w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Data: 2011-04-10 18:01:56
Autor: Skimir
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
W dniu 2011-04-10 16:22, Rzetelny pisze:

Patrzę na historię operacji i widzę wczorajszą pozycję:
"Wypłata w bankomacie Cash4you, Stacja Metra xxxx:  owe_KILKASET zł"

Teraz to już nawet pewności mi brak czy otrzymam z powrotem te
pieniądze choćby i za tydzień... :(

Spokojnie, bez nerwów.
Miałem identyczną sytuację parę lat temu. Ten sam bank, taka sama rozmowa (może mniej nerwowa bo miałem inne pieniądze).
Kasa powróciła na konto trzy dni później.

Inna sprawa to, że trzeba mieć jakieś środki zapasowe na takie przypadki. Szczególnie gdy najpierw się z czegoś korzysta a później płaci.
Wyobraź sobie głupią sytuację na stacji benzynowej. Tankujesz a później okazuje się, że karta nie działa...

--
M.

Data: 2011-04-10 09:38:10
Autor: Rzetelny
On Apr 10, 6:01 pm, Skimir <puliko...@Mpoczta.onet.pl> wrote:

[...]

A jeszcze przed tygodniem nabijałem się z mojego taty, że woli trzymać
pieniądze "w skarpecie"!

P.S. Poważnie zastanawiam się nad zmianą banku... Co sądzicie o
Deutsche Bank? Tam też jest takie konto bez stałych opłat (za
utrzymanie)...

Data: 2011-04-10 17:47:34
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-04-10, Rzetelny <marysiuniek@gmail.com> wrote:

[...]

P.S. Poważnie zastanawiam się nad zmianą banku... Co sądzicie o
Deutsche Bank? Tam też jest takie konto bez stałych opłat (za
utrzymanie)...

Ja myślę, że żaden bank nie daje "od ręki" pieniędzy, jeśli bankomat
stwierdził, że wziął. Muszą otrzymać oficjalnie informacje od Cash4you
zanim podejmą akcję na Twoim koncie.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-04-10 14:08:54
Autor: witek
On 4/10/2011 12:47 PM, Wojciech Bancer wrote:
Ja myślę, że żaden bank nie daje "od ręki" pieniędzy,

daje,
w postaci kredytu do wysokosci reklamowanej transakcji.
jakis kretyn kupil sobie moja karta bilety lotnicze do australii za kilkanascie tysiecy.
bank natychmiast otworzyl mi linie kredytowa w koncie.
gdyby mi reklamacji nie uznali, to mialbym co nie co do spłacania, ale dostep do gotowki mialem zapewniony.

Data: 2011-04-10 23:17:48
Autor: Michal
W dniu 2011-04-10 21:08, witek pisze:
[...]

To chyba lekko co innego- transakcja bankomatowa a transakcja CNP (jeszcze w necie) to zupełnie różne rzeczy...

Jak długo grupę czytam (a odzywam się bardzo rzadko ;) ) tak nie widziałem, żeby komuś udało się "uznaniowo" otrzymać od razu pieniądze które zginęły w bankomacie. Transakcje bezgotówkowe, zwłaszcza te CNP- i owszem. Ze znanych mi osobiście przykładów- Citi i Alior tak robią (odnośnie bezgotówkowych rzecz jasna).

Michał

Data: 2011-04-10 18:43:35
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 2011-04-10 18:38, Rzetelny pisze:
P.S. Poważnie zastanawiam się nad zmianą banku... Co sądzicie o
Deutsche Bank? Tam też jest takie konto bez stałych opłat (za
utrzymanie)...

A jaki to ma w ogole zwiazek z Twoja sytuacja? bo nie rozumiem. Nawalil
operator bankomatow - zaden bank nie odda Ci kasy na telefon w takiej
sytuacji.

--
Mateusz Papiernik
mati@maticomp.net, http://www.maticomp.net

Data: 2011-04-10 09:53:47
Autor: Rzetelny
On Apr 10, 6:43 pm, Mateusz Papiernik <m...@maticomp.net> wrote:
> [...]

