w jakim banku kredyt

Data: 2013-10-08 15:05:49
Autor: marcin_
w jakim banku kredyt

pensja netto 4500 zł, dwie osoby na utrzymaniu (zona niepracująca i dziecko), mieszkanie własnościowe, bez innych kredytów. W jakim banku dostane nisko oprocentowany kredyt, bardzo prosiłbym o całkowite koszty takiego kredytu (odsetki, prowizje, inne opłaty). Kwota 60 tys zł, bez podawania na jaki cel. Mam konto w mbanku i eurobanku
--
marcin

Data: 2013-10-08 06:48:05
Autor: luc
w jakim banku kredyt
http://www.mbank.pl/indywidualny/kredyty/pozyczka-hipoteczna/index.html
http://www.eurobank.pl/produkty,kredyty-hipoteczne,pozyczka-hipoteczna,19,8.html

pzdrwm
luc

Data: 2013-10-08 17:14:42
Autor: Piotr Galka
w jakim banku kredyt

Uzytkownik "luc" <bananek@gmx-topmail.de> napisal w wiadomosci news:9c989d3d-d608-4f66-96d9-90bbf4250ba7googlegroups.com...
http://www.mbank.pl/indywidualny/kredyty/pozyczka-hipoteczna/index.html
http://www.eurobank.pl/produkty,kredyty-hipoteczne,pozyczka-hipoteczna,19,8.html

Rzucilem okiem na ten link do mBanku.
Ten mechanizm bilansujacy to wedlug mnie znakomity przyklad mieszania ludziom w glowach.
Przyklady podaja, ze mozna dzieki mechanizmowi jakies kilkanascie tysiecy odsetek zaoszczedzic ale nie wspominaja jakim kosztem.
Dla klienta nie jest wazne czy pieniadze wplacane do banku nazywaja sie odsetki czy jakos inaczej.
Z wybranych oplat i prowizji wynika:
Uruchomienie mechanizmu - 2% kapitalu - przy tamtym przykladzie 2k.
Miesiecznie 99zl - czyli przy tamtym przykladzie 20 lat jest to 20*12*99 = 23,76k

Czyli mozna na przyklad zaoszczedzic 13k odsetek placac za to 25,7k prowizji i oplat za usluge - genialne.
Mozna by jeszcze do tego dodac stracone odsetki od kwoty sluzacej do bilansowania.
Wydaje mi sie, ze bardzo trudno byloby tak dobrac kwoty, aby na tym mechanizmie wyjsc do przodu.
P.G.

Data: 2013-10-08 18:13:47
Autor: Borys Pogoreło
w jakim banku kredyt
Dnia Tue, 8 Oct 2013 17:14:42 +0200, Piotr Galka napisał(a):

Mozna by jeszcze do tego dodac stracone odsetki od kwoty sluzacej do bilansowania.
Wydaje mi sie, ze bardzo trudno byloby tak dobrac kwoty, aby na tym mechanizmie wyjsc do przodu.

Jeszcze niedawno nie było tej opłaty 99zł i wtedy to było bardzo ciekawe
rozwiązanie. Teraz to wyłącznie ciekawostka.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-10-09 10:32:11
Autor: Piotr Gałka
w jakim banku kredyt

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:ym1txbx181qe$.dxw1i46bttyj.dlg40tude.net...

Jeszcze niedawno nie było tej opłaty 99zł i wtedy to było bardzo ciekawe
rozwiązanie. Teraz to wyłącznie ciekawostka.

Zastanawia mnie jaka jest praktyka banków w takim temacie:
Ktoś uruchomił sobie ten mechanizm bilansujący, zapłacił za to 2% kredytu i liczył na oszczędności w ciągu 20 lat.
Teraz nagle bank wprowadza (lub zmienia z 0) opłatę miesięczną za ten mechanizm czyniąc go bezużytecznym.
Jego też to dotyczy, czy tylko tych co uruchomią ten mechanizm teraz ?
Nie pamiętam aby tam było coś o zablokowaniu tego mechanizmu - gość musi teraz znów zapłacić za jakiś aneks ?
Te zmarnowane 2% są do odzyskania ?

Według mnie pisanie w tej ofercie, że dzięki temu mechanizmowi jak ktoś ma pieniądze to wcześniejsze spłacanie kredytu nic nie daje jest ewidentnym wprowadzaniem klienta w błąd. Czy jak klient na podstawie tej informacji podejmie niekorzystne dla siebie decyzje i nie spłaci mimo, że ma to może żądać odszkodowania ?
P.G.

