w koncu

Data: 2010-09-23 23:22:30
Autor: sooobi
w koncu
Jests ktos kto sie nie cieszy ze zwolnienia Nelsona?

Data: 2010-09-23 23:31:46
Autor: Leszczur
w koncu
On 24 Wrz, 08:22, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Jests ktos kto sie nie cieszy ze zwolnienia Nelsona?

Tak - Nelson :-)

Data: 2010-09-26 13:07:03
Autor: wiLQ
w koncu
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Jests ktos kto sie nie cieszy ze zwolnienia Nelsona?

Tak - Nelson :-)

Taaa, bo otrzymanie wynagrodzenia bez pracy jest takie bolesne ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-26 23:54:09
Autor: Leszczur
w koncu
On 26 Wrz, 13:07, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Tak - Nelson :-)

Taaa, bo otrzymanie wynagrodzenia bez pracy jest takie bolesne ;-)

To akurat jest jedyny pozytyw. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-24 09:26:37
Autor: s
w koncu
W dniu 2010-09-24 08:22, sooobi pisze:
Jests ktos kto sie nie cieszy ze zwolnienia Nelsona?

Rzesza chlopakow z NBDL, czekajaca na angaz w GSW i suty kontrakt (hello, Tolliver) za rok.

A i nie wiem, czy Monta szybko nie pozaluje. Niby miewali tez scysje, ale ogolnie IMO mial u Nelsona wymarzone warunki.
Ale Monta przynajmniej ma juz za co rodzine wykarmic :-)

Pozdr
Slawek

PS. Komu Kure, komu?

Data: 2010-09-24 00:51:45
Autor: sooobi
w koncu
PS. Komu Kure, komu?

Ja poprosze za 10baniek

Data: 2010-09-26 13:06:55
Autor: wiLQ
w koncu
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> PS. Komu Kure, komu?

Ja poprosze za 10baniek

Bez Nelsona jego cena nie powinna drastycznie spasc?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-26 23:54:37
Autor: Leszczur
w koncu
On 26 Wrz, 13:06, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ja poprosze za 10baniek

Bez Nelsona jego cena nie powinna drastycznie spasc?

Dla Bartka to wlasnie jest cena po dramatycznym spadku ;-)

Data: 2010-09-27 02:21:13
Autor: sooobi
w koncu

> Ja poprosze za 10baniek

Bez Nelsona jego cena nie powinna drastycznie spasc?

A czemu ma drastycznie spasc? Nagle zapomni jak sie rzuca i podaje?
Oczywiscie Warriors powinni sie skupic bardziej na obronie ale w ataku
ktos musi rzucac i kreowac atak. Przy takich ofensywych dziurach na pf
i sf monta ellis i lee beda stanowili 80% ataku Warriors a to oznacza
duzo rzutow i duzo asyst dla Kury.

Data: 2010-09-27 12:46:08
Autor: wiLQ
w koncu

> Bez Nelsona jego cena nie powinna drastycznie spasc?

A czemu ma drastycznie spasc? Nagle zapomni jak sie rzuca i podaje?

Wolniejsze tempo, mniejsza swoboda, nowy zawodnik do oddawania rzutow (a
musza uzasadnic jakos jego kontrakt). Zreszta w zeszlym sezonie bylo tam
tyle kontuzji, ze mam watpliwosci na ile statsy Currego byly wynikiem
okolicznosci.

A propos tematu... co sadzicie o tym omawianym trejdzie Melo? Tzn...
"Numerous reports surfaced Saturday, however, that the Nuggets have
grown hesitant about going through with the trade, which in its current
incarnation would bring Nets rookie Derrick Favors, Jazz veteran Andrei
Kirilenko and two future first-round picks in return for Anthony, with
the Nets also sending point guard Devin Harris to Charlotte and Utah
acquiring veteran forward Boris Diaw from the Bobcats."

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-27 03:54:07
Autor: sooobi
w koncu
On 27 Wrz, 12:46, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A czemu ma drastycznie spasc? Nagle zapomni jak sie rzuca i podaje?

Wolniejsze tempo, mniejsza swoboda, nowy zawodnik do oddawania rzutow (a
musza uzasadnic jakos jego kontrakt).

Ale do oddawania rzutow tez paru odpadlo. Wg mnie Kura bedzie opcja
numer 1 w ataku Golden State.

Zreszta w zeszlym sezonie bylo tam
tyle kontuzji, ze mam watpliwosci na ile statsy Currego byly wynikiem
okolicznosci.

Przekonamy sie juz w tym roku.

[...]

Na miejscu Nets szedlbym w to bez chwili zawachania.
Na miejscu Nuggets jesli nie maja lepszej oferty tez bym szedl
Na miejscu Bobcats tez bym w to szedl.
Nie rozumiem tylko Jazz bo wg mnie Kirilenko > Diaw.

