w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Data: 2011-04-10 07:33:02
Autor: MK
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
On 10 Kwi, 16:22, Rzetelny <marysiun...@gmail.com> wrote:

LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE  W TYM KRAJU!!
A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK W BANKU"???

A problem jest z bankiem czy operatorem bankomatu? Gdoenie z prawem
masz mozliwosc zlozenia reklamacji w banku, a bank ma obowiazek sie
nia zajac. Nie ma jednak mozliwosci zablokowania wykonania dyspozycji
zlozonej w prawidlowy sposob.

MK

Data: 2011-04-10 08:44:28
Autor: Rzetelny
On Apr 10, 4:33 pm, MK <ma...@interia.pl> wrote:
A problem jest z bankiem czy operatorem bankomatu?

A SKĄD mam wiedzieć? Ja tu jestem TYLKO klientem mBanku!
Jedyne co jako klient zauważam to, że MIAŁEM na koncie KILKASET
ZŁOTYCH które WYPAROWAŁY!!!

Data: 2011-04-10 18:04:20
Autor: muchomorek
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Dnia 2011-04-10, o godz. 08:44:28
Rzetelny <marysiuniek@gmail.com> napisał(a):

On Apr 10, 4:33 pm, MK <ma...@interia.pl> wrote:
> A problem jest z bankiem czy operatorem bankomatu?

A SKĄD mam wiedzieć? Ja tu jestem TYLKO klientem mBanku!
Jedyne co jako klient zauwaşam to, şe MIAŁEM na koncie KILKASET
ZŁOTYCH które WYPAROWAŁY!!!

Z bankomatów Cash 4 You się nie korzysta..
http://www.sukcesfinansowy.pl/forum-bankowe/7067-cash4you-dwie-blokady.html
http://www.mbank.pl/lajt/forum/read.html?f=1&i=924179&t=924179&cat=29
itp...
Takie kwiatki z tymi bankomatami dzieją się niestety często.
Pozdrawiam!

Data: 2011-04-10 09:33:51
Autor: Rzetelny

Z bankomatów Cash 4 You się nie korzysta..http://www.sukcesfinansowy.pl/forum-bankowe/7067-cash4you-dwie-blokad...http://www.mbank.pl/lajt/forum/read.html?f=1&i=924179&t=924179&cat=29
itp...
Takie kwiatki z tymi bankomatami dzieją się niestety często.
Pozdrawiam!

Tak więc twierdzisz, że tutaj chodzi TYLKO o sieć "Cash 4 You"? A
bankomaty sieci EuroNet są na 100% bezpieczne?

Data: 2011-04-10 18:20:03
Autor: Tomasz Kuc
muchomorek wrote:

[...]

Wiesz, ja tam korzystam dość często (postawili 90 kroków
od mojego bloku) i nigdy nic się takiego nie stało.

T.

Data: 2011-04-10 09:30:59
Autor: Rzetelny
On Apr 10, 6:20 pm, Tomasz Kuc <t...@poczta.onet.pl> wrote:
muchomorek wrote:
> [...]
> Pozdrawiam!

Wiesz, ja tam korzystam dość często (postawili 90 kroków
od mojego bloku) i nigdy nic się takiego nie stało.

Rozczarujesz się w NAJBARDZIEJ newralgicznym momencie - akurat kiedy
zniknięcie Twoich pieniędzy Ci NAJBOLEŚNIEJ zaszkodzi!

Są takie momenty - uwierz mi!

Data: 2011-04-10 20:35:08
Autor: Tomasz Kuc
Rzetelny wrote:
[...]

Ależ wierzę Ci jak najbardziej. Tylko że mnie akurat "trafiło"
w Euronecie. Potrzebowałem 1000 zł przed wyjazdem. Bankomat trochę
porzęził po swojemu i wyświetlił komunikat, że czasowo "cośtam-cośtam".
No i 1000 zł z konta wcięło. mBank nic nie mógł z tym zrobić, dopóki
się nie policzyli z Euronetem. Ale po jakimś czasie (nie pamiętam,
czy po tygodniu, czy po dwóch) kasa na konto wróciła.

