[WAW] w którym sklepie pompki PRO?

Data: 2009-04-21 09:58:17
Autor: TOM
[WAW] w którym sklepie pompki PRO?
Czy ktoś gdzieś może widział?

Pozdr
TOM

--

Data: 2009-04-24 01:07:10
Autor: __Maciek
[WAW] w którym skle pie pompki PRO?
Tue, 21 Apr 2009 09:58:17 +0000 (UTC) "TOM "
<tdabrowski@NOSPAM.gazeta.pl> napisał:

Czy ktoś gdzieś może widział?

Ja swoją kupiłem w Cyklopie na Nowowiejskiej.
O dziwo jak na sprzęt robiący wrażenie tak tandetnego, spisuje się na
razie bez zarzutu, no ale też nie używam jej jakoś niesamowicie
często.

Cyklop jest na odcinku pomiędzy pl.Politechniki a ul.Waryńskiego. Jest
tam kilka sklepów rowerowych (chyba trzy) w jednym miejscu. Cyklop to
taki mały sklepik.

--
RUN"
Press PLAY then any key:

Data: 2009-04-24 07:24:31
Autor: TOM
__Maciek <i80c586@cyberspace.org> napisał(a):
> [...]

O dziwo jak na sprzęt robiący wrażenie tak tandetnego, spisuje się na
razie bez zarzutu, no ale też nie używam jej jakoś niesamowicie

Dzięki.

A propos wyglądu i działania.
Miałem kiedyś pompkę plastikową za 9pln kupioną po drodze w jakimś wiejskim
sklepie i byłem z niej bardzo zadowolony. Popsuła się dopiero po 3 sezonach.
Zeszłej jesieni kupiłem crankbrothers powerpump i jest do dupy. Niby takie
cudo miało być, a żeby napompować oponę MTB do 3.5atm to trzeba z 10 min
dmuchać mimo regulacji objętości tłoka. Poza tym, zaciskanie głowicy na wętylu
to jakiś koszmar. Więc chyba cena do jakości ma w przypadku pompek drugorzędne
znaczenie.

Pozdr

TOM

--