w getinie koniec antybelki

Data: 2012-02-06 12:52:19
Autor: tygrysek
w getinie koniec antybelki
http://www.getinonline.pl/lokata_tradycyjna

Dali 5,85% czyli nic specjalnego. Jak odliczyc belke, to bedzie to bardzo slaba propozycja. :(

Data: 2012-02-06 12:04:33
Autor:
w getinie koniec antybelki
tygrysek <tygrysek@zoo.pl> napisał(a):
http://www.getinonline.pl/lokata_tradycyjna

Dali 5,85% czyli nic specjalnego. Jak odliczyc belke, to bedzie to bardzo slaba propozycja. :(

należało robić wnioski na magiczną 5, są ważne max.14 dni od końca oferty

Data: 2012-02-06 13:10:21
Autor: Waldek
w getinie koniec antybelki

Użytkownik "tygrysek" <tygrysek@zoo.pl> napisał w wiadomości news:jgoetj$cl0$1inews.gazeta.pl...
http://www.getinonline.pl/lokata_tradycyjna

Dali 5,85% czyli nic specjalnego. Jak odliczyc belke, to bedzie to bardzo slaba propozycja. :(

Dorzucajac do tego ciagle problemy komunikacyjne
o ktorych wspominaja ludzie na FB - cienko sie prezentuje ;)
Z poza klonow "G" jeszcze chyba tylko FM pozyskuje "bezbelkowcow"

pozdro

Data: 2012-02-06 18:18:03
Autor: Szymon
w getinie koniec antybelki
W dniu 2012-02-06 12:52, tygrysek pisze:
http://www.getinonline.pl/lokata_tradycyjna

Dali 5,85% czyli nic specjalnego. Jak odliczyc belke, to bedzie to
bardzo slaba propozycja. :(

I niestety OF juĹź teĹź cieniutko.

Data: 2012-02-06 19:00:10
Autor: Szymon
w getinie koniec antybelki
Jeszcze dodam na pocieszenie, że w Meritum 24M jest na 6,7%, więc 5,43 netto. Biorąc pod uwagę, że niedawno OF dawało 5,9%, w sumie różnica nie jest znowu jakaś kolosalna. Czas chyba rozglądać się za ciekawymi propozycjami lokat tradycyjnych.

Data: 2012-02-06 19:15:05
Autor: Krzysztof
w getinie koniec antybelki

Użytkownik "Szymon" <w@wp.pl> napisał w wiadomości news:jgp497$cjr$1news.task.gda.pl...
[...]

Zaczekac do kolejnej fali oslabienia PLN i wowczas pojawia sie lepsze oferty na lokaty tradycyjne. Na przeczekanie na 2-mies-6,05% netto w Meritum z gwarancja. W 24M to bym sie nie pakowal bo 'kurtyna w ciagu 2 lat opadnie'... http://www.ekonomia24.pl/artykul/705506,805783-Ministrowi-finansow-odpowiada-Krzysztof-Rybinski.html

Data: 2012-02-06 19:49:16
Autor: Kamil Jońca
w getinie koniec antybelki
"Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> writes:

[...]

A co tam jest? Bo ja mam tylko:
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Drogi Jacku, jesteśmy pełni podziwu, że przewidziałeś spadki na światowych giełdach i zawczasu odebrałeś OFE część pieniędzy, żeby nie roztrwoniły ich na inwestycje giełdowe

Szanowny Panie Ministrze, Drogi Przyjacielu Jacku.
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -
KJ
--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

Data: 2012-02-06 21:09:29
Autor: maruda
w getinie koniec antybelki
W dniu 2012-02-06 19:49, Kamil Jońca pisze:
[...]

Dziękuję za Twój list kierowany do przyjaciół ekonomistów. "Rzeczpospolita" poprosiła kilku ekonomistów, których uważa za Twoich przyjaciół, czyli adresatów Twojego listu, żeby na niego odpowiedzieli. Odpiszę z przyjemnością, ponieważ nie rozmawialiśmy od dłuższego czasu, od spotkania w Twoim gabinecie gdy próbowaliśmy się nawzajem przekonać do swoich racji. Jak pamiętasz skończyło się jak zwykle między ekonomistami.

Serdecznie gratuluję Ci pasma sukcesów, o których piszesz. Możemy być dumni, że Twoje światłe, przemyślane i zawczasu zaplanowane decyzje przeprowadziły Polskę suchą stopą przez kryzys i zapewniły nam znaczący wzrost poziomu życia. Pragnąłbym dodać, że drobny udział w tym sukcesie mieli też polscy przedsiębiorcy, chociaż ich zasługi nie dorównują Twoim, za co słusznie byłeś wielokrotnie wyróżniany w prestiżowych rankingach,  z czego też jesteśmy dumni. Docenili to również sami Polacy, którzy w dowód wdzięczności wybrali Cię do Sejmu.

