Data: 2011-04-10 07:33:02 | |
Autor: MK | |
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta) | |
On 10 Kwi, 16:22, Rzetelny <marysiun...@gmail.com> wrote:
A problem jest z bankiem czy operatorem bankomatu? Gdoenie z prawem masz mozliwosc zlozenia reklamacji w banku, a bank ma obowiazek sie nia zajac. Nie ma jednak mozliwosci zablokowania wykonania dyspozycji zlozonej w prawidlowy sposob. MK |
|
Data: 2011-04-10 08:44:28 | |
Autor: Rzetelny | |
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta) | |
On Apr 10, 4:33 pm, MK <ma...@interia.pl> wrote:
A problem jest z bankiem czy operatorem bankomatu? A SKĄD mam wiedzieć? Ja tu jestem TYLKO klientem mBanku! Jedyne co jako klient zauważam to, że MIAŁEM na koncie KILKASET ZŁOTYCH które WYPAROWAŁY!!! Gdoenie z prawem |
|
Data: 2011-04-10 18:04:20 | |
Autor: muchomorek | |
w mBank GINÄ PIENIÄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIÄDZY!" (z konta) | |
Dnia 2011-04-10, o godz. 08:44:28
Rzetelny <marysiuniek@gmail.com> napisaĹ(a): On Apr 10, 4:33Â pm, MK <ma...@interia.pl> wrote: Z bankomatĂłw Cash 4 You siÄ nie korzysta.. http://www.sukcesfinansowy.pl/forum-bankowe/7067-cash4you-dwie-blokady.html http://www.mbank.pl/lajt/forum/read.html?f=1&i=924179&t=924179&cat=29 itp... Takie kwiatki z tymi bankomatami dziejÄ siÄ niestety czÄsto. Pozdrawiam! |
|
Data: 2011-04-10 09:33:51 | |
Autor: Rzetelny | |
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta) | |
On Apr 10, 6:04 pm, muchomorek <muchomo...@wroc.pl> wrote:
> A SKĄD mam wiedzieć? Ja tu jestem TYLKO klientem mBanku! Tak więc twierdzisz, że tutaj chodzi TYLKO o sieć "Cash 4 You"? A bankomaty sieci EuroNet są na 100% bezpieczne? |
|
Data: 2011-04-10 18:20:03 | |
Autor: Tomasz Kuc | |
w mBank GINÄ PIENIÄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIÄDZY!" (z konta) | |
muchomorek wrote:
Z bankomatĂłw Cash 4 You siÄ nie korzysta.. Wiesz, ja tam korzystam doĹÄ czÄsto (postawili 90 krokĂłw od mojego bloku) i nigdy nic siÄ takiego nie staĹo. T. |
|
Data: 2011-04-10 09:30:59 | |
Autor: Rzetelny | |
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta) | |
On Apr 10, 6:20 pm, Tomasz Kuc <t...@poczta.onet.pl> wrote:
muchomorek wrote: Rozczarujesz się w NAJBARDZIEJ newralgicznym momencie - akurat kiedy zniknięcie Twoich pieniędzy Ci NAJBOLEŚNIEJ zaszkodzi! Są takie momenty - uwierz mi! |
|
Data: 2011-04-10 20:35:08 | |
Autor: Tomasz Kuc | |
w mBank GINÄ PIENIÄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIÄDZY!" (z konta) | |
Rzetelny wrote:
On Apr 10, 6:20 pm, Tomasz Kuc <t...@poczta.onet.pl> wrote: AleĹź wierzÄ Ci jak najbardziej. Tylko Ĺźe mnie akurat "trafiĹo" w Euronecie. PotrzebowaĹem 1000 zĹ przed wyjazdem. Bankomat trochÄ porzÄziĹ po swojemu i wyĹwietliĹ komunikat, Ĺźe czasowo "coĹtam-coĹtam". No i 1000 zĹ z konta wciÄĹo. mBank nic nie mĂłgĹ z tym zrobiÄ, dopĂłki siÄ nie policzyli z Euronetem. Ale po jakimĹ czasie (nie pamiÄtam, czy po tygodniu, czy po dwĂłch) kasa na konto wrĂłciĹa. T. |
|
Data: 2011-04-11 14:06:33 | |
Autor: Kamil | |
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta) | |
Dnia Sun, 10 Apr 2011 09:30:59 -0700 (PDT), Rzetelny napisał(a):
Rozczarujesz się w NAJBARDZIEJ newralgicznym momencie - akurat kiedy Ale to wynika z Praw Murphy'ego :) |
|
Data: 2011-04-10 22:14:35 | |
Autor: george | |
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta) | |
"Rzetelny" <marysiuniek@gmail.com> wrote in message news:5d47075c-38db-40e3-b502-a8f01ef8c65du8g2000yqh.googlegroups.com... On Apr 10, 4:33 pm, MK <ma...@interia.pl> wrote: A problem jest z bankiem czy operatorem bankomatu? A SKĄD mam wiedzieć? Ja tu jestem TYLKO klientem mBanku! Jedyne co jako klient zauważam to, że MIAŁEM na koncie KILKASET ZŁOTYCH które WYPAROWAŁY!!! Gdoenie z prawem w momencie włożenia karty do bankomatu jesteś klientem "TEGO BANKOMATU". Kropka. george |