T.

Data: 2011-04-11 14:06:33
Autor: Kamil
Dnia Sun, 10 Apr 2011 09:30:59 -0700 (PDT), Rzetelny napisał(a):

Rozczarujesz się w NAJBARDZIEJ newralgicznym momencie - akurat kiedy
zniknięcie Twoich pieniędzy Ci NAJBOLEŚNIEJ zaszkodzi!

Są takie momenty - uwierz mi!

Ale to wynika z Praw Murphy'ego :)

Data: 2011-04-10 22:14:35
Autor: george

"Rzetelny" <marysiuniek@gmail.com> wrote in message news:5d47075c-38db-40e3-b502-a8f01ef8c65du8g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

w momencie włożenia karty do bankomatu jesteś klientem "TEGO BANKOMATU".
Kropka.

george

Data: 2011-04-10 16:57:33
Autor:
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
> [...]

masz mozliwosc zlozenia reklamacji w banku, a bank ma obowiazek sie
nia zajac. Nie ma jednak mozliwosci zablokowania wykonania dyspozycji

Jest to problem z bankiem (wystawcą karty), ponieważ to ten bank powinien mieć
procedury chroniące Klientów z którymi podpisuje umowy.
Ten bank słynie z tego, że w sytuacjach awaryjnych najpierw dba o swój interes
a dopiero potem o interes swojego Klienta.
Pamiętacie stary Citibank, który uznawał 'awaryjnie' każdą karcianą reklamację
Klienta i dopiero jak ją rozpatrzył negatywnie EWENTUALNIE zabierał kasę z
powrotem? ( Podobnie robił np. stary Bank Gdański).
Teraz mamy instytucje bankowe tnące koszty gdzie się da i  które w razie
problemów zrzucają winę na 'firmy zewnętrzne' (bo czym innym jest nakaz
czekania 7 czy 30 dni na rozpatrzenie?).
Rozumiem, że ten czas oczekiwania wynika z faktu, że tych awaryjnych sytuacji
jest cała masa (nie są to pojedyńcze przypadki, które można szybko wyjaśnić)????

Tutaj mamy zwalanie winy na outsourcing (usługi obce), co Klienta banku
powinno g... obchodzić. I co powoduje, że wystawca karty się ośmiesza.

Data: 2011-04-10 11:57:14
Autor: MK
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
On 10 Kwi, 18:57, " " <newsro...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Jest to problem z bankiem (wystawc karty), poniewa to ten bank powinien mie
procedury chroni ce Klient w z kt rymi podpisuje umowy.

Ale przed czym ma chronic?

Ten bank s ynie z tego, e w sytuacjach awaryjnych najpierw dba o sw j interes
a dopiero potem o interes swojego Klienta.

Lepiej nie zwracac uwagi na wlasny interes tylko pozniej bujac sie w
windykacja?

Pami tacie stary Citibank, kt ry uznawa 'awaryjnie' ka d karcian reklamacj
Klienta i dopiero jak j rozpatrzy negatywnie EWENTUALNIE zabiera kas z
powrotem? ( Podobnie robi np. stary Bank Gda ski).

Ale ile reklamacji masz w takim trybie uznanych na karcie debetowej?

Teraz mamy instytucje bankowe tn ce koszty gdzie si da i  kt re w razie
problem w zrzucaj win na 'firmy zewn trzne' (bo czym innym jest nakaz
czekania 7 czy 30 dni na rozpatrzenie?).

No ja w Alliorze skaladalem 2 reklamacje i na zadna nie otrzymalem
odpowiedzi wczesniej niz po 3 m-cach. Jedna dotyczyla naliczenia
odsetek, wiec nie bylo mowy o outsourcingu.

Rozumiem, e ten czas oczekiwania wynika z faktu, e tych awaryjnych sytuacji
jest ca a masa (nie s to pojedy cze przypadki, kt re mo na szybko wyja ni )????

Wynika z tego, ze ktos fizycznie musi jechac do bankomatu, otworzyc go
i przeliczyc kase. Pewnie mozna to zrobic podczas rozmoy
telefonicznej, a moze jeszcze lepiej przeslac smsem jakiz kod dzieki
ktoremu bankomat sie otworzy i klient sam przeliczy kase ;).

