w końcu

Data: 2011-11-03 19:36:24
Autor: Mario
w końcu
W dniu 2011-11-02 18:59, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

brzmi jak jaka¶ kupa :-/ a wyczyn żaden :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2011-11-03 22:08:16
Autor: megrims
w końcu
W dniu 2011-11-03 19:36, Mario pisze:
[...]

Masz racje. Seryjny wydech brzmi jak kupa.

Mnie się ten wydech podoba:
http://www.youtube.com/watch?&v=a6-- 4mJbE-w#t=13s

Data: 2011-11-03 23:30:36
Autor: Bugatti
w końcu
Użytkownik "megrims"  napisał w wiadomo¶ci:

Masz racje. Seryjny wydech brzmi jak kupa.

Mnie się ten wydech podoba:
http://www.youtube.com/watch?&v=a6-- 4mJbE-w#t=13s

Brzmi jak krótki wrzask w¶ciekłego kota.

IMHO ten robi wrażenie -
http://www.youtube.com/watch?v=O-Av4P2XUp8

BTW jak już jeste¶my przy szybkich autkach to nie ob¶liniajmy się jakimi¶ Mercami biturbo (bez obrazy ;-P) tylko idĽmy dalej:

870 PS i 11 000 obr./min
http://www.youtube.com/watch?v=IYaqskg3Wh0&feature=player_embedded#!

60 - 160 km/h - 4.02s
100 - 200 km/h 4.6s

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2011-11-03 23:51:18
Autor: megrims
w końcu
W dniu 2011-11-03 23:30, Bugatti pisze:
[...]

Evo10 bez przeróbek robi wrażenie na mnie i tak. JeĽdziłem
i mógłbym mieć takie auto jako 8 lub 9 z kolei.
JeĽdził bym nim pewnie parę razy w roku. Jest zbyt krzykliwe.
IMO Golf R lepszy.

Nikogo nie obrażaj±c: Evo10 to trochę auto z japońskiej kreskówki.

A ten "merc biturbo" to jest seria, bez żadnych przeróbek. W216.
Auto super wygodne. Można nim zrobić 1500 km i i¶ć na imprezę.
Po 1500 km w Evo to można i¶ć na OIOM i do laryngologa.

Ja chyba za stary na Evo jestem, chociaż jeszcze 2 lata
temu to mnie kręciło.

A co do wydechu, to silniki H16 w BRM to było co¶. Ale takie
auto jest nie do kupienia.

http://www.youtube.com/watch?v=tV-9A6UP1xo

Data: 2011-11-04 01:38:01
Autor: to
w końcu
begin megrims
Evo10 bez przeróbek robi wrażenie na mnie i tak. Jeździłem i mógłbym
mieć takie auto jako 8 lub 9 z kolei. Jeździł bym nim pewnie parę razy w
roku. Jest zbyt krzykliwe.

A to co sobie teraz kupiłeś nie jest? ;)

Data: 2011-11-04 23:23:03
Autor: jerzu
w końcu
On 04 Nov 2011 01:38:01 GMT, to <to@xyz.abc> wrote:

A to co sobie teraz kupiłe¶ nie jest? ;)

Zależy od towarzystwa w jakim się obraca ;P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-04 00:46:24
Autor: Rafał Grzelak
w końcu
Bugatti wrote:

> [...]

> Masz racje. Seryjny wydech brzmi jak kupa.
> http://www.youtube.com/watch?&v=a6-- 4mJbE-w#t=13s

Brzmi jak krótki wrzask w¶ciekłego kota.

Ladny. W ogole te wloskie Vki fajnie brzmia - i wcale nie trzeba
'supercara'. Mozna miec np. stilo ze swapem z Alfy GTV. :)
http://www.youtube.com/watch?v=Z2nhV3A6O0E#t=20s

Chociaz ta Alfa jeszcze lepiej
http://www.youtube.com/watch?v=pNqzP_UFb6g

--