|
Data: 2011-04-10 16:57:33 | |
Autor: | |
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! | |
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
On 10 Kwi, 16:22, Rzetelny <marysiun...@gmail.com> wrote: Jest to problem z bankiem (wystawcą karty), ponieważ to ten bank powinien mieć procedury chroniące Klientów z którymi podpisuje umowy. Ten bank słynie z tego, że w sytuacjach awaryjnych najpierw dba o swój interes a dopiero potem o interes swojego Klienta. Pamiętacie stary Citibank, który uznawał 'awaryjnie' każdą karcianą reklamację Klienta i dopiero jak ją rozpatrzył negatywnie EWENTUALNIE zabierał kasę z powrotem? ( Podobnie robił np. stary Bank Gdański). Teraz mamy instytucje bankowe tnące koszty gdzie się da i które w razie problemów zrzucają winę na 'firmy zewnętrzne' (bo czym innym jest nakaz czekania 7 czy 30 dni na rozpatrzenie?). Rozumiem, że ten czas oczekiwania wynika z faktu, że tych awaryjnych sytuacji jest cała masa (nie są to pojedyńcze przypadki, które można szybko wyjaśnić)???? Tutaj mamy zwalanie winy na outsourcing (usługi obce), co Klienta banku powinno g... obchodzić. I co powoduje, że wystawca karty się ośmiesza. -- |
|
Data: 2011-04-10 11:57:14 | |
Autor: MK | |
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! | |
On 10 Kwi, 18:57, " " <newsro...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Ale przed czym ma chronic? Ten bank s ynie z tego, e w sytuacjach awaryjnych najpierw dba o sw j interes Lepiej nie zwracac uwagi na wlasny interes tylko pozniej bujac sie w windykacja? Pami tacie stary Citibank, kt ry uznawa 'awaryjnie' ka d karcian reklamacj Ale ile reklamacji masz w takim trybie uznanych na karcie debetowej? Teraz mamy instytucje bankowe tn ce koszty gdzie si da i kt re w razie No ja w Alliorze skaladalem 2 reklamacje i na zadna nie otrzymalem odpowiedzi wczesniej niz po 3 m-cach. Jedna dotyczyla naliczenia odsetek, wiec nie bylo mowy o outsourcingu. Rozumiem, e ten czas oczekiwania wynika z faktu, e tych awaryjnych sytuacji Wynika z tego, ze ktos fizycznie musi jechac do bankomatu, otworzyc go i przeliczyc kase. Pewnie mozna to zrobic podczas rozmoy telefonicznej, a moze jeszcze lepiej przeslac smsem jakiz kod dzieki ktoremu bankomat sie otworzy i klient sam przeliczy kase ;). Tutaj mamy zwalanie winy na outsourcing (us ugi obce), co Klienta banku Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce do najblizszej Zabki i korzystac z uslugi cashback :). MK |
|
Data: 2011-04-10 21:32:31 | |
Autor: Kris | |
w mBank GINÄ PIENIÄDZE!!! | |
UĹźytkownik "MK" napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:5833189e-e733-4ef8-8307-20a5db165d0d@a12g2000yqk.googlegroups.com... Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce do najblizszej Zabki i korzystac z uslugi cashback :). Akurat w Ĺźabce juĹź cashback nie zrobisz;)0 |
|
Data: 2011-04-11 18:34:47 | |
Autor: | |
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! | |
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
Wynika z tego, ze ktos fizycznie musi jechac do bankomatu, otworzyc go (...) Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce Klient zgłasza problem i Klienta nie powinno obchodzić, czy ktoś 'z banku' musi gdzieś pojechać sprawdzić, czy tez musi zebrać się 3-osobowy Zarząd banku, itp. CHYBA, że poziom awaryjności infrastruktury, bankomatów udostępianiach w Polsce jest tak duży, że te reklamacje faktycznie mocno obciążają wynik banku. Ale śmiem wątpić. Nie może być tak, że bank oszczędza nie inwestując np. we własną sieć bankomatów i jednocześnie przenosi ryzyka awarii 'konkurencji' na Klienta. Albo innymi słowami napiszę: Powiedz mi czy BRE detaliczny nie czułby się lepiej, gdyby Klienci nie byli zmuszani do traktowania tego banku jako dodatkowego? Dlaczego Klienci jakiegoś banku mają się czuć pewnie tylko wtedy, kiedy mają 'zapasową' kartę innej instytucji??? Dlaczego np. BRE niby nie stać na zapewnienie swoich Klientów : "nigdzie indziej nie musicie otwierać konta. Na nas można polegać". Procedury reklamacyjne powinny być maksymalnie pro-Klienckie, zwłaszcza w banku internetowym. A nie tak jak tutaj (trochę inna branża, ale też 'samoobsługowa') http://w723.wrzuta.pl/audio/7peJ82XGiWj/neste.reklamacja -- |