Data: 2013-10-09 10:38:39
Autor: Kamil Jońca
w jakim banku kredyt
Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> writes:

[...]

OIDP to dotyczy to nowouruchomionych kredytów (Ale biorąc pod uwagę
ostatnie zmiany w m*bankach, .... to wcale bym się nie zdziwił gdyby to
przestała być prawda)

KJ
PS. JAk to było? Nie ma takiej niegodziwości której nie popełni, całkiem
miły i normalny mBank, gdy mu brakuje pieniędzy :)

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Live Free or Live in Massachusetts.

Data: 2013-10-09 14:02:57
Autor: Piotr Gałka
w jakim banku kredyt

Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnl5ad98.1fr.proteuspl-test.org...

Jego też to dotyczy, czy tylko tych co uruchomią ten mechanizm teraz ?
Nie pamiętam aby tam było coś o zablokowaniu tego mechanizmu - gość musi
teraz znów zapłacić za jakiś aneks ?
Te zmarnowane 2% są do odzyskania ?

Ja opłaty/prowizje dot. KH mam wpisane w umowę, więc założyłbym
że jeśli umowa odnosi do TOIP, to można podnieść, a jeśli jest wpisane
w umowie, to trzeba to zmienić aneksem do umowy (a to nie może chyba być
jednostronne).

Nie mam doświadczenia. Nie za bardzo rozumiem co piszesz.
Zakładam, że w umowie jest (może być), że różne koszty są według zmieniającej się TOIP.
Przecież wiadomo, że przez 20 lat to inflacja może być taka, że coś, za co bank bierze teraz 50zł może za te 20 lat kosztować 500zł więc chyba bank nie zamraża dla klienta TOIP w momencie podpisywania KH (na prawdę nie mam doświadczenia - może zamraża).
No i zakładam, że w TOIP jest:
- uruchomienie mechanizmu bilansującego - 2%,
- miesięczna opłata za mechanizm bilansujący = 0zł
Klient uruchamia, a po jakimś czasie ta druga pozycja zmienia się na 99zł/miesiąc = stracił (na przykład dwa lata temu) bez sensu te 2% no i teraz jeszcze musi jakoś się z tego mechanizmu wycofać (możliwe, że się zorientuje dopiero po kilku miesiącach).
Jeśli taka sytuacja może mieć miejsce (nie wiem czy może) to się zastanawiam, czy o te bez sensu wydane 2% ma szansę się awanturować (pewnie już jakieś korzyści z tego tytułu odniósł, ale pewnie mniejsze niż te 2%, bo dopiero 2 lata minęły a liczył na oszczędności przez 20 lat).
A może jednak taka sytuacja w ogóle nie może mieć miejsca. Ktoś wie ?
Tak się pytam w ramach, że lepiej rozumieć zasady rządzące tym światem niż ich nie rozumieć.
P.G.

Data: 2013-10-09 21:31:53
Autor: RobertS
w jakim banku kredyt
W dniu 2013-10-08 15:05, marcin_ pisze:

[...]

witam

rozumiem, że szukasz kredytu gotówkowego czy bardziej pożyczki hipotecznej?

odpowiedz na kilka pytań to postaram się pomóc:
1. ile macie lat?
2. z jakiego tytułu masz dochód (od i do kiedy ew.)?
3. jaka sytuacja w BIK?
4. na ile rat chciałbyś rozłożyć spłatę lub ew. jaką chciałbyś mieć ratę?

pozdrawiam
RobertS

ps
jak nie chcesz się chwalić na forum to napisz na priva

Data: 2013-10-10 17:29:38
Autor: marcin_
w jakim banku kredyt
[...]

36 LAT, z umowy o pracę, od 15 lat na czas nieokreślony,w BIK mam jakieś smieszne sumy rzędu 2 tysł (komputer wzięty na raty PayU przez allegro), spłata max 3 lata

Data: 2013-10-10 22:32:19
Autor: RobertS
w jakim banku kredyt
W dniu 2013-10-10 17:29, marcin_ pisze:
[...]

jutro prześlę szczegółową ofertę

skąd jesteś?

RobertS

Data: 2013-10-11 10:22:51
Autor: marcin_
w jakim banku kredyt
z łodzi

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:l372sl$4vo$2sunflower.man.poznan.pl...
[...]

-- pozdrawiam
RobertS

Data: 2013-10-11 22:21:07
Autor: RobertS
w jakim banku kredyt
W dniu 2013-10-11 10:22, marcin_ pisze:
z łodzi

to blisko, napisz na priva to przedstawię warunki
bob75 malpa post kropka pl

RobertS

w jakim banku kredyt