęską wyborczą.

--
stevep

Data: 2011-10-16 12:08:24
Autor: apr...
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

> [...]
> o niesiole nie wspomnę.

Widzisz biedaku, oni byli po tamtej strony szybki, a ty jedynie możesz im naskoczyć! ;)

i tym momencie należy postawić FUNdamentalne pytanie, od czego powinni być dziennikarze ?
bo to, że te sprzedajne tzw. dziennikarskie mendy są na usługach reżimu to wiadomo, więc jedynym wyjściem jest ignorowanie ich i wytykanie palcmi,
matka porządna, ojciec porządny a dziecko dziennikarz ! --

w czeskim markecie budowlanym