w d***e mam ten kraj

Data: 2013-11-10 23:39:20
Autor: boukun
w d***e mam ten kraj
~ass [pół godziny temu]
zatroskany@Tak szczerze ? Jestem młodym studentem i w d***e mam ten kraj, któremu tak naprawdę nie zawdzięczam nic. Z podniesioną głową mogę mówić po niemiecku, czesku, angielsku. Nie ma znaczenia. W innym kraju będę lepiej traktowany niż w swoim a nie chcę doprowadzić do sytuacji żeby moje dzieci przechodziły przez co ja. (ZUS, US i cała ta patologia). "polsce" po Polsku - DZIĘKUJĘ.

Data: 2013-11-11 02:17:48
Autor: andal
w d***e mam ten kraj
On Sun, 10 Nov 2013 23:39:20 +0100, boukun wrote:

Nie ma znaczenia. W innym kraju będę lepiej traktowany niż w swoim

wszedzie dobrze gdzie nas nie ma

Data: 2013-11-11 18:25:59
Autor: boukun
w d***e mam ten kraj
Użytkownik "andal" <andal@andal.fake.com> napisał w wiadomości news:l5peoc$p5j$2speranza.aioe.org...
On Sun, 10 Nov 2013 23:39:20 +0100, boukun wrote:

Nie ma znaczenia. W innym kraju będę lepiej traktowany niż w swoim

wszedzie dobrze gdzie nas nie ma

Ale coś w tym chyba jest, bo nie wracasz do ojczyzny i nikt z emigrantów dobrowolnie na taki krok się nie decyduje. Chyba, że jest spod gwiazdy Michnika...

boukun

Data: 2013-11-11 22:47:58
Autor: andal
w d***e mam ten kraj
On Mon, 11 Nov 2013 18:25:59 +0100, boukun wrote:

[...]

za stary jestem by zaczynac od nowa

Data: 2013-11-11 03:21:34
Autor: misiek
w d***e mam ten kraj

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5p2qu$75t$1mx1.internetia.pl...
[...]

buhahahah - juz widze jak Cie niemiaszki albo angole traktuja jak swojego... jak dorosniesz to zrozumiesz, ze tylko w swoim kraju jestes obywatelem... w innych jestem tylko IMIGRANTEM i wyrobnikiem dla kolesi, ktorzy nie chca sie imac prac, ktore przeznaczaja dla brudasow, ktorzy przyjezdzaja tam na zmywak...

nie zpaoomnij wziac zapasu plynu do naczyn ;)

Data: 2013-11-11 02:23:07
Autor: andal
w d***e mam ten kraj
On Mon, 11 Nov 2013 03:21:34 +0100, misiek wrote:

UÂżytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
~ass [pó³ godziny temu]
zatroskany@Tak szczerze ? Jestem mÂłodym studentem i w d***e mam ten
kraj, ktĂłremu tak naprawdĂŞ nie zawdziĂŞczam nic. Z podniesionÂą gÂłowÂą
mogĂŞ mĂłwiĂŚ po niemiecku, czesku, angielsku. Nie ma znaczenia. W innym
kraju bĂŞdĂŞ lepiej traktowany niÂż w swoim

i nadmuchiwanego materaca

Data: 2013-11-11 18:26:56
Autor: boukun
w d***e mam ten kraj
Użytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisał w wiadomości news:l5pfn3$g4m$1mx1.internetia.pl...

[...]

Drugiej kategorii. Chyba, że należysz do narodu dobranego, to wtedy jesteś obywatelem pierwszej kategorii...

boukun

Data: 2013-11-12 09:05:55
Autor: stevep
w d***e mam ten kraj
Dnia 11-11-2013 o 18:26:56 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

To się obrzezaj i przaechrzcij.
--
stevep

Data: 2013-11-12 10:32:11
Autor: boukun
w d***e mam ten kraj
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6fff5qv50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nic nie pomorze... Farbowany Żyd nie otrzyma żadnych przywilejów, mtylko będzie robił statystykę i zamykał gębę innym gojom, przeciwstawiającym sie dominacji narodu dobranego...

boukun

Data: 2013-11-11 10:14:18
Autor: Trybun
w d***e mam ten kraj
W dniu 2013-11-10 23:39, boukun pisze:
[...]

Założę się że gówniarz studiuje na koszt polskiego podatnika. Zresztą nieważne - niech stąd znika i nigdy się nie pokazuje, mieć za sąsiada takiego prostytuta Polakowi przynosi tylko ujmę. Co ten kapitalizm z ludzi robi...

Data: 2013-11-11 18:28:16
Autor: boukun
w d***e mam ten kraj
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5q7e8$35i$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ano to robi, że niedługo ostatni zgasisz światło..., wraz ze zbrodniarzem Jaruzelem...

boukun

Data: 2013-11-11 19:12:13
Autor: Trybun
w d***e mam ten kraj
W dniu 2013-11-11 18:28, boukun pisze:
[...]

Milczałbyś i bił sie w klatę się, ty najemniku CIA a nie oskarżał polskich patriotów. Co za przygłup - masz za złe to że Jaruzelski nie potopił ciebie z twoimi wodzami w szambie, albo nie wysłał do kopalni na Workutę?

Data: 2013-11-11 19:37:28
Autor: boukun
w d***e mam ten kraj
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5r6ms$a17$1node1.news.atman.pl...
[...]

Najemnicy CIA talmudysto, to agentura zbrodniarza Jaruzelskiego, ta sama, którą tam Kiszczak wysyłał na szkolenia i którym przekazał przy okrągłym żłobie władzę...

boukun

Data: 2013-11-12 12:09:47
Autor: Trybun
w d***e mam ten kraj
W dniu 2013-11-11 19:37, boukun pisze:

[...]

Ty naprawdę masz fixum-dyrdum pod kopułą. Albo tylko się zgrywasz na złodzieja schwytanego za rękę, pisząc że to nie twoja ręka... Takie to niemieckie, prawdziwy Polak nigdy by tak nie postępował. Takie bydlaki rozkradli Polskę ze wszystkiego co się tylko dało, a złodziejami nazywają -... Polaków.

Data: 2013-11-12 20:24:22
Autor: boukun
w d***e mam ten kraj
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5t29k$7b4$1node1.news.atman.pl...
[...]

O czym ty teraz pierdolisz talmudysto? Bandziora Jaruzelskiego nie trzeba było łapać za rękę, zbrodniarz napadł na Polskę i sprzedał syjonistom kapitalistom. Zrobił jak chciał, miał władzę i tak, a nie inaczej ją wykorzystał i sobie to bydlak chwali. Przeciez okrągły stół w mediach perzedstawiają nam jako wybawienie. To jest fakt, tego nie jesteś w stanie zakłamać...

boukun

Data: 2013-11-11 10:52:57
Autor: Mark Woydak
w d***e mam ten kraj

[...]

Widzisz, w żadnym kraju nie potrzebują nierobów takich jak ty więc twój los jest
przesądzony. Zgnijesz w "zniewolonej" (c)Trybun Polsce.

MW

Data: 2013-11-11 12:06:33
Autor: stevep
w d***e mam ten kraj

[...]