w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Data: 2011-04-10 07:25:18
Autor: Rzetelny
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Podchodzę sobie wczoraj do bankomatu "Cash 4 You" (na jednej ze stacji
Metra), wkładam kartę, wciskam klawisze i wybieram wypłatę kilkuset
złotych - tj. o 1 zł mniej niż tyle ile dokładnie wiem, że mam na
koncie. Bankomat po standardowym komunikacie "łączenie się z twoim
bankiem", jakichś typowych odgłosach mechanicznych, wreszcie wyświetla
odpowiedź: "przepraszamy, bankomat teraz nie może wyłacić gotówki,
prosimy spróbować później, dziękujemy".
Idę więc do innego bankomatu, tym razem sieci EuroNet, chcę wypłacić
ponownie - JAKIEŻ MOJE ZDZIWIENIE kiedy otrzymuję info, że NIE MAM NIC
na koncie!
Potem, za godzinę, loguję się do portalu mbank.pl i widzę takie info:
"Saldo:                   KILKASET zł,
 Dostępne środki:    1 zł"

Dzwonię do mLinii, o wszystkim mówię i konsultant wyjaśnia, że TO WINA
SIECI bankomatów "Cash 4 You". Otóż, bankomat <wirtualnie> wydał
dyspozycję do pobrania pieniędzy z mBanku i mBank przesłał te
pieniądze - LECZ bankomat FIZYCZNIE NIE WYPŁACIŁ "najprawdopodobniej z
powodu awarii".
Ja: "no dobrze ale ja poproszę o MOJE PIENIĄDZE".
Odpowiedź: "operacja musi przejść automatyczną procedurę zaksięgowania
po której pieniądze wrócą na Pana konto"
Pytam: "ale KIEDY otrzymam moje pieniądze bo PILNIE potrzebuję ich
teraz?"
Odpowiedź: "Procedura trwa 7 dni"
Ja: "Jestem teraz w podróży w obcym mieście i MUSZĘ zapłacić za pobyt
w hotelu TERAZ"
mBank: "Przykro nam, procedura jest automatyczna i trwa 7 dni"
Ja: "Ja ŻĄDAM o NATYCHMIASTOWE zwrócenie mi MOICH pieniędzy, ponieważ
BRDZO PILNIE potrzebuję ich TERAZ!"
mBank: "Bardzo nam przykro ale procedura jest automatyczna i NIC nie
możemy dla Pana zrobić. Pieniądze otrzyma Pan w ciągu 7 dni kiedy na
powrót zostaną przelane na Pana konto"
Ja: "Co mam powiedzieć w recepcji hotelu?"
mBank: "Przykro nam, nic nie możemy zrobić, to wina błędu w
komunikacji pomiędzy mBankiem a siecią Cash4you, musimy poczekać na
automatyczne rozliczenie się i zaksięgowanie"
Ja: "Przepraszam ale CO MNIE TO OBCHODZI?! Proszę O MOJE PIENIĄDZE
TERAZ!"
mBank: "Przykro nam ale..."

itd. itp.

Teraz (na drugi dzień) spojrzałem na stan mojego konta w portalu mBank
i widzę pewną zmianę:
"Saldo:      1zł,
Dostępne środki: 1zł"

Patrzę na historię operacji i widzę wczorajszą pozycję:
"Wypłata w bankomacie Cash4you, Stacja Metra xxxx:  owe_KILKASET zł"

Teraz to już nawet pewności mi brak czy otrzymam z powrotem te
pieniądze choćby i za tydzień... :(

LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE  W TYM KRAJU!!
A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK W BANKU"???

Data: 2011-04-10 10:42:33
Autor: witek
On 4/10/2011 9:25 AM, Rzetelny wrote:
LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE  W TYM KRAJU!!
A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK W BANKU"???

no właśnie, co sie w tym kraju dzieje.
ludzie mają pretensje, mimo, że od wiek wieków wiadomo, że tak sie dzieje w przypadku jakiegoś potknięcia sie bankomatu.

Czyja wina? Twoja. Bo nie zapewniłeś sobie innych środków, na taki, nie częsty, ale możliwy przypadek,

Do kogo miałbys pretensje jakbyś zgubił portfel z kasą za hotel? Do producenta portfela?

masz dwie opcje.