A jaki to ma w ogole zwiazek z Twoja sytuacja? bo nie rozumiem. Nawalil
operator bankomatow - zaden bank nie odda Ci kasy na telefon w takiej

Ale oni mają NIEZAWODNĄ wszędobylską sieć WŁASNYCH bankomatów NA CAŁYM
ŚWIECIE! (możesz BEZPROBLEMOWO wypłacić swoje pieniądze z tego
darmowego konta zarówno w Radomiu jak i NAWET np. w Wietnamie lub w
Rio de Janeiro, Melbourne, Moskwie, Kijowie, Londynie, Bagdadzie
czy... Trypolisie)

Data: 2011-04-10 17:54:54
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-04-10, Rzetelny <marysiuniek@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

I czym to się różni od innych banków?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-04-10 19:15:19
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 10 Apr 2011 09:53:47 -0700 (PDT), Rzetelny napisał(a):

[...]

Ty tu przyszedłeś się żalić czy reklamować jakiś dziwny bank, który po
rozwiązaniu umowy nie raczył mi oddać moich kilku złotych?

Niezawodna to może być stalowa kulka, a i tę można zgubić. Szopkę z
bankomatem mogłeś mieć korzystając z karty dowolnego banku.

AK

Data: 2011-04-10 10:59:34
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 10, 7:15 pm, Andrzej Kubiak <n...@inv.invalid> wrote:
> [...]

Ty tu przyszedłeś się żalić czy reklamować jakiś dziwny bank, który po
rozwiązaniu umowy nie raczył mi oddać moich kilku złotych?

Sorki, wcale nie chce nikogo reklamowac - ale po prostu przyszedl mi
taki spam reklamujacy Deutsche Bank ze maja darmowe w prowadzeniu
konto. (Sprawdzilem na ich portalu oferte i rzeczywiscie.)
A poniewaz zawiodlem sie zalosnie na mBanku to naturalnie szukam
alternatywy, a cos nawet lepszego niz eKonto oferuje DB.
Przeciez to oczywiste, ze NIC TAK NIE UZDRAWIA JAK KONKURENCJA!

Data: 2011-04-10 22:12:39
Autor: george

"Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> wrote in message news:fdc350aa-e8de-41f9-a9a5-d70d5e31478dm13g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

alternatywy, a cos nawet lepszego niz eKonto oferuje DB.
Przeciez to oczywiste, ze NIC TAK NIE UZDRAWIA JAK KONKURENCJA!

spoko, następnym razem zrób podobną operację na "styk" przy użyciu bankomatu DB i karty DB w pobliżu hotelu który chcesz opłacić. Myśle że znajdziesz taki w promieniu 20km od miejsca pobytu, no chyba że nie bedzie Ci sie chciało i znów udasz sie do "Cash4Me" i spotka Cie ta sama "automatyczna procedura".

george

Data: 2011-04-11 12:34:47
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fdc350aa-e8de-41f9-a9a5-d70d5e31478d@m13g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Zamiana mBanku na DB to wybitnie średni pomysł.

Data: 2011-04-12 07:05:31
Autor: Piotr
W dniu 2011-04-11 12:34, MarekZ pisze:

Zamiana mBanku na DB to wybitnie średni pomysł.

A to dlaczego? Zrobiłem taką zmianę i jestem z DB zadowolony, bardziej niż z mBanku.

Data: 2011-04-12 10:58:11
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Piotr" <yyy@zapomnialem.ru> napisał w wiadomości news:io0mip$2c9k$1news2.ipartners.pl...
W dniu 2011-04-11 12:34, MarekZ pisze:

Zamiana mBanku na DB to wybitnie średni pomysł.

A to dlaczego? Zrobiłem taką zmianę i jestem z DB zadowolony, bardziej niż z mBanku.

to nie na temat, chodziło o problem bankomatami "Cash 4 You"

Data: 2011-04-10 23:46:32
Autor: JanKo
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Agent Mateusz Papiernik nadaje:
A jaki to ma w ogole zwiazek z Twoja sytuacja? bo nie rozumiem.
Nawalil operator bankomatow - zaden bank nie odda Ci kasy na telefon
w takiej sytuacji.

