w/g p.W. Bialka lokalny dolek wypadł 22.09.09 - idealnie

Data: 2009-09-23 11:32:55
Autor: jan kowalski
w/g p.W. Bialka lokalny dolek wypadł 22.09.09 - idealnie
prognoza byla podana pol roku temu,

Data: 2009-09-23 13:12:59
Autor: re
w/g p.W. Bialka lokalny dolek wypadł 22.09.09 - idealnie
to byl zart

chcialem zobaczyc ile w  Was jest jadu, a ile profesjonalizmu....

pozdrawiam,

hahahahah

Data: 2009-09-23 13:52:01
Autor: komunista0
w/g p.W. Bialka lokalny dolek wypadł 22.09.09 - idealnie
prognoza byla podana pol roku temu,

--

No i cóż z tego??? Dieter też miał serię trafień, ja nie raz i wielu wielu innych. Kiedy zrozumiecie, że rynek nie manipulowany można przewidzieć tylko 50/50. Tylko manipulant może mieć lepszą skuteczność tylko jaki by miał interes w ujawnianiu prawdy??? Co najwyżej może dezinformować, a i tak wówczas musi mu wyjść 50/50 bo inaczej nie będzie sensu. Prognoza sprawdzi się albo nie i tyle na ten temat.

Data: 2009-09-23 11:56:44
Autor: jan kowalski
komunista0@op.pl napisał(a):
> [...]
o inaczej nie będzie sensu. Prognoza sprawdzi się albo nie i tyle na ten temat.

jak to mozliwe ze ciebie nie siegnela seria trafien....

Data: 2009-09-23 14:12:34
Autor: komunista0
w/g p.W. Bialka lokalny do lek wypadł 22.09.09 - idealnie
komunista0@op.pl napisał(a): > > prognoza byla podana pol roku temu,
> [...]
temat.
> jak to mozliwe ze ciebie nie siegnela seria trafien....

Bo wyjątki tylko potwierdzają regułę. Tak jak regułą jest, że wszyscy umieją czytać.

Data: 2009-09-23 14:12:34
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
w/g p.W. Bialka lokalny dolek wypadł 22.09.09 - idealnie
Cytując klasyka grupy:
"Long way przed Tobą"

DJ

Data: 2009-09-23 14:11:30
Autor: DJ
w/g p.W. Bialka lokalny dolek wypadł 22.09.09 - idealnie
prognoza byla podana pol roku temu,

A na czym byl ten lokalny dolek 22-go wrzesnia?

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-09-23 14:18:41
Autor: Dombrek
w/g p.W. Bialka lokalny dolek wypadł 22.09.09 - idealnie

A na czym byl ten lokalny dolek 22-go wrzesnia?

O! Dobre pytanie. Bo faktycznei ostatnio sporo osób pisze że dołki/górki, ale nikt nie pisze na czym. ;)
Dombrek

Data: 2009-09-23 14:18:56
Autor: sorden
DJ wrote:

prognoza byla podana pol roku temu,

A na czym byl ten lokalny dolek 22-go wrzesnia?

Pozdrawiam

Darek

Na pewno nie chodziło o WIG20:
http://stooq.com/q/?s=wig20&c=10d&t=l&a=lg&b=1

--
in

Data: 2009-09-23 14:19:14
Autor: Dombrek
w/g p.W. Bialka lokalny dolek wypadł 22.09.09 - idealnie
Czy Białek na tym zarobił?
Czy Ty na tym zarobiłeś?
Dombrek

Data: 2009-09-23 14:39:33
Autor: Dieter
w/g p.W. Bialka lokalny dolek wypadł 22.09.09 - idealnie
Sorry, ale gdzie Ty widzisz dolek na WIG20? Ja widze non-stopowy up od lutego.

D.

w/g p.W. Bialka lokalny dolek wypadł 22.09.09 - idealnie