1.
bankomat zdazył zrobić zapytanie autoryzacyjne, bank zablokował środki na poczet przyszłego rozliczenia z firmą obsługującą bankomaty, ale bankomat z jakiegoś powodu nie wypłacił kasy.
Po rozliczeniu bankomatu w zasadzie żadne rozliczenie z cash4you do twojego banku nie powinno pójść, bo do wypłaty nie doszło, a blokada zniknie zwykle po siedmiu dniach.

2. wersja druga. ktoś coś majstrował przy bankomacie i bankomat pieniadze wypłacił, ale fizycznie nie dostałeś ich do łapy? przyglądałeś się dokłanie bankomatowi, czy przypadkiem wylot pieniedzy, nie wygląda jakoś dziwnie?  witamy w krainie fraudów.

W obu przypadkach, telefon to firmy obsługującej bankomaty poinformować o sytuacji, a przede wszystkim reklamacja w twoim banku.

i przyzwyczaj sie, że tak to po prostu działa.

Data: 2011-04-10 09:08:29
Autor: Rzetelny
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
On Apr 10, 5:42 pm, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

Czyja wina? Twoja. Bo nie zapewni e sobie innych rodk w, na taki, nie
cz sty, ale mo liwy przypadek,

Tak się składa, że do wczoraj byłem pewien, że na mBanku można
polegać :(

Do kogo mia bys pretensje jakby zgubi portfel z kas za hotel? Do
producenta portfela?

IDIOTYCZNY "argument"! Żadnej "analogii" w nim NIE MA!
Portfel trzymam CAŁY CZAS W SWOJEJ kieszeni i CAŁY czas KONTROLUJĘ co
się z nim dzieje!
A do banku wpłacam pieniądze i odtąd polegam na ZAUFANIU do tegoż
banku, bo wiem, że tenże bank będzie PILNOWAŁ tych pieniędzy aż
ponownie zostaną pobrane FIZYCZNIE np. z bankomatu!

masz dwie opcje.

1.
bankomat zdazy zrobi zapytanie autoryzacyjne, bank zablokowa rodki
na poczet przysz ego rozliczenia z firm obs uguj c bankomaty, ale
bankomat z jakiego powodu nie wyp aci kasy.
Po rozliczeniu bankomatu w zasadzie adne rozliczenie z cash4you do
twojego banku nie powinno p j , bo do wyp aty nie dosz o, a blokada
zniknie zwykle po siedmiu dniach.

Ale CO MNIE TO OBCHODZI - że w mBanku MAJĄ "BURDEL"???
Tylko tyle, że po prostu zrezygnuję z jego usług.
Tylko najpierw NIECH MI ODDA MOJE PIENIĄDZE!!!

Czy TO jest możliwe?
Czy to może zwykły RABUNEK?!

2. wersja druga. kto co majstrowa przy bankomacie i bankomat
pieniadze wyp aci , ale fizycznie nie dosta e ich do apy? przygl da e
si dok anie bankomatowi, czy przypadkiem wylot pieniedzy, nie wygl da
jako dziwnie?  witamy w krainie fraud w.

To chyba odpada bo bankomat wydał wyraźny komunikat: "Przepraszamy,
bankomat teraz nie może wypłacić gotówki. Prosimy spróbuj potem.
Dziękujemy."

Poza tym jak sobie wyobrażasz... Ten bankomat stoi na stacji Metra w
ruchliwym miejscu! KIEDY ten "ktoś" mógłby majstrować!

Ale jeśli nawet tak by było... To KTO odpowiada za to, żeby przy
bankomacie "NIKT NIE MAJSTROWAŁ"???
Czy ZA WSZYTKO ODPOWIADA KLIENT??? i to SWOIMI PIENIĘDZMI??!

i przyzwyczaj sie, e tak to po prostu dzia a.

A ja myslałem, że to tak działa, że pieniądze w banku są BEZPIECZNE!
Jeśli nie - na co mi TAKI "bank"??!

Data: 2011-04-10 11:52:45
Autor: witek
On 4/10/2011 11:08 AM, Rzetelny wrote:
[...]

mBank z bankomatami cash4you nie ma nic wspolnego.

