w jakim banku kredyt

Data: 2013-10-09 21:31:53
Autor: RobertS
w jakim banku kredyt
W dniu 2013-10-08 15:05, marcin_ pisze:

pensja netto 4500 zł, dwie osoby na utrzymaniu (zona niepracująca i
dziecko), mieszkanie własnościowe, bez innych kredytów. W jakim banku
dostane nisko oprocentowany kredyt, bardzo prosiłbym o całkowite koszty
takiego kredytu (odsetki, prowizje, inne opłaty). Kwota 60 tys zł, bez
podawania na jaki cel. Mam konto w mbanku i eurobanku

witam

rozumiem, że szukasz kredytu gotówkowego czy bardziej pożyczki hipotecznej?

odpowiedz na kilka pytań to postaram się pomóc:
1. ile macie lat?
2. z jakiego tytułu masz dochód (od i do kiedy ew.)?
3. jaka sytuacja w BIK?
4. na ile rat chciałbyś rozłożyć spłatę lub ew. jaką chciałbyś mieć ratę?

pozdrawiam
RobertS

ps
jak nie chcesz się chwalić na forum to napisz na priva

Data: 2013-10-10 17:29:38
Autor: marcin_
w jakim banku kredyt
[...]

36 LAT, z umowy o pracę, od 15 lat na czas nieokreślony,w BIK mam jakieś smieszne sumy rzędu 2 tysł (komputer wzięty na raty PayU przez allegro), spłata max 3 lata

Data: 2013-10-10 22:32:19
Autor: RobertS
w jakim banku kredyt
W dniu 2013-10-10 17:29, marcin_ pisze:
[...]

jutro prześlę szczegółową ofertę

skąd jesteś?

RobertS

Data: 2013-10-11 10:22:51
Autor: marcin_
w jakim banku kredyt
z łodzi

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:l372sl$4vo$2sunflower.man.poznan.pl...
[...]

-- pozdrawiam
RobertS

Data: 2013-10-11 22:21:07
Autor: RobertS
w jakim banku kredyt
W dniu 2013-10-11 10:22, marcin_ pisze:
z łodzi

to blisko, napisz na priva to przedstawię warunki
bob75 malpa post kropka pl

RobertS

w jakim banku kredyt