Data: 2010-09-27 13:07:55
Autor: wiLQ
w koncu
> [...]

> acquiring veteran forward Boris Diaw from the Bobcats."

Na miejscu Nets szedlbym w to bez chwili zawachania.

Serio? Kto gralby na PG? Farmar? Jaki bylby max takiej druzyny? 1 runda?
Nawet jesli Favors bedzie drugim Boshem?

Nie rozumiem tylko Jazz bo wg mnie Kirilenko > Diaw.

Ciecie kosztow, sa powyzej luxury tax, wiec tego typu wymiana
oszczedziliby 10-15M$.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-27 04:24:04
Autor: sooobi
w koncu
On 27 Wrz, 13:07, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Na miejscu Nets szedlbym w to bez chwili zawachania.

Serio?

No pewnie, takiego gracza za taka cene trzeba brac!

Kto gralby na PG? Farmar?

W tym sezonie Farmar za rok moze Paul.

Jaki bylby max takiej druzyny? 1 runda?

W tym sezonie moze i 1 runda, a moze przy ASG cos by klepneli i
powalczyli o druga?

Nawet jesli Favors bedzie drugim Boshem?

Coz jesli moge miec Melo to jestem sklonny zaryzykowac.

Data: 2010-09-27 13:36:52
Autor: wiLQ
w koncu

> Serio?

No pewnie, takiego gracza za taka cene trzeba brac!

Tzn jakiego? Zacznijmy od tego czy jest warty maxa? Zdajesz sobie
sprawe, ze w ostatnich 2 sezonach Nuggets byli 17-12 bez Melo?

> Kto gralby na PG? Farmar?

W tym sezonie Farmar za rok moze Paul.

Niby w jaki sposob...

> Jaki bylby max takiej druzyny? 1 runda?

W tym sezonie moze i 1 runda, a moze przy ASG cos by klepneli i
powalczyli o druga?

... skoro wlasciwie nie beda mieli innych graczy wartych oddania
(zakladam, ze Lopeza potrzebuja jesli zamierzaja cos ugrac)?

Tu przy okazji mamy piekny przyklad dlaczego wydawanie pieniedzy w
offseason na kogokolwiek jest idiotyczna strategia, Nets mogliby
zaoferowac Nuggets duze oszczednosci, a wywalili 18M$/y na 4
rezerwowych.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-27 06:11:44
Autor: sooobi
w koncu
On 27 Wrz, 13:36, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> No pewnie, takiego gracza za taka cene trzeba brac!

Tzn jakiego?

Jednego z najlepszych graczy w lidze.

Zacznijmy od tego czy jest warty maxa?

Wart bez dwoch zdan!

Zdajesz sobie
sprawe, ze w ostatnich 2 sezonach Nuggets byli 17-12 bez Melo?

A Lakersi bez Gasola 11-6.

> W tym sezonie Farmar za rok moze Paul.

Niby w jaki sposob...

No fakt Paul ma kontrakt, ale wazne ze Nets beda mieli kase na ruchy.

> W tym sezonie moze i 1 runda, a moze przy ASG cos by klepneli i
> powalczyli o druga?

.. skoro wlasciwie nie beda mieli innych graczy wartych oddania

beda mieli kontrakt Murphego...

Tu przy okazji mamy piekny przyklad dlaczego wydawanie pieniedzy w
offseason na kogokolwiek jest idiotyczna strategia,

Czyli co kluby maja nikogo nie kupowac?
Morrowa podpisali za fajna kaske, ale fakt Outlawa przeplacili.

Nets mogliby
zaoferowac Nuggets duze oszczednosci, a wywalili 18M$/y na 4
rezerwowych.

Przeciez caly czas moga im zaoferowac te oszczednosci...

Data: 2010-09-28 12:34:51
Autor: wiLQ
w koncu

> [...]

Wart bez dwoch zdan!

> Zdajesz sobie
> sprawe, ze w ostatnich 2 sezonach Nuggets byli 17-12 bez Melo?

No i? Gasola nie uwazasz za jednego z najlepszych graczy w lidze, wiec
jaki sens ma to porownanie? Zreszta zapewne nikt nie twierdzi, ze bez
Gasola Lakersi beda w ogonie ligi... a z Nuggets i Melo juz tak.

> .. skoro wlasciwie nie beda mieli innych graczy wartych oddania

beda mieli kontrakt Murphego...

To za malo. Wygasajacych w lidze nie brakuje.

> Tu przy okazji mamy piekny przyklad dlaczego wydawanie pieniedzy w
> offseason na kogokolwiek jest idiotyczna strategia,

Czyli co kluby maja nikogo nie kupowac?