Do kogo mia bys pretensje jakby zgubi portfel z kas za hotel? Do
producenta portfela?

IDIOTYCZNY "argument"! Żadnej "analogii" w nim NIE MA!

to tylko tobie sie tak wydaje.

Portfel trzymam CAŁY CZAS W SWOJEJ kieszeni i CAŁY czas KONTROLUJĘ co
się z nim dzieje!

nie kontrolujesz. tylko masz takie złudzneie.
przekonasz sie, jak ci go ktoś w końcu ukradnie, o co akurat nietrudno.

A do banku wpłacam pieniądze i odtąd polegam na ZAUFANIU do tegoż
banku, bo wiem, że tenże bank będzie PILNOWAŁ tych pieniędzy aż
ponownie zostaną pobrane FIZYCZNIE np. z bankomatu!

to tak nie działa.
i to nie moja wina, ze to nie wydaje sie, ze jest inaczej.

[...]

słusznie, im mniej awanturników, kórzy nie potrafią posługiwać sie narzędziami, które dostli do ręki, tym łatwiej bedzie się dodzwonić na mLinie, a i panie będą mniej zestresowane.

[...]

wiec poczekaj, az blokada zniknie. jak pamietam w mbanu blokada jest na 7 dni.
jak ktoś jest [piiiiiiiii], że wypłaca cała dostępną gotówkę wiedząć, że może coś pójśc nie tak i nie ma zadnego innego zabezpieczenia to tylko i wylacznie jego wina.

[...]

Klient nie odpowiada. Dostaniesz zwrot kasy, ale najpierw bank musi potwierdzić, że taka sytuacja faktycznie miała miejsce.
jeśli to był fraud, to mam nadzieje, że doczytałeś w ustawie o elektronicznych instrumentach płatniczych do jakiej kwoty odpowiadasz ty.

i przyzwyczaj sie, e tak to po prostu dzia a.

A ja myslałem, że to tak działa, że pieniądze w banku są BEZPIECZNE!
Jeśli nie - na co mi TAKI "bank"??!

bardzo mi przykro, że twoje myślenie właśnie z impetem walnęło o glebę.
jeśli myślisz, że w innym banku będzie inaczej, to własnie szykujesz sie na drugiego guza.

jeydna różnica, z którą sam się osobiście spotkałem, to na podstawie historii kredytowej bank natychmiast udzielił mi krótkoterminowego kredytu na 0% do wysokosci reklamowanej transakcji.

Data: 2011-04-10 10:26:12
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 10, 6:52 pm, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
> A ja myslalem, ze to tak dziala, ze pieniadze w banku sa BEZPIECZNE!
> Jesli nie - na co mi TAKI "bank"??!
jeydna r nica, z kt r sam si osobi cie spotka em, to na podstawie
historii kredytowej bank natychmiast udzieli mi kr tkoterminowego
kredytu na 0% do wysokosci reklamowanej transakcji.

Też o to poprosiłem konsultanta - zważywzy na BEZNADZIEJNOŚĆ mojej
sytuacji - SAM W OBCYM MIESCIE bez zapłacenia za Hotel! (Poprosiłem,
żeby mi W TAKIM RAZIE udzielono WYJĄTKOWEJ pożyczki ekspresowej na te
7dni czekania na "autmatyczną procedurę") Jednak odpowiedź jaką
otrzymałem to (w skrócie): "WAL SIĘ!"

Data: 2011-04-10 17:29:36
Autor: to
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
begin Rzetelny Solidny
Też o to poprosiłem konsultanta - zważywzy na BEZNADZIEJNOŚĆ mojej
sytuacji - SAM W OBCYM MIESCIE bez zapłacenia za Hotel!

Jeśli wybrałeś się do obcego miasta bez żadnej gotówki i z jedną tylko kartą taniego banku na której miałeś dokładnie tyle, co potrzebujesz + 1 zł, to sam sobie zapracowałeś na tą "beznadziejność".

Data: 2011-04-10 10:51:48
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 10, 7:29 pm, to <t...@abc.xyz> wrote:
> [...]

kartą taniego banku na której miałeś dokładnie tyle, co potrzebujesz + 1
zł, to sam sobie zapracowałeś na tą "beznadziejność".

