w d***e mam ten kraj

Data: 2013-11-11 10:52:57
Autor: Mark Woydak
w d***e mam ten kraj

news:l5p2qu$75t$1mx1.internetia.pl...
~ass [pół godziny temu]
zatroskany@Tak szczerze ? Jestem młodym studentem i w d***e mam ten kraj,
któremu tak naprawdę nie zawdzięczam nic. Z podniesioną głową mogę mówić
po niemiecku, czesku, angielsku. Nie ma znaczenia. W innym kraju będę
lepiej traktowany niż w swoim a nie chcę doprowadzić do sytuacji żeby moje
dzieci przechodziły przez co ja. (ZUS, US i cała ta patologia). "polsce"
po Polsku - DZIĘKUJĘ.

Widzisz, w żadnym kraju nie potrzebują nierobów takich jak ty więc twój los jest
przesądzony. Zgnijesz w "zniewolonej" (c)Trybun Polsce.

MW

w d***e mam ten kraj