w jakiej sieci jest numer ?

Data: 2010-11-08 15:18:12
Autor: Liwiusz
w jakiej sieci jest numer ?
W dniu 2010-11-08 15:11, Icek pisze:

Czy ja mogę się dowiedzieć (masowo i automatycznie) w jakiej sieci jest
numer ?

  Nie ma takiej możliwości, ani masowo, ani indywidualnie. Tzn. są jakieś podawajki sieci po numerze, ale nie dają one 100% poprawnych wyników.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-08 15:39:04
Autor: Icek
w jakiej sieci jest numer ?
> [...]

  Nie ma takiej możliwości, ani masowo, ani indywidualnie. Tzn. są
jakieś podawajki sieci po numerze, ale nie dają one 100% poprawnych

a kto zatem jest dysponentem takich informacji ? UKE je ma ? Z jakiego
źródła podają te podawajki dane ?

Icek

Data: 2010-11-08 15:41:44
Autor: Liwiusz
w jakiej sieci jest numer ?
W dniu 2010-11-08 15:39, Icek pisze:
[...]

   Nie wiem skąd podawajki mają dane, ale źle podają, jeśli numer należy do operatora wirtualnego. Tak samo źle podaje informacja operatorów (np. *555 w orange).

   Oczywiście rozliczenia na rachunkach są poprawne, z tego wniosek, że baza danych w podawajkach i  na infoliniach operatorów jest inną bazą, niż używaną do billingów.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-08 14:48:55
Autor: Olgierd
w jakiej sieci jest numer ?
Dnia Mon, 08 Nov 2010 15:41:44 +0100, Liwiusz napisał(a):

   Nie wiem skąd podawajki mają dane, ale źle podają, jeśli numer należy
do operatora wirtualnego. Tak samo źle podaje informacja operatorów (np.
*555 w orange).

W znanych mi 2-3 przypadkach (przeniesienie z Plusa do Play albo z Orange do Play) podana tam informacja była prawidłowa (zmieniona) już w godzinach porannych.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-08 15:49:03
Autor: SDD
w jakiej sieci jest numer ?

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ib9277$dmf$1news.onet.pl...

  Oczywiście rozliczenia na rachunkach są poprawne, z tego wniosek, że baza danych w podawajkach i  na infoliniach operatorów jest inną bazą, niż używaną do billingów.

Jesli podawajka korzysta z silnika operatora infrastrukturalnego, to podaje poprawne info o operatoach wirtualnych korzystajacych z jego infrastruktury. Dla numerow innych operatorow wirtualnych poda info tylko o operatorze infrastrukturalnym, w sieci ktorego dziala.
Na billingach w zasadzie rowniez dokladna informacja pojawia sie tylko o wlasnych wirtualnych.
Nie wiem, jak z Cyfrowym Polsatem, ale to w zasadzie chyba jest operator infrastrukturalny (jak P4 - tylko z ubozsza infrastruktura)

Pozdrawiam
SDD

w jakiej sieci jest numer ?