Po pierwsze: MORALISTA sie znalazl co bedzie teraz pouczal jak dzieci
w przedszkolu!

Po drugie: Jeszcze nie rozumiesz, ze nie wszytko i nie zawsze bywa
takie IDEALNE? To LUKSUS zeby miec 6 kart z 6-ciu roznych bankow a na
kazdej zapasy gotowki na pare miesiecy dostatniego zycia!

Po trzecie: Tak, "masz racje" - ODTAD KONIEC Z ZAUFANIEM DO
BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!

teraz jasno sie wyrazilem???

Data: 2011-04-10 14:24:30
Autor: witek
On 4/10/2011 12:51 PM, Rzetelny Solidny wrote:

Po drugie: Jeszcze nie rozumiesz, ze nie wszytko i nie zawsze bywa
takie IDEALNE?

o to to.
kiedy wreszcie zrozumiesz, ze nie wszystko jest idealne i czasami idzie nie tak jakby sobie zyczyl

To LUKSUS zeby miec 6 kart z 6-ciu roznych bankow a na
kazdej zapasy gotowki na pare miesiecy dostatniego zycia!

slyszales o kartach kredytowych?

Po trzecie: Tak, "masz racje" - ODTAD KONIEC Z ZAUFANIEM DO
BANKU !!!!!!

a ktos ci kazal im ufac? idealista czy jak

Data: 2011-04-10 17:55:04
Autor: to
[...]

Trzeba było sobie wyjąć przed podróżą. Mogło się jeszcze zdarzyć wiele innych rzeczy, które by Ci uniemożliwiły skorzystanie z tej jedynej karty w tym konkretnym momencie.

Data: 2011-04-10 11:22:53
Autor: Rzetelny
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
On Apr 10, 7:55 pm, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Rzetelny Solidny

> [...]

Trzeba było sobie wyjąć przed podróżą. Mogło się jeszcze zdarzyć wiele
innych rzeczy, które by Ci uniemożliwiły skorzystanie z tej jedynej karty

Ale moze mialem taki zamiar ale cos pilnego mi uniemozliwilo zrobic
wyplate wczesniej?
Poza tym... bankomat na ruchliwej stacji metra w Centrum Stolicy...

OK, masz racje... moja wina to zaufanie do mBanku!
odtad KONIEC ZAUFANIEM DO BANKU !
odtad KONIEC ZAUFANIEM DO BANKU !
odtad KONIEC ZAUFANIEM DO mBANKU !

Data: 2011-04-10 14:26:29
Autor: witek
On 4/10/2011 1:22 PM, Rzetelny wrote:
Ale moze mialem taki zamiar ale cos pilnego mi uniemozliwilo zrobic
wyplate wczesniej?

to pretensje do siebie.

Data: 2011-04-10 19:35:36
Autor: to
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
begin Rzetelny
Ale moze mialem taki zamiar ale cos pilnego mi uniemozliwilo zrobic
wyplate wczesniej?

I czyja to wina?

Poza tym... bankomat na ruchliwej stacji metra w Centrum Stolicy...

I co w związku z tym?

OK, masz racje... moja wina to zaufanie do mBanku! moja wina to zaufanie
do mBanku!

Twoja wina, że nie rozumiesz, że karta czy bankomat może czasem zawieść i trzeba brać to pod uwagę.

Data: 2011-04-10 21:47:31
Autor: Ghost

Użytkownik "Rzetelny" <marysiuniek@gmail.com> napisał w wiadomości news:c940a601-afd6-4828-9ea7-7cc2f6a2ab80w7g2000yqe.googlegroups.com...
On Apr 10, 7:55 pm, to <t...@abc.xyz> wrote:

moja wina to zaufanie do mBanku!

nie do banku a do bankomatu, taka mala rozniczka

Data: 2011-04-11 08:40:29
Autor: niusy.pl
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl>

moja wina to zaufanie do mBanku!

nie do banku a do bankomatu, taka mala rozniczka

Może by ten bankomat dał pożyczkę ? ;-)

Data: 2011-04-14 12:10:42
Autor: Bartosz
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Dlaczego do bankowamu skoro on z bankomatem nie ma umowy tylko z firma a w tym przypadkiem mBank i nie obchodza mnie umowy mBanku z firmamy trzecimi.
kolego niusy.pl nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Złóż reklamację i żadaj odszkodowania z w/w sytuację w PLN ;)

Data: 2011-04-10 23:41:41
Autor: PiotRek
[...]
(i tak dalej)

Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> napisał w wiadomości news:115248c2-709b-48dd-a7c7-80dccdd53a2aw21g2000yqm.googlegroups.com...
KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
(i tak dalej)

teraz jasno sie wyrazilem???

