w czeskim markecie budowlanym

Data: 2011-10-16 12:18:59
Autor: boukun
w czeskim markecie budowlanym

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7e83l$k4d$1inews.gazeta.pl...
zakupiłem smolenskom kopacke czyli łopatę i nieszczęśliwy traf sprawił, że
zmuszono mnie dzisiaj do obejrzenia "spontanicznej" rozmowy "polityków" u
Romaszewskiego na temat nowego marszałka sejmu.
wszyscy zgodnie praktycznie wychwalali przymioty pani kopacz, nawet pisiak,
żaden nie wspomniał o kłamstwie baby o wykopkach na 1 metr i sekcjach, dno.
ustawka tej "dyskusji" śmierdzi na kilometr, później wszyscy pójdą na wódkę i
omówią strategię na następne spotkanie, aby dalej maglować ludzi ich polityczną
pożytecznością, a ty głupki ludku płać im za to !
o niesiole nie wspomnę.

Później wszyscy pójdą do synagogi...

boukun

Data: 2011-10-16 15:00:56
Autor: pluton
w czeskim markecie budowlanym

Później wszyscy pójdą do synagogi...

... a ty sie wypniesz i dasz sie wydymac (jak zwykle).

Nullification

w czeskim markecie budowlanym