w jakiej sieci jest numer ?

Data: 2010-11-08 15:11:24
Autor: Icek
w jakiej sieci jest numer ?
Z jakiego źródła operatorzy wiedzą w jakiej sieci w danej chwili jest dany
numer komórkowy ?

Czy ja mogę się dowiedzieć (masowo i automatycznie) w jakiej sieci jest
numer ?

Icek

Data: 2010-11-08 15:18:12
Autor: Liwiusz
w jakiej sieci jest numer ?
W dniu 2010-11-08 15:11, Icek pisze:

Czy ja mogę się dowiedzieć (masowo i automatycznie) w jakiej sieci jest
numer ?

  Nie ma takiej możliwości, ani masowo, ani indywidualnie. Tzn. są jakieś podawajki sieci po numerze, ale nie dają one 100% poprawnych wyników.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-08 15:39:04
Autor: Icek
w jakiej sieci jest numer ?
> [...]

  Nie ma takiej możliwości, ani masowo, ani indywidualnie. Tzn. są
jakieś podawajki sieci po numerze, ale nie dają one 100% poprawnych

a kto zatem jest dysponentem takich informacji ? UKE je ma ? Z jakiego
źródła podają te podawajki dane ?

Icek

Data: 2010-11-08 15:41:44
Autor: Liwiusz
w jakiej sieci jest numer ?
W dniu 2010-11-08 15:39, Icek pisze:
[...]

   Nie wiem skąd podawajki mają dane, ale źle podają, jeśli numer należy do operatora wirtualnego. Tak samo źle podaje informacja operatorów (np. *555 w orange).

   Oczywiście rozliczenia na rachunkach są poprawne, z tego wniosek, że baza danych w podawajkach i  na infoliniach operatorów jest inną bazą, niż używaną do billingów.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-08 14:48:55
Autor: Olgierd
w jakiej sieci jest numer ?
Dnia Mon, 08 Nov 2010 15:41:44 +0100, Liwiusz napisał(a):

   Nie wiem skąd podawajki mają dane, ale źle podają, jeśli numer należy
do operatora wirtualnego. Tak samo źle podaje informacja operatorów (np.
*555 w orange).

W znanych mi 2-3 przypadkach (przeniesienie z Plusa do Play albo z Orange do Play) podana tam informacja była prawidłowa (zmieniona) już w godzinach porannych.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-08 15:49:03
Autor: SDD
w jakiej sieci jest numer ?

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ib9277$dmf$1news.onet.pl...

  Oczywiście rozliczenia na rachunkach są poprawne, z tego wniosek, że baza danych w podawajkach i  na infoliniach operatorów jest inną bazą, niż używaną do billingów.

Jesli podawajka korzysta z silnika operatora infrastrukturalnego, to podaje poprawne info o operatoach wirtualnych korzystajacych z jego infrastruktury. Dla numerow innych operatorow wirtualnych poda info tylko o operatorze infrastrukturalnym, w sieci ktorego dziala.
Na billingach w zasadzie rowniez dokladna informacja pojawia sie tylko o wlasnych wirtualnych.
Nie wiem, jak z Cyfrowym Polsatem, ale to w zasadzie chyba jest operator infrastrukturalny (jak P4 - tylko z ubozsza infrastruktura)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-11-08 17:22:33
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
w jakiej sieci jest numer ?

Masowo nie. Automatycznie też nie. Natomiast jak na razie poprawnie działa http://www.wjakiejsieci.pl/

Data: 2010-11-08 18:46:43
Autor: Liwiusz
w jakiej sieci jest numer ?
W dniu 2010-11-08 17:22, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
[...]

   Jestem pod wrażeniem, pokazuje nawet MVNO :)

--
Liwiusz

Data: 2010-11-08 12:54:31
Autor: Ircys
w jakiej sieci jest numer ?
On 8 Lis, 18:46, Liwiusz pisze...
> Masowo nie. Automatycznie też nie. Natomiast jak na razie poprawnie
> działahttp://www.wjakiejsieci.pl/

   Jestem pod wrażeniem, pokazuje nawet MVNO :)

W moim przypadku błędnie :)

Ircys

Data: 2010-11-08 21:56:46
Autor: Liwiusz
w jakiej sieci jest numer ?
W dniu 2010-11-08 21:54, Ircys pisze:
On 8 Lis, 18:46, Liwiusz pisze...
Masowo nie. Automatycznie też nie. Natomiast jak na razie poprawnie
działahttp://www.wjakiejsieci.pl/

    Jestem pod wrażeniem, pokazuje nawet MVNO :)

W moim przypadku błędnie :)

   Jaka sieć?

--
Liwiusz

Data: 2010-11-08 20:59:23
Autor: Sergiusz Rozanski
w jakiej sieci jest numer ?
Dnia 08.11.2010 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
W dniu 2010-11-08 21:54, Ircys pisze:
On 8 Lis, 18:46, Liwiusz pisze...
Masowo nie. Automatycznie teĹź nie. Natomiast jak na razie poprawnie
działahttp://www.wjakiejsieci.pl/

    Jestem pod wraĹźeniem, pokazuje nawet MVNO :)

W moim przypadku błędnie :)

   Jaka sieć?

Błędna? ;)

Data: 2010-11-09 00:03:30
Autor: Ircys
w jakiej sieci jest numer ?
On 8 Lis, 21:56, Liwiusz pisze...
>>> działahttp://www.wjakiejsieci.pl/

> W moim przypadku błędnie :)

   Jaka sieć?

Obecnie cyfrowy polsat, ale numer (w celach testowych) przebył
długą drogę po innych operatorach, choć ostatnio przez co najmniej
pół roku nie był ruszany. Numer jest aktywny.

Ircys

Data: 2010-11-08 21:36:07
Autor: Robert Tomasik
w jakiej sieci jest numer ?
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ib9d21$ha8$2news.onet.pl...
[...]

Ale nie pokazuje normalnej TP SA :-)

Data: 2010-11-08 21:47:43
Autor: zdumiony
w jakiej sieci jest numer ?
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:ib984b$1c2$1news.onet.pl...
Masowo nie. Automatycznie też nie. Natomiast jak na razie poprawnie działa http://www.wjakiejsieci.pl/

A jak na podstawie numeru określić nazwisko ? :)

Data: 2010-11-08 20:58:32
Autor: Sergiusz Rozanski
w jakiej sieci jest numer ?
Dnia 08.11.2010 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał/a:
[...]

A to już proste, zadzwonić i zapytać. ;)

Data: 2010-11-08 22:18:38
Autor: Koczkariow
w jakiej sieci jest numer ?

A jak na podstawie numeru określić nazwisko ? :)

Tylko na wniosek na policji bądź prokuratury. No chyba że masz znajomego który pracuje u danego operatora i ma dostęp do bazy klientów (czyli siedzi w salonie bądź na infolinii)

--
"[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mogą sobie pozwolić
jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję

Data: 2010-11-10 17:56:26
Autor: ONET
w jakiej sieci jest numer ?
Ja korzystam z takiego wynalazku.