w końcu

Data: 2011-11-03 23:11:02
Autor: gadacz
w końcu
W dniu 2011-11-02 18:59, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

testament już zapisałeś?
zerknij w archiwum grupy i zobacz jak wygląda focus przy strzale w taką prędkością.

powodzenia.

ps. jak będziesz się rozbijać, to walnij tak, żeby było coś odzyskać z Ciebie - nie mam na myśli mózgu.

gadacz

Data: 2011-11-03 23:55:04
Autor: megrims
w końcu
W dniu 2011-11-03 23:11, gadacz pisze:
W dniu 2011-11-02 18:59, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

testament już zapisałeś?
zerknij w archiwum grupy i zobacz jak wyglÄ…da focus przy strzale w takÄ…

Tak jest. Przyjąłem do wiadomości.

Data: 2011-11-04 00:30:26
Autor: to
w końcu
begin gadacz
[...]

Zaimponowałeś mi. Czy mogę dotknąć Twojej stopy?

Data: 2011-11-04 08:14:57
Autor: Popek
w końcu

"to" <to@xyz.abc> wrote in message news:4eb33222$0$2196$65785112news.neostrada.pl...
begin gadacz

testament już zapisałe¶?
zerknij w archiwum grupy i zobacz jak wygl±da focus przy strzale w tak±
prędko¶ci±.

powodzenia.

ps. jak będziesz się rozbijać, to walnij tak, żeby było co¶ odzyskać z
Ciebie - nie mam na my¶li mózgu.

Zaimponowałe¶ mi. Czy mogę dotkn±ć Twojej stopy?

Nie tykaj w stopę! :)

Data: 2011-11-04 13:49:34
Autor: Pabl_o
w końcu

Użytkownik "gadacz" <gadacz_usenet@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j8v3hr$va4$1news.icpnet.pl...

ps. jak będziesz się rozbijać, to walnij tak, żeby było co¶ odzyskać z Ciebie - nie mam na my¶li mózgu.

On juz za stary na jakikolwiek odzysk :)

--
Picasso

w końcu