Tu akurat operator bankomatu jest niewinny:
http://www.mbank.pl/blog/artykul,914,przerwa-w-dostepie-do-mbanku.html

Data: 2011-04-11 04:46:55
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 10, 11:46 pm, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
> A jaki to ma w ogole zwiazek z Twoja sytuacja? bo nie rozumiem.
> Nawalil operator bankomatow - zaden bank nie odda Ci kasy na telefon
> [...]

To nie ma nic do rzeczy, opisywana próba wypłaty zaszła o godzinie
13 !!!

Data: 2011-04-11 13:56:12
Autor: zlotowinfo
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
nie czaje po co ludzie tyle w tym wątku się udzielają

klient złożył zlecenie wypłaty w "Cash 4 You"
mbank wykonał prawidłowo zlecenie
reklamacja: mbank czeka na odpowiedź od "Cash 4 You"

co do "Cash 4 You" było już wiele razy
na grupie, najlepiej nie używać ich

Data: 2011-04-11 08:04:37
Autor: Rzetelny Solidny
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
On Apr 11, 1:56 pm, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

co do "Cash 4 You" bylo juz wiele razy
na grupie, najlepiej nie uzywac ich

Powinni to napisac na CZOLOWEJ stronie portalu mBank.pl !!!

Data: 2011-04-10 18:58:15
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Rzetelny" <marysiuniek@gmail.com> napisał w wiadomości news:718d70f6-e98d-429e-9401-b629707a2233r13g2000yqk.googlegroups.com...

P.S. Poważnie zastanawiam się nad zmianą banku... Co sądzicie o
Deutsche Bank? Tam też jest takie konto bez stałych opłat (za
utrzymanie)...

    Ale to nie jest problem banku, tylko sieci bankomatów, która obciążyła twoje konto. W większości banków usłyszysz podobną rozmowę w takiej sytuacji.

    Spójrz na to w inny sposób - zawsze trzeba mieć rezerwową kartę i jakieś fundusze. Jeśli nie własne to banku. Bo inaczej zdarzy ci się zostać w obcym mieście w przysłowiowych skarpetkach.

    Gdybyś miał KK wypłacił byś z niej awaryjnie gotówkę, a później zażądał od banku zwrotu kosztów związanych z tą wypłatą, powiedzmy, że bank może i by się do tej prośby nie przychylił, ale koszt i tak jest dużo mniejszy niż zostać "żulem" w obcym mieście. Ja np. gdy gdzieś jadę to często wkładam jedną kartę luzem np. do plecaka (tj. nie trzymam jej w portfelu), na wypadek aby w przypadku buchnięcia/zgubienia portfela zostać z możliwością pozyskania dostępu do własnych środków.

    Przy czym nawet jak na tej karcie nie będzie środków (np. karta do pustego izzykonta konta w mBanku), to o dwa rzędy wielkości łatwiej uzyskać darmowy dostęp do telefonu, czy internetu aby sobie zrobić transfer na to konto, niż uzyskać gotówkę w obcym miejscu.

Data: 2011-04-10 19:15:28
Autor: Skimir
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
W dniu 2011-04-10 18:38, Rzetelny pisze:

A jeszcze przed tygodniem nabijałem się z mojego taty, że woli trzymać
pieniądze "w skarpecie"!

Oj chłopie! To, że masz kasę na koncie i korzystasz z drobnych usług lub zakupu towarów w zelektronizowanych branżach to nie znaczy, że już gotówka przestała istnieć.

Zawieram teraz różne transakcje z firmami branży budowlanej i nie wiem czy tam 25% firm ma możliwość płacenia kartą.
Tutaj liczy się głównie GOTÓWKA :-)

--
M.

