w końcu

Data: 2011-11-02 18:59:44
Autor: megrims

Data: 2011-11-02 12:09:44
Autor: kkk

Data: 2011-11-02 22:21:44
Autor: megrims
W dniu 2011-11-02 20:09, kkk pisze:

Data: 2011-11-02 16:01:25
Autor: kkk
W dniu 2011-11-02 20:09, kkk pisze:

Data: 2011-11-04 13:50:32
Autor: Pabl_o

Data: 2011-11-02 21:24:13
Autor: to

Data: 2011-11-02 22:25:55
Autor: megrims
w końcu
W dniu 2011-11-02 22:24, to pisze:
begin megrims

CzyĹĽby CL? :)

v12 biturbo :D

Ale trochę cienko śpiewa. ;)

PS. Daj fotkÄ™.

To się będą wszyscy nabijali, że wieśniacze :(

Data: 2011-11-02 21:42:14
Autor: to
w końcu
begin megrims
To się będą wszyscy nabijali, że wieśniacze :(

Różowego kupiłeś? ;)

Data: 2011-11-02 22:28:15
Autor: Przemysław Czaja
w końcu

UĹĽytkownik "megrims"

PS. Daj fotkÄ™.

To się będą wszyscy nabijali, że wieśniacze :(

Nie pękaj, miałeś odwagę, żeby przedstawić swoje wyczyny (niechlubne) a teraz masz jakieś uprzedzenia :)

Data: 2011-11-02 22:32:54
Autor: DoQ
w końcu
W dniu 02-11-2011 22:25, megrims pisze:

To się będ± wszyscy nabijali, że wie¶niacze :(

Poka fote!!! A ja ci ode¶le swojom!!
;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-11-08 00:29:40
Autor: Mario
w końcu
W dniu 2011-11-02 22:21, megrims pisze:
W dniu 2011-11-02 20:09, kkk pisze:
On 2 Lis, 18:59, megrims<megrimsNOS...@interia.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

Czyżby CL? :)

v12 biturbo :D

Co za parch. :-)
Zwykłe V8 wolnoss±ce jedzie lepiej :-)
http://www.youtube.com/watch?v=w_4PJGb4oac&feature=related

pozdrawiam
mario

Data: 2011-11-02 19:08:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
w końcu
Hello megrims,

Wednesday, November 2, 2011, 6:59:44 PM, you wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0
No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

¦wieża przedłużka?

--
Best regards,

Data: 2011-11-02 19:21:11
Autor: Lewis
w końcu
W dniu 2011-11-02 19:14, megrims pisze:
Hello megrims,

Wednesday, November 2, 2011, 6:59:44 PM, you wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0
No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

Świeża przedłużka?

I o to chodzi :D

NieĹşle siÄ™ zbiera te Yeti:P
NMSP;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-02 18:59:33
Autor: Rafał Grzelak
w końcu
Lewis wrote:

> [...]

NieĹşle siÄ™ zbiera te Yeti:P
NMSP;)

To samo pomyslalem w pierwszej chwili :D

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-02 19:26:01
Autor: Pabl_o
w końcu

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1421991062.20111102190858pik-net.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0
No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

¦wieża przedłużka?

Zegary jak od calibry ;)

--
Picasso

Data: 2011-11-02 19:24:22
Autor: RoMan Mandziejewicz
w końcu
Hello Pabl_o,

Wednesday, November 2, 2011, 7:26:01 PM, you wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0
No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)
¦wieża przedłużka?
Zegary jak od calibry ;)

Calibr się tak nie rozpędza :)

--
Best regards,

Data: 2011-11-02 19:27:09
Autor: Lewis
w końcu
[...]

Taka z turbo i 4x4 możliwe że się rozpędza podobnie ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-02 19:33:28
Autor: Pabl_o
w końcu

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1231094963.20111102192422pik-net.pl...

Zegary jak od calibry ;)

Calibr się tak nie rozpędza :)

Jakas podrasowana :P
Ale to nie megrimsa nagranie bo w tle nie ma germanodisco :)

--
Picasso

Data: 2011-11-02 20:34:58
Autor: venioo
w końcu
[...]