IMHO lepiej nikogo nie kupic niz wywalic pieniadze w bloto.
Na przykladzie Thunder widac, ze zawsze znajdzie sie okazja by cos z tym
wolnym miejscem zrobic.

> Nets mogliby
> zaoferowac Nuggets duze oszczednosci, a wywalili 18M$/y na 4
> rezerwowych.

Przeciez caly czas moga im zaoferowac te oszczednosci...

Tak, ale duzo mniej i w duzo gorszej formie (tzn nie bezposrednio, a
przez wygasajacy kontrakt).

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-28 04:42:52
Autor: sooobi
w koncu

> A Lakersi bez Gasola 11-6.

No i?

No taki sam argument jak Twoj o tym ze Nuggets mieli 17-12 bez Melo.

Gasola nie uwazasz za jednego z najlepszych graczy w lidze, wiec
jaki sens ma to porownanie?

A dlaczego tak uwazasz? Gasol pokazal ze nie jest mieczakiem jakim byl
kiedy Celci zdobywali mistrza. Gasol jak najbardziej jest jednym z
najlepszych graczy w lidze. I jego i Carmelo moge umiescic w top10,
tak wiec porownanie ma sens jak najbardziej.

Zreszta zapewne nikt nie twierdzi, ze bez
Gasola Lakersi beda w ogonie ligi... a z Nuggets i Melo juz tak.

Nie rozumiem tego zdania?

> Czyli co kluby maja nikogo nie kupowac?

IMHO lepiej nikogo nie kupic niz wywalic pieniadze w bloto.

Morrow to b.dobry zakup, Farmar jako backup tez jest ok, Outlawa
troche przeplacili, ale ogolnie wydali pieniedzy w bloto.

> Przeciez caly czas moga im zaoferowac te oszczednosci...

Tak, ale duzo mniej i w duzo gorszej formie (tzn nie bezposrednio, a
przez wygasajacy kontrakt).

No i jakbys teraz byl gmem Nets to nie mialbys Outalwa, Morrowa i
Farmara i zostalbys z reka w nocniku. A tak Netsi juz w tym roku beda
walczyc o PO.

Data: 2010-09-28 06:45:06
Autor: Leszczur
w koncu
On 28 Wrz, 13:42, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

No i jakbys teraz byl gmem Nets to nie mialbys Outalwa, Morrowa i
Farmara i zostalbys z reka w nocniku. A tak Netsi juz w tym roku beda

Wlaczyc to beda rowniez Wolves. Cytujac Kahna: "Trzeba sobie jasno
powiedziec, ze w tym roku contenderem raczej nie bedziemy".

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-30 13:50:24
Autor: wiLQ
w koncu

> No i?

No taki sam argument jak Twoj o tym ze Nuggets mieli 17-12 bez Melo.

Nie, bo nie dyskutujemy o Gasolu ;-P

> Zreszta zapewne nikt nie twierdzi, ze bez
> Gasola Lakersi beda w ogonie ligi... a z Nuggets i Melo juz tak.

Nie rozumiem tego zdania?

Lakers bez Gasola sa wciaz uwazani za dobra druzyne, Melo bez Nuggets
juz nie sa stad przytoczone osiagniecia bez niego.

> IMHO lepiej nikogo nie kupic niz wywalic pieniadze w bloto.

Morrow to b.dobry zakup, Farmar jako backup tez jest ok, Outlawa
troche przeplacili, ale ogolnie wydali pieniedzy w bloto.

"Troche"? Nie zartuj. Zreszta to nie chodzi tylko o roczne zarobki bo
prawdziwa katastrofa jest wg mnie w dlugosci tych kontraktow.

> Tak, ale duzo mniej i w duzo gorszej formie (tzn nie bezposrednio, a
> przez wygasajacy kontrakt).

No i jakbys teraz byl gmem Nets to nie mialbys Outalwa, Morrowa i
Farmara i zostalbys z reka w nocniku.

Bzdura, wciaz mialbym solidna podstawe skladu i wystarczyloby go tylko
uzupelniac jak wyskoczy jakas okazja... a byloby po stokroc latwiej.

A tak Netsi juz w tym roku beda walczyc o PO.

Bardzo szlachetny cel... jak sie jest 15M$ ponizej salary cap, a nie jak
sie wydalo prawie calosc.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-27 13:17:30
Autor: s
w koncu
Na miejscu Nets szedlbym w to bez chwili zawachania.

A co ty chcesz wąchać :-)
Nets ida w to w ciemno podobno.

Na miejscu Nuggets jesli nie maja lepszej oferty tez bym szedl

Nuggets niby juz sie pogodzili z takim scenariuszem, ale kombinuja jeszcze, jakby przy okazji wiecej zaoszczedzic na kontraktach typu Nene czy KMart.