Data: 2011-04-10 21:04:33
Autor: Tomasz Opalski
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
Rzetelny <marysiuniek@gmail.com> napisał(a):

P.S. Poważnie zastanawiam się nad zmiana banku... Co sądzicie o
Deutsche Bank? Tam tez jest takie konto bez stałych opat (za
utrzymanie)...

W innym banku może Cię spotkać dokładnie to samo. Nawet jeśli będziesz miał pecha przy bankomacie własnym banku, to w przypadku awarii, kasa jest fizycznie liczona, więc nikt Ci na słowo, od ręki, blokady przez telefon nie zdejmie.

PS. Z ciekawości zapytam, w tym hotelu nie przyjmowali płatności kartą?

Data: 2011-04-11 05:24:54
Autor: Rzetelny Solidny
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
On Apr 10, 11:04 pm, "Tomasz Opalski" <oke...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Rzetelny <marysiun...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

fizycznie liczona, więc nikt Ci na słowo, od ręki, blokady przez telefon nie

Poltora godziny potem na "historiii" tranzakcji po zalogowaniu sie na
portalu mBanku byla PELNA info o tym bankomacie wiec mBank miał PELNE
informacje KTORY to bankomat i, ze tranzakcja nie doszla do skutku
("Dostepne srodki" byly mniejsze o "wyplacana" sume od pozycji
"Saldo")
Konsultant natomiast mi powiedział zebym SAM SZUKAL osoby
odpowiedzialnej za bankomat: "na bankomacie jest nr telefonu"

CZY TO NIE BANK powinien skontaktowac sie z firma KONSERWUJACA
bankomat? ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI?
SPYCHOLOGIA WSZYSTKIEGO NA KLIENTA?

Data: 2011-04-11 19:45:20
Autor: Marcin Wasilewski
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> napisał w wiadomości news:f1c1de23-3ff0-40d3-8a6d-4f7bb7c82300w7g2000yqe.googlegroups.com...

[...]

    Nie ma czegoś takiego jak "tranzakcja", transakcja to i owszem.

Data: 2011-04-11 12:54:07
Autor: Rzetelny Solidny
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
On Apr 11, 7:45 pm, "Marcin Wasilewski" <ja...@adres.pl> wrote:

> [...]
> informacje KTORY to bankomat i, ze tranzakcja nie doszla do skutku
> ("Dostepne srodki" byly mniejsze o "wyplacana" sume od pozycji

    Nie ma czego takiego jak "tranzakcja", transakcja to i owszem.

Tak, masz rację, Szanowny pedancie.
Proszę wybaczyć, ale uwierz, czasami są takie sytuacje, że poziom
pedantyzmu u człowieka raptownie spada, w myśl przysłowia: "nie żałuj
róż gdy płonie las".

Ale dziękuję za zwrócenie uwagi, postaram się ją wykorzystać na
przyszłość.

Data: 2011-04-11 21:13:22
Autor: Tomasz Opalski
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
Rzetelny Solidny <rzetelny.solidny@gmail.com> napisał(a):
[...]

Co innego transakcja, co innego stwierdzenie, że ta kasa fizycznie nie została wypłacona i nadal leży w bankomacie. Jeśli dostępne środki były mniejsze od salda, to niczym taki zapis nie różni się od prawidłowo zrealizowanej transakcji blokady po wypłacie pieniędzy z bankomatu. To co opisujesz to standardowy opis blokady.

Konsultant natomiast mi powiedział zebym SAM SZUKAL osoby
odpowiedzialnej za bankomat: "na bankomacie jest nr telefonu"

IMHO nie powinni tego rodzaju "porad" udzielać w ogóle, nawet jeśli chą spławić namolnego klienta, który nie odróżnia transakcji elektronicznej od kasy w banknocie.

CZY TO NIE BANK powinien skontaktowac sie z firma KONSERWUJACA
bankomat? ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI?
SPYCHOLOGIA WSZYSTKIEGO NA KLIENTA?

Ale bank to zweryfikuje, tyle zajmuje im to co najmniej tydzień, a Ty chciałeś od ręki.

--

w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)