Tutaj mamy zwalanie winy na outsourcing (us ugi obce), co Klienta banku
powinno g... obchodzi . I co powoduje, e wystawca karty si o miesza.

Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce
do najblizszej Zabki i korzystac z uslugi cashback :).

MK

Data: 2011-04-10 21:32:31
Autor: Kris
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!

UĹźytkownik "MK"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5833189e-e733-4ef8-8307-20a5db165d0d@a12g2000yqk.googlegroups.com...

Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce
do najblizszej Zabki i korzystac z uslugi cashback :).

Akurat w Ĺźabce juĹź cashback nie zrobisz;)0

Data: 2011-04-11 18:34:47
Autor:
[...]

(...)

Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce
do najblizszej Zabki i korzystac z uslugi cashback :).

Klient zgłasza problem i Klienta nie powinno obchodzić, czy ktoś 'z banku'
musi gdzieś pojechać sprawdzić, czy tez musi zebrać się 3-osobowy Zarząd
banku, itp. CHYBA, że poziom awaryjności infrastruktury, bankomatów
udostępianiach w Polsce  jest tak duży, że te reklamacje faktycznie mocno
obciążają wynik banku. Ale śmiem wątpić.
Nie może być tak, że bank oszczędza nie inwestując np. we własną sieć
bankomatów i jednocześnie przenosi ryzyka awarii 'konkurencji' na Klienta.
Albo innymi słowami napiszę:
Powiedz mi czy BRE detaliczny nie czułby się lepiej, gdyby Klienci nie byli
zmuszani do traktowania tego banku jako dodatkowego? Dlaczego Klienci jakiegoś
banku mają się czuć pewnie tylko wtedy, kiedy mają 'zapasową' kartę innej
instytucji??? Dlaczego np. BRE niby nie stać na zapewnienie swoich Klientów : "nigdzie
indziej nie musicie otwierać konta. Na nas można polegać".
Procedury reklamacyjne powinny być maksymalnie pro-Klienckie, zwłaszcza w
banku internetowym.

A nie tak jak tutaj (trochę inna branża, ale też 'samoobsługowa')

http://w723.wrzuta.pl/audio/7peJ82XGiWj/neste.reklamacja

Data: 2011-04-11 12:50:06
Autor: Rzetelny Solidny
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
On Apr 11, 8:34 pm, " " <newsro...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce
> do najblizszej Zabki i korzystac z uslugi cashback :).

Klient zg asza problem i Klienta nie powinno obchodzi , czy kto 'z banku'
musi gdzie pojecha sprawdzi , czy tez musi zebra si 3-osobowy Zarz d
banku, itp. CHYBA, e poziom awaryjno ci infrastruktury, bankomat w
udost pianiach w Polsce  jest tak du y, e te reklamacje faktycznie mocno
obci aj wynik banku. Ale miem w tpi .
Nie mo e by tak, e bank oszcz dza nie inwestuj c np. we w asn sie
bankomat w i jednocze nie przenosi ryzyka awarii 'konkurencji' na Klienta..
Albo innymi s owami napisz :
Powiedz mi czy BRE detaliczny nie czu by si lepiej, gdyby Klienci nie byli
zmuszani do traktowania tego banku jako dodatkowego? Dlaczego Klienci jakiego
banku maj si czu pewnie tylko wtedy, kiedy maj 'zapasow ' kart innej
instytucji???
Dlaczego np. BRE niby nie sta na zapewnienie swoich Klient w : "nigdzie
indziej nie musicie otwiera konta. Na nas mo na polega ".
Procedury reklamacyjne powinny by maksymalnie pro-Klienckie, zw aszcza w
banku internetowym.

