w jakiej sieci jest numer ?

Data: 2010-11-08 17:22:33
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
w jakiej sieci jest numer ?
W dniu 2010-11-08 15:11, Icek pisze:
Z jakiego Ľródła operatorzy wiedz± w jakiej sieci w danej chwili jest dany
numer komórkowy ?

Czy ja mogę się dowiedzieć (masowo i automatycznie) w jakiej sieci jest
numer ?

Masowo nie. Automatycznie też nie. Natomiast jak na razie poprawnie działa http://www.wjakiejsieci.pl/

Data: 2010-11-08 18:46:43
Autor: Liwiusz
w jakiej sieci jest numer ?
W dniu 2010-11-08 17:22, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
[...]

   Jestem pod wrażeniem, pokazuje nawet MVNO :)

--
Liwiusz

Data: 2010-11-08 12:54:31
Autor: Ircys
w jakiej sieci jest numer ?
On 8 Lis, 18:46, Liwiusz pisze...
> Masowo nie. Automatycznie też nie. Natomiast jak na razie poprawnie
> działahttp://www.wjakiejsieci.pl/

   Jestem pod wrażeniem, pokazuje nawet MVNO :)

W moim przypadku błędnie :)

Ircys

Data: 2010-11-08 21:56:46
Autor: Liwiusz
w jakiej sieci jest numer ?
W dniu 2010-11-08 21:54, Ircys pisze:
On 8 Lis, 18:46, Liwiusz pisze...
Masowo nie. Automatycznie też nie. Natomiast jak na razie poprawnie
działahttp://www.wjakiejsieci.pl/

    Jestem pod wrażeniem, pokazuje nawet MVNO :)

W moim przypadku błędnie :)

   Jaka sieć?

--
Liwiusz

Data: 2010-11-08 20:59:23
Autor: Sergiusz Rozanski
w jakiej sieci jest numer ?
Dnia 08.11.2010 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
W dniu 2010-11-08 21:54, Ircys pisze:
On 8 Lis, 18:46, Liwiusz pisze...
Masowo nie. Automatycznie teĹĽ nie. Natomiast jak na razie poprawnie
działahttp://www.wjakiejsieci.pl/

    Jestem pod wraĹĽeniem, pokazuje nawet MVNO :)

W moim przypadku błędnie :)

   Jaka sieć?

Błędna? ;)

Data: 2010-11-09 00:03:30
Autor: Ircys
w jakiej sieci jest numer ?
On 8 Lis, 21:56, Liwiusz pisze...
>>> działahttp://www.wjakiejsieci.pl/

> W moim przypadku błędnie :)

   Jaka sieć?

Obecnie cyfrowy polsat, ale numer (w celach testowych) przebył
dług± drogę po innych operatorach, choć ostatnio przez co najmniej
pół roku nie był ruszany. Numer jest aktywny.

Ircys

Data: 2010-11-08 21:36:07
Autor: Robert Tomasik
w jakiej sieci jest numer ?
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib9d21$ha8$2news.onet.pl...
[...]

Ale nie pokazuje normalnej TP SA :-)

Data: 2010-11-08 21:47:43
Autor: zdumiony
w jakiej sieci jest numer ?
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib984b$1c2$1news.onet.pl...
Masowo nie. Automatycznie też nie. Natomiast jak na razie poprawnie działa http://www.wjakiejsieci.pl/

A jak na podstawie numeru okre¶lić nazwisko ? :)

Data: 2010-11-08 20:58:32
Autor: Sergiusz Rozanski
w jakiej sieci jest numer ?
Dnia 08.11.2010 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał/a:
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:ib984b$1c2$1news.onet.pl...
Masowo nie. Automatycznie też nie. Natomiast jak na razie poprawnie działa http://www.wjakiejsieci.pl/

A jak na podstawie numeru określić nazwisko ? :)

A to już proste, zadzwonić i zapytać. ;)

Data: 2010-11-08 22:18:38
Autor: Koczkariow
w jakiej sieci jest numer ?

A jak na podstawie numeru okre¶lić nazwisko ? :)

Tylko na wniosek na policji b±dĽ prokuratury. No chyba że masz znajomego który pracuje u danego operatora i ma dostęp do bazy klientów (czyli siedzi w salonie b±dĽ na infolinii)

--
"[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mog± sobie pozwolić
jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję

w jakiej sieci jest numer ?