Wszyscy trzymamy kciuki, żeby Twój długi, dwukadencyjny, thacherowski marsz zakończył się sukcesem. Jeżeli tak się stanie, to z pewnością powstanie nowa kategoria reform gospodarczych, które, jako Twoi przyjaciele z pewnością określimy mianem metody Rostowskiego. To przełomowa metoda, która pozwala przeprowadzić szereg fundamentalnych i niepopularnych reform strukturalnych w taki sposób, że nikt tego nie zauważył, bez niepokojów społecznych, bez spadku popularności rządzącej partii. Mam nadzieję, że po udanym zakończeniu drugiej kadencji, gdy odejdziesz obsypany nagrodami, wyróżnieniami i doktoratami honoris causa, znajdziesz chwilę na napisanie książki, która opisze tę metodę. To będzie podręcznik, z którego będą pobierać nauki całe pokolenia ekonomistów w Międzynarodowym Funduszu Walutowym, Komisji Europejskiej i na najlepszych światowych uczelniach.  Mam nadzieję, że Twoi przyjaciele ekonomiści będą mogli liczyć na autograf.

Oczywiście dotychczasowe sukcesy nie powinny Ci przesłonić wyzwań, które stoją przed Polską. Na szczęście Twoje umiejętności trafnego przewidywania rozwoju wydarzeń, podejmowania trudnych decyzji, Twoja rozległa wiedza i doświadczenie, o których mówi się nawet na brukselskich salonach, są gwarantami sukcesu. Przykłady mądrych i rozważnych decyzji można mnożyć, było ich znacznie więcej niż te wymienione w Twoim liście. Polacy z pewnością docenią liczne interwencje walutowe podległego Ci banku, dzięki czemu można było obniżyć dług publiczny oraz, co ważniejsze dla Polaków, obniżyć ceny paliw na stacjach. To są nowe standardy prowadzenia polityki gospodarczej, standardy XXI wieku i to miło, że Polska jest pionierem w ich wyznaczaniu. Wydarzenia minionych miesięcy dowodzą, że te standardy są coraz szerzej przyjmowane w całej Unii Europejskiej, co jasno pokazuje, że byłoby niezrozumiałe gdyby Komisja Europejska nie skorzystała z Twojej olbrzymiej wiedzy i doświadczenia i nie zaproponowała Ci stanowiska ważnego komisarza, a może nawet przewodniczącego Komisji Europejskiej. Jako Polacy i Twoi przyjaciele bylibyśmy z tego dumni.

Wracając do wyzwań, które przed nami stoją, poza możliwym rozpadem strefy euro, o czym sam piszesz w swoim liście, można jeszcze wspomnieć nadchodzący kryzys demograficzny, czyli szybkie starzenie się społeczeństwa i spadek liczby ludności, co mogłoby rozsadzić finanse publiczne naszego kraju, ale Twoje reformy z wyprzedzeniem przygotują nas na ten szok. Doceniamy fakt, że zaproponowałeś wydanie na bieżące potrzeby rezerwy demograficznej. Skoro Twoje reformy spowodują że rezerwa będzie niepotrzebna, to lepiej ją spożytkować tu i teraz. Jesteśmy pełni podziwu, że przewidziałeś spadki na światowych giełdach i zawczasu odebrałeś OFE część pieniędzy, żeby bez sensu nie roztrwonili naszych pieniędzy na inwestycje giełdowe. Prawdziwy zachwyt budzi Twoja świadoma polityka zatrudnienia dziesiątek tysięcy nowych urzędników w administracji publicznej, dzięki czemu pracujące osoby mogą wydawać zarobione pieniądze nakręcając konsumpcję. Lord Keynes, gdyby żył, byłby pod wrażeniem.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-02-06 22:17:41
Autor: Waldek
w getinie koniec antybelki

Użytkownik "maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:jgpc1q$bfq$1inews.gazeta.pl...

dzięki czemu pracujące osoby mogą wydawać zarobione pieniądze nakręcając konsumpcję. Lord Keynes, gdyby żył, byłby pod wrażeniem.

To ja polecam inny wpis ;)
http://dwagrosze.com/2012/01/acta-polskiej-wiosny.html

Data: 2012-02-06 23:36:06
Autor: Krzysztof
w getinie koniec antybelki
jeszcze z 2 strony:
Przywołany przez Ciebie wieloletni premier Wielkiej Brytanii Harold MacMillan mawiał również, że gdy kurtyna opadnie, najlepszą rzeczą jak może zrobić aktor to odejść. Życzę Ci, aby to przedstawienie, którego drugą część obserwujemy po krótkim antrakcie, które zostało przez Ciebie wyreżyserowane i w którym grasz główną rolę, było dla widzów źródłem olbrzymiej satysfakcji. I czekamy na wielki, ekscytujący finał.

Pozdrawiam

Krzysztof Rybiński, ekonomista

Data: 2012-02-06 20:19:19
Autor: Szymon
w getinie koniec antybelki
W dniu 2012-02-06 19:15, Krzysztof pisze:

[...]

