w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Data: 2011-04-10 21:45:30
Autor: 085
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Mam konto w mBanku. Dwa razy zostalem "oszukany" przez bankomat, raz moja siostra. Dwa razy sprawca byl bankomat BZ WBK, raz Euronetu. Pieniadze wracaly od tygodnia, dwoch tygodni, az do miesiaca.

Raz dostalem nawet kwit "wyplacono 300 PLN", wiec nie moglem sie oprzec na tym papierku, bo swiadczyl przeciwko mnie. Dopiero po przeliczeniu bankomatu i kilkukrotnym uzereniu sie z euronetem pieniadze wrocily.

Dzwonisz do mbanku - wysylaja cie do operatora bankomatu. Dzwonisz do operatora - odsylaja cie do banku. Taka nowoczesna korporacyjna spychologia "witamy bardzo nam przykro serdecznie dziekuje za cierpliwosc chuj ci w dupe".

Nauczka - nigdy nie byc z pieniedzmi na styk, bo miec wyliczone co do zlotowki pieniadze "na karcie" moze poskutkowac przykrosciami.

p, zul

w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)