A te picki wcale nie musza byc takie zle, bo Netsi z Melo a bez Harrisa to nadal imo loteria.

Na miejscu Bobcats tez bym w to szedl.

NFW.
Tam ma rozgrywac Jax. period.

Poza tym, jezeli faktycznie mieliby walczyc w tym roku o PO, to chociaz pozory frontcourtu mogliby zachowac.

Nie rozumiem tylko Jazz bo wg mnie Kirilenko>  Diaw.

Do tego Kiri wygasa.

A caly deal ponoc teraz stoi, bo Melo nie moze sie zdecydowac, czy wziac extension od Nets.

No i znow mamy "saspens" niczym z filmow o Indianie Jones :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-27 13:22:01
Autor: wiLQ
w koncu
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Na miejscu Nuggets jesli nie maja lepszej oferty tez bym szedl

Nuggets niby juz sie pogodzili z takim scenariuszem, ale kombinuja jeszcze, jakby przy okazji wiecej zaoszczedzic na kontraktach typu Nene czy KMart.

Wlasnie ta czesc mi mocno nie gra, przeciez oni w tym trejdzie
przyjmowaliby na siebie wieksze zobowiazania finansowe...
A caly deal ponoc teraz stoi, bo Melo nie moze sie zdecydowac, czy wziac extension od Nets.

Taaa, odrzucil maxa od 2 druzyn... dla tej historii teraz tylko brakuje
by zerwal jakies istotne sciegno podnoszac stiptizerke ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-27 05:00:53
Autor: Leszczur
w koncu

> [...]

the Nets also sending point guard Devin Harris to Charlotte and Utah
acquiring veteran forward Boris Diaw from the Bobcats."

Nuggets maja moje blogoslawienstwo na kazda wymiane poza tą która
umieściłaby Melo w Nowym Jorku. :-)
I zgadzam sie z Bartkiem - nie wiem po taki ruch Jazz.
Argumentu o lauxury tax nie kupuję, bo na razie sa ponizej progu 70,3M
$. Kirilenke maja z glowy po tym sezonie, a z Diawem beda sie bujać
jeszcze przez rok.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-27 14:53:25
Autor: wiLQ
w koncu
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

I zgadzam sie z Bartkiem - nie wiem po taki ruch Jazz.
Argumentu o lauxury tax nie kupuję, bo na razie sa ponizej progu 70,3M
$.

Alez skad! Sa ze 4M$ powyzej progu (uwzgledniles Raje i Watsona?) i do
tego maja dosyc plytki sklad, wiec na pewno paru ziutkow za minimum
jeszcze beda chcieli podpisac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-27 12:58:21
Autor: s
w koncu

[...]

Na razie nie maja jeszcze o czym pisac, wiec kontynuuja sage typu the decision. I rozwlekaja ja na wszystkie mozliwe strony.

A mnie sie juz na mdlosci zbiera.

Ale ok, zatesknil Melo za rozglosem, na wzor i podobienstwo trojcy, niech mu bedzie.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-27 13:16:35
Autor: wiLQ
w koncu
> [...]

A mnie sie juz na mdlosci zbiera.

Ale ok, zatesknil Melo za rozglosem, na wzor i podobienstwo trojcy, niech mu bedzie.

OK, tzn nie omawialbys tego trejdu przy obiedzie ;-)
Ale czy bys go zaakceptowal ze wszystkich stron?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-27 13:19:15
Autor: s
w koncu
OK, tzn nie omawialbys tego trejdu przy obiedzie ;-)
Ale czy bys go zaakceptowal ze wszystkich stron?

Ze strony Melo - chyba nie.
Ale tam moze Lala miec wiecej do powiedzenia :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-27 09:05:01
Autor: s
w koncu
Ja poprosze za 10baniek

Bez Nelsona jego cena nie powinna drastycznie spasc?

wiLQ, zwyczajnie pogodz sie z faktem oczywistym, ze Kury nie kupisz.
Podobnie jak LeBrona...

Ja juz to zrobilem ;-(

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-27 12:48:13
Autor: wiLQ
w koncu

> Bez Nelsona jego cena nie powinna drastycznie spasc?

wiLQ, zwyczajnie pogodz sie z faktem oczywistym, ze [kogos] nie kupisz.

O, nie. To jedyny okres kiedy istnieje taka mozliwosc ;-)

Ja juz to zrobilem ;-(

Bo ulatwiasz sobie kombinacje? ;-)
Zreszta Ty nawet nie musisz go licytowac ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-10-07 18:57:42
Autor: wiLQ
w koncu
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Z innej beczki (choc pasuje do tematu stad podczepienie)
"New Owner Considering Changing Team Name Back To Bullets"

Arenas bedzie twarza tej zmiany, prawda? ;-)

--
pzdr
wiLQ

w koncu