Tak, jasno określiłeś, że jesteś tzw. dzieckiem Neostrady.
No i jeszcze udowodniłeś, że potrafisz kopiować i wklejać tekst.

--
Piotr

Data: 2011-04-10 23:19:21
Autor: Marek Dyjor
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
to wrote:
begin Rzetelny Solidny

[...]

a jakby mu ukradli walizkę albo portfel to by wywrzaskiwał na złą policje która mu nie chce dać od razu tych pieniędzy?

Data: 2011-04-10 20:38:00
Autor: Ancymon
Dnia Sun, 10 Apr 2011 10:51:48 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny napisał(a):
Po trzecie: Tak, "masz racje" - ODTAD KONIEC Z ZAUFANIEM DO
BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
 KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!
[...]

teraz jasno sie wyrazilem???

Nie. O jaki bank tym razem chodzi?

Data: 2011-04-10 21:10:11
Autor: Robert Jaroszuk
On 04/10/2011 07:51 PM, Rzetelny Solidny wrote:
[...]

A co za problem wyrobić sobie kartę kredytową z jakimś niedużym limitem?
Teraz praktycznie wszędzie można wyrobić kredytówkę i nie trzeba mieć
nie wiadomo jakich dochodów.

Poza tym po co wypłacać gotówkę żeby zapłacić za hotel?
Nie można zapłacić kartą? I bezpieczniej i mniej kłopotu...

--
Robert Jaroszuk
We do not see things as they are, we see them as we are.

GCS/IT/O d- s: a- C ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N++ DI+
V- M- PS+ PE++ Y(+) PGP++ t 5? X R !tv b+>++++ D- y+ G++
GPG key id:0x5D9659C3   |   pgp encrypted mail preferred
GPG fp:E1A9 C793 FCF2 8EBD 89E9 39D5 DED4 03D1 5D96 59C3

Data: 2011-04-10 21:45:22
Autor: niusy.pl
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Użytkownik "Robert Jaroszuk" <zim@nospam.iq.pl>

[...]

Kredytówkę bierze się dla kredytu a tu jednak o coś innego chodzi. No i kredytu też może zabraknąć.

Poza tym po co wypłacać gotówkę żeby zapłacić za hotel?
Nie można zapłacić kartą? I bezpieczniej i mniej kłopotu...

Wydaje mi się, że wręcz przeciwnie tj, że statystyczny bankomat jest bardziej bezpieczny od terminala sprzedawcy.

Data: 2011-04-10 22:35:58
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-04-10 21:45, niusy.pl pisze:

[...]

Kartę kredytową bierze się tylko i wyłącznie do bieżących płatności, z limitem pi razy oko dwu- trzymiesięcznych wydatków. Ci, którzy zadłużają się na karcie na dłużej, niż grace period, potem piszą takie posty, jak wątkotwórca.

Masz rację, wydaje Ci się.

Data: 2011-04-12 08:34:58
Autor: niusy.pl
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

[...]

Zupełnie o czym innym piszesz. Karta kredytowa ma limit kredytowy, którego nie można przekroczyć tak jak nie można wypłacić z typowej zwykłej karty więcej niż się na niej ma. I jak się tej karty kredytowej używa po to po co się wzięło to tak samo można osiągnąć limit jak na zwykłej karcie 0zł. To proste jest.

Myślisz, że Tobie nie wydaje się ?

Data: 2011-04-13 00:01:48
Autor: Robert Jaroszuk
On 04/12/2011 08:34 AM, niusy.pl wrote:
[...]

Oba stwierdzenia są prawdziwe, jednakże stawianie między nimi znaku
równości to nieporozumienie.
Zasadnicza różnica polega na tym, że z karty debetowej wypłacasz SWOJE
pieniądze (i jak ma się pecha to się kończy jak wątkotwórca), a z
kredytowej pieniądze BANKU (i nawet jak masz pecha, to zawsze masz w
rezerwie swoje pieniądze).