2,5v6 bardzo podobnie.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-02 20:45:05
Autor: DoQ
w końcu
W dniu 02-11-2011 20:34, venioo pisze:

Calibr się tak nie rozpędza :)
2,5v6 bardzo podobnie.

http://www.youtube.com/watch?v=Snu0giVbm-Q jaasneeee..

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-11-02 20:00:21
Autor: to
w końcu
begin DoQ
Calibr się tak nie rozpędza :)
2,5v6 bardzo podobnie.

http://www.youtube.com/watch?v=Snu0giVbm-Q jaasneeee..

Co chcesz, nawet licznik ma podobny. ;)

Data: 2011-11-02 21:11:27
Autor: DoQ
w końcu
W dniu 02-11-2011 21:00, to pisze:
Calibr się tak nie rozpędza :)
2,5v6 bardzo podobnie.
http://www.youtube.com/watch?v=Snu0giVbm-Q jaasneeee..
Co chcesz, nawet licznik ma podobny. ;)

Ba, jeden i drugi w cyfrach arabskich ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-11-03 11:00:20
Autor: kamil d
w końcu

Nawet lepiej http://www.youtube.com/watch?v=UdOgi21Agfk ;)

--
kamil d

Data: 2011-11-02 19:20:44
Autor: to
w końcu
begin megrims
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

Ale trup, moje Tico przyspiesza lepiej i ma Ĺ‚adniejszy licznik!

Data: 2011-11-02 22:56:18
Autor: neoniusz
w końcu
W dniu 02.11.2011 20:20, to pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

Ale trup, moje Tico przyspiesza lepiej i ma Ĺ‚adniejszy licznik!

To juz nie prius?

Data: 2011-11-02 22:09:27
Autor: to
w końcu
begin neoniusz
Ale trup, moje Tico przyspiesza lepiej i ma Ĺ‚adniejszy licznik!

To juz nie prius?

Nie, przecież go ode mnie kupiłeś, nie pamiętasz? Wszedłem na nowy poziom zielonej świadomości i znajduje kolejne auta na zaprzyjaźnionym złomie. --

Data: 2011-11-02 19:23:30
Autor: DoQ
w końcu
W dniu 02-11-2011 18:59, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0
No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

No to teraz będziesz miał jeszcze większy wianuszek wielbicieli na PMS. Tylko czekać aż który¶ laskę zaproponuje w zamian za przejażdżkę na prawym fotelu ;))

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-11-02 19:28:17
Autor: megrims
w końcu
W dniu 2011-11-02 19:23, DoQ pisze:
[...]

Ja tu mam jaki¶ wielbicieli? Chyba samych wrogów. :|

Data: 2011-11-02 19:31:14
Autor: DoQ
w końcu
W dniu 02-11-2011 19:28, megrims pisze:

[...]

Bez przesady, 50:50 - tak że szanse na laskę masz względnie duże ;)))

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-11-03 08:37:08
Autor: Arek
w końcu
W dniu 2011-11-02 19:31, DoQ pisze:
[...]

Doq, wyraĽnie co¶ próbuje Ci zasugerować. Nie odtr±caj go tak brutalnie.

A.

Data: 2011-11-02 19:35:05
Autor: Pabl_o
w końcu

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j8s242$6up$1usenet.news.interia.pl...

Ja tu mam jaki¶ wielbicieli? Chyba samych wrogów. :|

Ciezka praca przynosi efekty :)

--
Picasso

Data: 2011-11-02 20:24:42
Autor: R2r
w końcu
W dniu 2011-11-02 19:28, megrims pisze:
Ja tu mam jakiĹ› wielbicieli? Chyba samych wrogĂłw. :|
Jak Ty nic nie rozumiesz...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-11-02 20:25:57
Autor: Rafał \"SP\" Gil
w końcu
W dniu 2011-11-02 19:28, megrims pisze:

Tylko czekać aż któryś laskę zaproponuje w zamian za
przejaĹĽdĹĽkÄ™ na
prawym fotelu ;))
Ja tu mam jakiĹ› wielbicieli? Chyba samych wrogĂłw. :|

Karnąć się - tak
Lachę robić - ni huja.