|
Data: 2011-04-11 12:50:06 | |
Autor: Rzetelny Solidny | |
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! | |
On Apr 11, 8:34 pm, " " <newsro...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce Sytuacja bardzo identyczna jak moja, Z TYM ŻE niepotrzebnie ten Pan uzywa WULGARYZMOW. Podczas MOJEJ rozmowy z mojej strony NIE padlo ANI JEDNO slowo niecenzuralne. Wprost przeciwnie, staralem sie caly czas uzywac jezyka bardzo kulturalnego, stonowanego aczkolwiek RZECZOWEGO i jednak stanowczo prosilem o natychmiastowy zwrot MOICH pieniedzy argumentujac to wyjasnieniami o ROZPACZLIWOCI mojego polozenia. Jak widac, NIESTETY - ani sila argumentow, ani poziom rzeczowosci czy tez kultury wypowiedzi JEST TU BEZ ZNACZENIA. Tzw. "konsultant" zachowuje sie jak bot, ktory ma placone za to azeby zneutralizowac reklamacje klienta i wszystko mu "wytlumaczyc" - ale przeciez NIE MA ZADNEJ MOZY DECYZYJNEJ! Szczerze mowiac wykonuje tylko z gory ustalone rozkazy wiec jakakolwiek z nim dyskusja jawi sie tutaj zwykla strata czasu. Jedyne co ma sens to zeby tenze konsultant przyjal reklamacje. |
|
Data: 2011-04-16 00:17:00 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
w mBank GINÄ PIENIÄDZE!!! | |
MK <macka@interia.pl> writes:
Ten bank s ynie z tego, e w sytuacjach awaryjnych najpierw dba o sw j interes Ale dlaczego koszty problemow technicznych po stronie banku ma ponosic klient? Swoja droga, gdyby w takich przypadkach bank (pewnie wlasciciel bankomatu, ale to juz bez udzialu klienta) placil prawdziwe odszkodowanie, to by to zupelnie inaczej wygladalo. O odsetki ustawowe za kilka dni to nawet nie ma sensu walczyc. Wynika z tego, ze ktos fizycznie musi jechac do bankomatu, otworzyc go Takie rzeczy mozna normalnie sprawdzic zdalnie w logach bankomatu. Zadne liczenie fizycznych banknotow nie jest potrzebne, ani specjalnie przydatne. Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce Fakt, korzystanie z uslug bankow jest rzeczywiscie ryzykowne. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2011-04-16 03:45:44 | |
Autor: MK | |
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! | |
On 16 Kwi, 00:17, Krzysztof Halasa <k...@pm.waw.pl> wrote:
W logach masz informacje o tym ile banknotow wpadlo do kasety zrzutowej? Czy pracownik infolinii banku X na dostep do logow bankomatu operatora Y? Ile wazy jednodniowy log przecietnie uzywanej maszyny? Czy logach masz cale numery kart zeby jednoznacznie zidentyfikowac transakcje?
Dla niektorych zapewne tak, podobnie jak z internetu czy telefonu komorkowego :). MK |
|
Data: 2011-04-17 14:50:06 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
w mBank GINÄ PIENIÄDZE!!! | |
MK <macka@interia.pl> writes:
W logach masz informacje o tym ile banknotow wpadlo do kasety Nie, ale mam informacje, ze bankomat w ogole ich nie wyplacil. Jesli bankomat pisze ze nie moze wyplacic gotowki, to to jest nieco inny przypadek niz ten, w ktorym klient np. zapomnial o wzieciu kasy. Czy pracownik infolinii banku X na dostep do logow W logach sa wystarczajace informacje by jednoznacznie zidentyfikowac transakcje. Reszta nie ma znaczenia w kontekscie pytania, czy liczenie fizycznych banknotow jest potrzebne i w ogole przydatne w takich sytuacjach. -- Krzysztof Halasa |
|