I jak się tej karty kredytowej
używa po to po co się wzięło to tak samo można osiągnąć limit jak na
zwykłej karcie 0zł. To proste jest.

Tak, jest proste, tyle że Ty chyba nie bardzo rozumiesz...

Wątkotwórca miał problem, bo skończyły mu się JEGO pieniądze.
Gdyby miał kartę kredytową to by conajwyżej dobił do limitu karty
kredytowej, ale swoje pieniądze miałby w rezerwie i mógłby ich użyć w
takiej sytuacji.

Data: 2011-04-13 08:24:12
Autor: niusy.pl
[...]

A tu mowa o tym by mieć możliwość wzięcia pożyczki jak bankomat nam zablokuje kasę.

I jak się tej karty kredytowej
używa po to po co się wzięło to tak samo można osiągnąć limit jak na
zwykłej karcie 0zł. To proste jest.

Tak, jest proste, tyle że Ty chyba nie bardzo rozumiesz...

Co tu rozumieć ? Jeden żyje na kredyt i ma np 4000 kredytu na karcie a drugi nie na kredyt i ma 4000 swoich pieniędzy. Obu może się skończyć te 4000 w dokładnie taki sam sposób.

[...]

Ty chyba kompletnie nie rozumiesz. On nie chce normalnie płacić cudzymi pieniędzmi tylko jak bankomatowi zdarzy się wtopa.

Data: 2011-04-13 23:24:24
Autor: Robert Jaroszuk
On 04/13/2011 08:24 AM, niusy.pl wrote:

Co tu rozumieć ? Jeden żyje na kredyt i ma np 4000 kredytu na karcie a
drugi nie na kredyt i ma 4000 swoich pieniędzy. Obu może się skończyć te
4000 w dokładnie taki sam sposób.

Hint: dodawanie...
Mając kartę kredytową masz w danym momencie do dyspozycji swoją kasę +
kasę banku.
I przypominam że odnoszę się do problemu opisanego przez wątkotwórcę -
skończyła mu się jego kasa i nie miał NIC.

Ty chyba kompletnie nie rozumiesz. On nie chce normalnie płacić cudzymi
pieniędzmi tylko jak bankomatowi zdarzy się wtopa.

No i mając kartę kredytową mógłby to zrobić, prawda?

Data: 2011-04-11 08:47:33
Autor: Tomasz Kaczanowski
niusy.pl pisze:
[...]

Hmm... Mam kredytówkę i bynajmniej nie jest ona dla kredytu, tylko dla wygodnych płatności od czasu do czasu.... Jest oczywiście opcja aby korzystać z kredytu w niej, ale to nie jest obowiązkiem...

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2011-04-12 08:49:31
Autor: niusy.pl
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

[...]

Ja pier...

ISTOTĄ działania karty kredytowej jest zaciąganie kredytu. To, że sobie ten kredyt prędzej lub później spłacasz nie wpływa na to, że masz jakiś limit, który możesz osiągnąć dokładnie tak samo jak 0zł na koncie.

Data: 2011-04-13 00:05:28
Autor: Robert Jaroszuk
On 04/12/2011 08:49 AM, niusy.pl wrote:

[...]

No dobrze, ale podczas gdy osiągasz limit karty kredytowej, te Twoje X
zł na rachunku podstawowym nadal masz dostępne.
Tak więc w sytuacji awaryjnej (patrz post wątkotwórcy) masz jakieś pole
manewru...

Data: 2011-04-13 08:32:25
Autor: niusy.pl
[...]

Ale ten gość płaci zwykłą kartą. Nie ma żadnej kredytowej. Kredytową miał mieć by się zabezpieczyć na wypadek wpadki bankomatu ze zwykłą.

Tak więc w sytuacji awaryjnej (patrz post wątkotwórcy) masz jakieś pole
manewru...

Utrzymywać kartę kredytową na wypadek wpadki bankomatu ? Jakkolwiek rozwiązuje problem to jest generalnie głupie.

Data: 2011-04-13 23:27:30
Autor: Robert Jaroszuk
On 04/13/2011 08:32 AM, niusy.pl wrote:

[...]