Ja to zaś na wioskowego głupka wyjdę, bo znów jedyne co mogę megrimsowi powiedzieć, to : zazdraszczam :)

--
          Czas na odwaĹĽne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-11-02 20:02:10
Autor: to
w końcu
begin Rafał \"SP\" Gil
Ja to zaś na wioskowego głupka wyjdę, bo znów jedyne co mogę megrimsowi
powiedzieć, to : zazdraszczam :)

A mnie ciekawi skąd się wzięła ta idiotyczna moda na przekręcanie wyrazów w stylu "zazdraszczam", "gratki" i inne debilne konstrukcje. ;)

Data: 2011-11-04 23:18:54
Autor: jerzu
w końcu
On 02 Nov 2011 20:02:10 GMT, to <to@xyz.abc> wrote:

A mnie ciekawi sk±d się wzięła ta idiotyczna moda na przekręcanie wyrazów w stylu "zazdraszczam", "gratki" i inne debilne konstrukcje. ;)

IMHO najlepsze s± "niutki" ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-05 06:12:58
Autor: Grejon
w końcu
W dniu 2011-11-04 23:18, jerzu pisze:
[...]

A samochodu Kombii nigdy nie kupowałe¶? Skawiński reaktywował zespół a ludzie jak debile małpuj±.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-06 09:57:53
Autor: to
w końcu
begin jerzu
IMHO najlepsze sÄ… "niutki" ;)

"ile masz niuta w tej motorowni ??? !!!"

Data: 2011-11-07 01:06:00
Autor: venioo
w końcu
[...]

"Niuty" to mój ¶.p. dziadek-weterynarz na ¶winiaki mawiał ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-02 21:16:07
Autor: J.F.
w końcu
Dnia Wed, 02 Nov 2011 20:25:57 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
Ja to za¶ na wioskowego głupka wyjdę, bo znów jedyne co mogę megrimsowi powiedzieć, to : zazdraszczam :)

A ty juz te skode naprawiles ? J.

Data: 2011-11-02 21:30:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
w końcu
W dniu 2011-11-02 21:16, J.F. pisze:

Ja to zaś na wioskowego głupka wyjdę, bo znów jedyne co mogę
megrimsowi powiedzieć, to : zazdraszczam :)
A ty juz te skode naprawiles ?

A tak ... dziękuję za support telefoniczny ;) , zaskutkowała najprostsza metoda tj sprawdzenie odgięcia starych kabli :)

Skoda dostała jakby nowy silnik, świece i kable nie były ruszane w niej minimum 6 lat ;)

Data: 2011-11-02 20:36:30
Autor: venioo
w końcu
W dniu 2011-11-02 18:59, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

kupiłe¶ czinkłaczento w holenderskim gazie? ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-03 06:37:50
Autor: Grejon
w końcu
W dniu 2011-11-02 20:36, venioo pisze:
W dniu 2011-11-02 18:59, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

kupiłe¶ czinkłaczento w holenderskim gazie? ;)

Na prędko¶ciomierz zerknij - E30 :-P

Data: 2011-11-03 13:00:40
Autor: megrims
w końcu
W dniu 2011-11-03 06:37, Grejon pisze:
[...]

Po swapie na V10 od M5

Data: 2011-11-03 19:27:53
Autor: venioo
w końcu
W dniu 2011-11-03 13:00, megrims pisze:
[...]

A ja myslalem, ze to to:
http://www.youtube.com/watch?v=2CVzh3K29TQ

:)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-02 20:54:11
Autor: Przemysław Czaja
w końcu

UĹĽytkownik "megrims"

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

Nie jestem Twoim kumplem, dlatego mnie nie zdenerwowałeś, wobec powyższego gratulacje i niech wozidło przyniesie wiele radości.

ps. pokaĹĽ toto z zewnÄ…trz, bo nawet nie wiem co to za autko

PozdrĂłwki.