2M minie szybko i oby się wówczas nie okazało, że najlepsze depozyty to już tylko na 5,5%... brutto. Zwróć uwagę, że lokaty nie są tak bardzo powiązane z wahaniami kursów walut. Dla przykładu od pewnego czasu Idea czy OF oscyluje wokół 5,9-6,3% mimo że wahania kursów są znaczne (akurat ostatnio z 5,9 Idea wskoczyła na ponad 6, gdy euro spadło z 4,5 na 4,2). Przypomnę też czas jakieś 2-3 lata temu, gdy frank był po 2,20, a lokaty do 10% dochodziły. Dziś frank po 3,50, czyli ponad 50% w górę, a lokaty w dół.

W moim przekonaniu, gdy ktoś ma sporo do ulokowania to ważniejszym staje się utrzymanie pewnej polityki długofalowej, tzn. zamiast zakładać na 2M i znowu drżeć co tym razem będzie się działo, lepiej ulokować z małą stratą (5,5% na 24M do 6,05% na 2M), ale mieć PEWNOŚĆ zysku przez najbliższe 2 lata. Był już taki czas, że trudno było znaleźć lokaty pow. 5% brutto. Obawiam się, że może ponownie nadejść.

Data: 2012-02-06 21:08:20
Autor: witrak()
w getinie koniec antybelki
Szymon <w@wp.pl> wrote on 2012-02-06_19:00
[...]

A dlaczego pomijacie IdeaBank z ich TAX FREE? 12 i 15 m-cy 6.05%
antybelkowe (czyli 7.7% i 7.76%)
A na 5, 6 i 9 m-cy jest 6% antybelkowe.

witrak()

Data: 2012-02-06 21:49:48
Autor: Szymon
w getinie koniec antybelki
W dniu 2012-02-06 21:08, witrak() pisze:
[...]

Nie pomijam. Biorę pod uwagę, że do 8.02 aktualnie są, a skoro banki likwidują, w tym ruszyło w tzw. stajni Czarneckiego, więc nie spodziewałbym się, aby Idea trzymała do kwietnia. Pewnie na dniach się skończą.

Data: 2012-02-06 22:14:31
Autor: Waldek
w getinie koniec antybelki

Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:jgpbqs$bic$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Nie pomijamy - jeszcze jest FM i 6,2 / 12m (antybelka)

Data: 2012-02-06 16:53:23
Autor: eisenberg
w getinie koniec antybelki

I jeszcze to - http://www.neobank.pl/dla_ciebie/oszczednosci/lokaty_internetowe.wbd/lokata_online.wbd

Data: 2012-02-06 22:28:07
Autor: MK
w getinie koniec antybelki
Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:jgpfrn$kc8$1node2.news.atman.pl...

Nie pomijamy - jeszcze jest FM i 6,2 / 12m (antybelka)

Pamietajcie, ze ostatniego dnia przed vincentem moza zalozyc lokate z wyplata odsetek z gory :). EUrobank ma takie lokaty nie wiem jak to wyglada u innych...

MK

Data: 2012-02-08 20:52:35
Autor: cspol
w getinie koniec antybelki
Pamietajcie, ze ostatniego dnia przed vincentem moza zalozyc lokate z wyplata odsetek z gory :). EUrobank ma takie lokaty nie wiem jak to wyglada

EB nie ułatwia dostępu do tej lokaty :-(
Lokata na 3 mies. 4,5% w skali roku. Odsetki wracają po chwili od założenia lokaty.
2,49 zł po trzech mies. masz od kwoty 223,96 dla lutego, (dla marca kwota zoptymalizowana to 219,09)
Nie ma ograniczenia (chyba) w ilości lokat, ale od jedenastej lokaty w danym dniu proszą o potwierdzenie tokenem  sic!!!
W godzine dałem radę założyć kilkanaście. A ostatniego dnia - zgodnie z prawem Murphy'ego - może być jeszcze gorzej.

CzS
__

Data: 2012-02-08 21:12:30
Autor: MK
w getinie koniec antybelki
Użytkownik "cspol" <cspol@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4f32d288$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Teraz to zakladaj w EB jeszcze zwykla miesieczna na 5,7%... Fakt, ze trzeba sie nameczyc, zwlaszcza, ze trzeba czekac na zmiane cyferek na tokenie ;)

MK

Data: 2012-02-06 22:34:29
Autor: witrak()
w getinie koniec antybelki
Waldek <mam@nie.dam> wrote on 2012-02-06_22:14

[...]

Myślisz o lokacie "Lokata Kapitalnie Zyskowna" ?

witrak()

Data: 2012-02-06 23:19:13
Autor: Waldek
w getinie koniec antybelki

Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:jgpgsc$cva$1srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]

Ano tak ja jakos nazwali - moze przez przypadek :)

http://www.fmbank.pl/pub/Tabele/tabela_oprocentowania_lokata_kapitalnie_zyskowna.pdf

w getinie koniec antybelki