No to przecież dlatego piszę o zaletach karty kredytowej...

[...]

Ja nic nie pisałem o utrzymywaniu karty tylko na wypadek wpadki
bankomatu. To Ty to napisałeś kilka linijek wyżej, więc jeśli twierdzisz
że Twoje słowa są generalnie głupie, to nie miej do mnie pretensji jeśli
się z tym zgodzę ;-)

Jak dla mnie EOT bo zaczynasz sam ze sobą dyskutować a mi obrywa się
rykoszetami ;-)

Data: 2011-04-11 12:56:59
Autor: Henry(k)
[...]

Dla mnie luksusem jest mieszkanie w hotelu. Ale dodatkowa karta kredytowa
to raczej rzecz normalna.

Henry

Data: 2011-04-11 05:40:20
Autor: Rzetelny Solidny
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
On Apr 11, 12:56 pm, "Henry(k)"
<moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
Dnia Sun, 10 Apr 2011 10:51:48 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny napisa (a):

> [...]
> kazdej zapasy gotowki na pare miesiecy dostatniego zycia!

Dla mnie luksusem jest mieszkanie w hotelu. Ale dodatkowa karta kredytowa

karta KREDYTOWA? Tys to KOLEJNY REKLAMUJĄCY kartę LICHWIARSKĄ??

Henry - PRzyjmij do wiadmosci, ze co niektorzy unikaja kart
kredytowych z ZALOZENIA!
Zwlaszcza po takich "kwiatkach" jak teraz z tym bankomatem...

Jedyne co sobie teraz pluje w brode to rzeczywiscie to, ze ufalem
mBankowi!
Cala moja wina to, ze ufalem mBankowi!

Data: 2011-04-11 08:17:32
Autor: witek
On 4/11/2011 7:40 AM, Rzetelny Solidny wrote:

karta KREDYTOWA? Tys to KOLEJNY REKLAMUJĄCY kartę LICHWIARSKĄ??

ty chociaż wiesz jak działa karta kredytowa, czy tylko widziałes obrazek w książeczce?

Henry - PRzyjmij do wiadmosci, ze co niektorzy unikaja kart
kredytowych z ZALOZENIA!

no fakt, kretynów nie brak.
wolą blokować własna kasę zamiast banku.

Data: 2011-04-14 12:17:17
Autor: Bartosz
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Nie przesadzajmy nawet najlepsze systemy bankowe kiedyś zawiodą i nie ma znaczenia jaki to bank. Owszem jeden może mieć więcje wpadek jeden mniej ot tyle. Bank nie ma wpływu w tym przypadku na działanie firmy zewnętrzenej.
Powtórze co napisałem powyżej.
Zgłoś reklamację pisemną w mBanku bo z nim masz umowę na świadczenie usługi i czekaj.
Określ w reklamacji najlepiej od razu kwotę odszkodowania za w/w szkodę jakiej się domagasz aby się ustosunkowali.
Jak nie przyznają odwołaj się albo pozwij cywilnie co nie jest ani trudne do udowodnienia ani kosztowne opłata od 7,50 do 30zł w prostych sprawach będzie zasądzona od dłużnika/przegranego.

Data: 2011-04-11 22:34:41
Autor: Marek Dyjor
Rzetelny Solidny wrote:
Cala moja wina to, ze ufalem mBankowi!

Cala moja wina to, ze ufalem mBankowi!

ziew...

Data: 2011-04-12 11:48:45
Autor: Mark
Dnia Mon, 11 Apr 2011 05:40:20 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny napisał(a):

Henry - PRzyjmij do wiadmosci, ze co niektorzy unikaja kart
kredytowych z ZALOZENIA!
Zwlaszcza po takich "kwiatkach" jak teraz z tym bankomatem...

Z zalozenia, to kart kredytowych nie uzywa sie do pobierania gotowki w
bankomatach, od tego sa karty platnicze.
Karte kredytowa najlepiej jest miec, a najlepiej dwie- druga z innego banku
i innego systemu.
Banki same teraz zabiegaja o katry, jak dobrze sie rozgladniesz to
dostaniesz taka za ktora nawet nie musisz oplaty rocznej placic, a zawsze
masz jakies zabezpieczenie w takiej sytuacji.