Data: 2011-11-02 20:02:38
Autor: to
w końcu
begin Przemysław Czaja
No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

Nie jestem Twoim kumplem

Powiało grozą!

Data: 2011-11-02 21:16:39
Autor: Przemysław Czaja
w końcu

UĹĽytkownik "to"

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

Nie jestem Twoim kumplem

Powiało grozą!

Hehe - dobre :)

PozdrĂłwki.

Data: 2011-11-02 21:16:08
Autor: Bugatti
w końcu
UĹĽytkownik "megrims"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci:

http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

W221 albo W216 - no i co z tego

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

Nie masz się czym podniecać bo filmiki z telefonów (smartfonów itd.) i cyfraków przyspieszają ... 1 s na rzeczywiste 10 s. Choć 15,5s czy 16,5s do 200 to i tak fajnie ;-)
Zmierz czasy (najlepiej Racelogicem) i podaj ile masz:
100 - 140 na "manualnym" (bo masz automat) 3 biegu
100 - 140 w najszybszym trybie S przy przejściu bo widać że 2. masz do ok. 130

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2011-11-03 00:08:15
Autor: scobowski
w końcu
W dniu 2011-11-02 18:59, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)
uurwał! to ci plumka, jak 200 przekracza?
omg.. mĂłj po prostu wyje :D

Data: 2011-11-02 23:11:04
Autor: to
w końcu
begin scobowski
uurwał! to ci plumka, jak 200 przekracza? omg.. mój po prostu wyje :D

Skończyłeś jakąś szkołę?

Data: 2011-11-03 17:21:20
Autor: scobowski
w końcu
W dniu 2011-11-03 00:11, to pisze:
begin scobowski

uurwał! to ci plumka, jak 200 przekracza? omg.. mój po prostu wyje :D

Skończyłeś jakąś szkołę?

nie forsuj siÄ™ :D, za stary jestem na to.

Data: 2011-11-04 23:21:37
Autor: jerzu
w końcu
On Thu, 03 Nov 2011 00:08:15 +0100, scobowski
<scobniesp@amujmaupa.tlen.pl> wrote:

omg.. mój po prostu wyje :D

Kiedy¶ jeĽdziłem zastępczym Stilo, kto¶ tam ustawił te plumkanie na 50
km/h. Masakra.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-03 19:36:24
Autor: Mario
w końcu
W dniu 2011-11-02 18:59, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

brzmi jak jaka¶ kupa :-/ a wyczyn żaden :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2011-11-03 22:08:16
Autor: megrims
w końcu
W dniu 2011-11-03 19:36, Mario pisze:
[...]

Masz racje. Seryjny wydech brzmi jak kupa.

Mnie się ten wydech podoba:
http://www.youtube.com/watch?&v=a6-- 4mJbE-w#t=13s

Data: 2011-11-03 23:30:36
Autor: Bugatti
w końcu
Użytkownik "megrims"  napisał w wiadomo¶ci:

Masz racje. Seryjny wydech brzmi jak kupa.

Mnie się ten wydech podoba:
http://www.youtube.com/watch?&v=a6-- 4mJbE-w#t=13s

Brzmi jak krótki wrzask w¶ciekłego kota.

IMHO ten robi wrażenie -
http://www.youtube.com/watch?v=O-Av4P2XUp8

BTW jak już jeste¶my przy szybkich autkach to nie ob¶liniajmy się jakimi¶ Mercami biturbo (bez obrazy ;-P) tylko idĽmy dalej:

870 PS i 11 000 obr./min
http://www.youtube.com/watch?v=IYaqskg3Wh0&feature=player_embedded#!

60 - 160 km/h - 4.02s
100 - 200 km/h 4.6s

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2011-11-03 23:51:18
Autor: megrims
w końcu
W dniu 2011-11-03 23:30, Bugatti pisze:
[...]

Evo10 bez przeróbek robi wrażenie na mnie i tak. JeĽdziłem
i mógłbym mieć takie auto jako 8 lub 9 z kolei.
JeĽdził bym nim pewnie parę razy w roku. Jest zbyt krzykliwe.
IMO Golf R lepszy.