A nie tak jak tutaj (troch inna bran a, ale te 'samoobs ugowa')

http://w723.wrzuta.pl/audio/7peJ82XGiWj/neste.reklamacja

Sytuacja bardzo identyczna jak moja, Z TYM ŻE niepotrzebnie ten Pan
uzywa WULGARYZMOW.
Podczas MOJEJ rozmowy z mojej strony NIE padlo ANI JEDNO slowo
niecenzuralne. Wprost przeciwnie, staralem sie caly czas uzywac jezyka
bardzo kulturalnego, stonowanego aczkolwiek RZECZOWEGO i jednak
stanowczo prosilem o natychmiastowy zwrot MOICH pieniedzy argumentujac
to wyjasnieniami o ROZPACZLIWOCI mojego polozenia.
Jak widac, NIESTETY - ani sila argumentow, ani poziom rzeczowosci czy
tez kultury wypowiedzi JEST TU BEZ ZNACZENIA. Tzw. "konsultant"
zachowuje sie jak bot, ktory ma placone za to azeby zneutralizowac
reklamacje klienta i wszystko mu "wytlumaczyc" - ale przeciez NIE MA
ZADNEJ MOZY DECYZYJNEJ! Szczerze mowiac wykonuje tylko z gory ustalone
rozkazy wiec jakakolwiek z nim dyskusja jawi sie tutaj zwykla strata
czasu. Jedyne co ma sens to zeby tenze konsultant przyjal reklamacje.

Data: 2011-04-16 00:17:00
Autor: Krzysztof Halasa
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
MK <macka@interia.pl> writes:

[...]

Ale dlaczego koszty problemow technicznych po stronie banku ma ponosic
klient?
Swoja droga, gdyby w takich przypadkach bank (pewnie wlasciciel bankomatu,
ale to juz bez udzialu klienta) placil prawdziwe odszkodowanie, to by to
zupelnie inaczej wygladalo. O odsetki ustawowe za kilka dni to nawet nie
ma sensu walczyc.

Wynika z tego, ze ktos fizycznie musi jechac do bankomatu, otworzyc go
i przeliczyc kase.

Takie rzeczy mozna normalnie sprawdzic zdalnie w logach bankomatu. Zadne
liczenie fizycznych banknotow nie jest potrzebne, ani specjalnie przydatne.

Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce
do najblizszej Zabki i korzystac z uslugi cashback :).

Fakt, korzystanie z uslug bankow jest rzeczywiscie ryzykowne.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-04-16 03:45:44
Autor: MK
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
On 16 Kwi, 00:17, Krzysztof Halasa <k...@pm.waw.pl> wrote:

Takie rzeczy mozna normalnie sprawdzic zdalnie w logach bankomatu. Zadne
liczenie fizycznych banknotow nie jest potrzebne, ani specjalnie przydatne.

W logach masz informacje o tym ile banknotow wpadlo do kasety
zrzutowej? Czy pracownik infolinii banku X na dostep do logow
bankomatu operatora Y? Ile wazy jednodniowy log przecietnie uzywanej
maszyny? Czy logach masz cale numery kart zeby jednoznacznie
zidentyfikowac transakcje?

Fakt, korzystanie z uslug bankow jest rzeczywiscie ryzykowne.
--

Dla niektorych zapewne tak, podobnie jak z internetu czy telefonu
komorkowego :).

MK

Data: 2011-04-17 14:50:06
Autor: Krzysztof Halasa
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
MK <macka@interia.pl> writes:

W logach masz informacje o tym ile banknotow wpadlo do kasety
zrzutowej?

Nie, ale mam informacje, ze bankomat w ogole ich nie wyplacil. Jesli
bankomat pisze ze nie moze wyplacic gotowki, to to jest nieco inny
przypadek niz ten, w ktorym klient np. zapomnial o wzieciu kasy.

Czy pracownik infolinii banku X na dostep do logow
bankomatu operatora Y? Ile wazy jednodniowy log przecietnie uzywanej
maszyny? Czy logach masz cale numery kart zeby jednoznacznie
zidentyfikowac transakcje?

W logach sa wystarczajace informacje by jednoznacznie zidentyfikowac
transakcje. Reszta nie ma znaczenia w kontekscie pytania, czy liczenie
fizycznych banknotow jest potrzebne i w ogole przydatne w takich
sytuacjach.
--
Krzysztof Halasa

w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)