w ktorym banku decyzje kredytowa (kredyt gotowkowy 25 tys) dostane w ten sam dzien?

Data: 2010-06-29 17:20:01
Autor: wspolna-flaszka.pl
w ktorym banku decyzje kredytowa (kredyt gotowkowy 25 tys) dostane w ten sam dzien?

Uzytkownik "Pawel K." <pawel1234ppp@interia.pl> napisal w wiadomosci news:i048ip$1r5$1inews.gazeta.pl...
witam

czy mozecie wskazac bank w ktorym decyzje o kredycie dostane w ten sam dzien w ktorym zloze wniosek?
chodzi mi o to, ze w dniu skladania wniosku podaje wszelkie niezbedne dane i jesli decyzja bedzie pozytywna wtedy donosze zaswiadczenia potwierdzajace podane przeze mnie dane.

wczesniej szukajac najlepszego kredytu, w kilku bankach poproszono mnie o podpisanie pozwolenia na sprawdzenie czegos (prawdopodobnie historii w BIK) celem podjecia decyzji. czy taka zgoda i ewentualna pozytywna decyzja jest w 100% pewna?

zalezy mi na czasie, w jednym banku w ktorym juz skladalem wniosek, czekalem ponad tydzien i decyzja byla odmowna :-/

dziekuje z gory za pomoc.

mbank, tylko musiasz podpisac taka ogolna umowe

w ktorym banku decyzje kredytowa (kredyt gotowkowy 25 tys) dostane w ten sam dzien?