Nikogo nie obrażaj±c: Evo10 to trochę auto z japońskiej kreskówki.

A ten "merc biturbo" to jest seria, bez żadnych przeróbek. W216.
Auto super wygodne. Można nim zrobić 1500 km i i¶ć na imprezę.
Po 1500 km w Evo to można i¶ć na OIOM i do laryngologa.

Ja chyba za stary na Evo jestem, chociaż jeszcze 2 lata
temu to mnie kręciło.

A co do wydechu, to silniki H16 w BRM to było co¶. Ale takie
auto jest nie do kupienia.

http://www.youtube.com/watch?v=tV-9A6UP1xo

Data: 2011-11-04 01:38:01
Autor: to
w końcu
begin megrims
Evo10 bez przeróbek robi wrażenie na mnie i tak. Jeździłem i mógłbym
mieć takie auto jako 8 lub 9 z kolei. Jeździł bym nim pewnie parę razy w
roku. Jest zbyt krzykliwe.

A to co sobie teraz kupiłeś nie jest? ;)

Data: 2011-11-04 23:23:03
Autor: jerzu
w końcu
On 04 Nov 2011 01:38:01 GMT, to <to@xyz.abc> wrote:

A to co sobie teraz kupiłe¶ nie jest? ;)

Zależy od towarzystwa w jakim się obraca ;P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-04 00:46:24
Autor: Rafał Grzelak
w końcu
Bugatti wrote:

> [...]

> Masz racje. Seryjny wydech brzmi jak kupa.
> http://www.youtube.com/watch?&v=a6-- 4mJbE-w#t=13s

Brzmi jak krótki wrzask w¶ciekłego kota.

Ladny. W ogole te wloskie Vki fajnie brzmia - i wcale nie trzeba
'supercara'. Mozna miec np. stilo ze swapem z Alfy GTV. :)
http://www.youtube.com/watch?v=Z2nhV3A6O0E#t=20s

Chociaz ta Alfa jeszcze lepiej
http://www.youtube.com/watch?v=pNqzP_UFb6g

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-03 23:11:02
Autor: gadacz
w końcu
W dniu 2011-11-02 18:59, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

testament już zapisałeś?
zerknij w archiwum grupy i zobacz jak wygląda focus przy strzale w taką prędkością.

powodzenia.

ps. jak będziesz się rozbijać, to walnij tak, żeby było coś odzyskać z Ciebie - nie mam na myśli mózgu.

gadacz

Data: 2011-11-03 23:55:04
Autor: megrims
w końcu
W dniu 2011-11-03 23:11, gadacz pisze:
W dniu 2011-11-02 18:59, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

testament już zapisałeś?
zerknij w archiwum grupy i zobacz jak wyglÄ…da focus przy strzale w takÄ…

Tak jest. Przyjąłem do wiadomości.

Data: 2011-11-04 00:30:26
Autor: to
w końcu
begin gadacz
[...]

Zaimponowałeś mi. Czy mogę dotknąć Twojej stopy?

Data: 2011-11-04 08:14:57
Autor: Popek
w końcu

"to" <to@xyz.abc> wrote in message news:4eb33222$0$2196$65785112news.neostrada.pl...
begin gadacz

testament już zapisałe¶?
zerknij w archiwum grupy i zobacz jak wygl±da focus przy strzale w tak±
prędko¶ci±.

powodzenia.

ps. jak będziesz się rozbijać, to walnij tak, żeby było co¶ odzyskać z
Ciebie - nie mam na my¶li mózgu.

Zaimponowałe¶ mi. Czy mogę dotkn±ć Twojej stopy?

Nie tykaj w stopę! :)

Data: 2011-11-04 13:49:34
Autor: Pabl_o
w końcu

Użytkownik "gadacz" <gadacz_usenet@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j8v3hr$va4$1news.icpnet.pl...

ps. jak będziesz się rozbijać, to walnij tak, żeby było co¶ odzyskać z Ciebie - nie mam na my¶li mózgu.

On juz za stary na jakikolwiek odzysk :)

--
Picasso

w końcu