Nie wiem jak jest w mbanku, nie wiem jaka maja umowe z cas4you, ale moze Ty
ie masz bezplatnych pobran z bankomatu? I caly problem zaczal sie od tego ze
chciales wyplacic o 1 zl mniej niz masz na rachunku, i braklo na oplate za
transakcje.

--
Mark

Data: 2011-04-12 11:56:13
Autor: Tomek

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał:

[...]

Wtedy pojawia się saldo ujemne na rachunku.

Data: 2011-04-13 00:08:44
Autor: Robert Jaroszuk
On 04/12/2011 11:48 AM, Mark wrote:

[...]

Dyspenser się zaciął i tyle.
Gdyby miał za mało kasy na koncie to by dostał stosowny komunikat, a
tutaj zablokowało mu środki bo bankomat powiedział systemowi wystawcy
karty, że wypłaca pieniądze, tyle że się gotówka zablokowała w środku
bankomatu.

Data: 2011-04-13 18:19:40
Autor: Gotfryd Smolik news
"a nie mowilem", bylo: w mBanku ....
On Sun, 10 Apr 2011, Rzetelny Solidny wrote:

Po drugie: Jeszcze nie rozumiesz, ze nie wszytko i nie zawsze bywa
takie IDEALNE? To LUKSUS zeby miec 6 kart z 6-ciu roznych bankow a na
kazdej zapasy gotowki na pare miesiecy dostatniego zycia!

  Streszczę: wielokrotnie zdarzało mi się, że przedstawiana tu
moja argumentacja była wyśmiewana - taka argumentacja, że przy
płaceniu kartą *daje się pieniadze pośrednikowi*, podobnie
jak np. przy płaceniu "za prąd" nie w kasie zakładu energetycznego
lub na jego konto, lecz firmie "kogucik" - i jak pieniądze
gdzieś "wetnie", to niestety - powalcz z "kogucikiem",
to oni *mają Twoje pieniądze*.

  Po prawdzie, to zazwyczaj chodziło o drugą stronę transakcji
(sprzedawcy czegoś, kto przyjmując zapłatę kartą tak naprawdę
dostaje "obietnicę przekazania pieniędzy" - tych pieniędzy
NIE MA, nawet w postaci zapisu księgowego, jest tylko
zapis "powinniśmy ci przekazać tyle a tyle").

KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!

  Ale wszyscy Ci tłumaczą a Ty swoje.

  Bank, NA TWOJE POLECENIE, wypłacił pieniadze pośrednikowi.
  Koniec.

  Dla Twojej wygody jest procedura reklamacyjna, proszę
bardzo, korzystaj.
  Ale PIENIĄDZE MA POŚREDNIK.

  Dostał je od banku - ale NA TWOJE POLECENIE.
  Tak samo, jakbyś wydał błędną dyspozycję przelewu.

  I już pisywałem: w sumie, taka operacja jest wiarygodna
o tyle o ile pośrednik jest wypłacalny (i wygrasz w sądzie).

  Ale podobnie będzie z każdym wekslem od wypłacalnej osoby,
jest tyle samo wart w Twoich rękach: jak wypłata się
"zatnie", to masz poślizg i tyle.

  A teraz można śmiać się z tezy, że weksel (od wypłacalnego
dłużnika) jest tyle wart, co dyspozycja kartą :D

  Polecam pod rozwagę wszystkim prześmiewcom :P

KONIEC Z ZAUFANIEM DO BANKU !!!!!!

  Ale DLACZEGO DO BANKU?

  Jakbyś tak dla przykładu polecił te pieniądze przelać
na nasze konta, albo dajmy na to - na konto ZUS ;),
to co, też miałbyś pretensje DO BANKU?

  Z jakiej okazji??

teraz jasno sie wyrazilem???

  Ale nadal błędnie :P

  Nieporozumieniem jest traktowanie karty jak pieniędzy.
  W odróżnieniu od pieniędzy, które są gwarantowane przez
państwo i stanowią środek płatniczy, dyspozycja kartą
stanowi "obietnicę zapłaty".
  Pic w tym, że za tę obietnicę wysłałeś z banku pieniądze.
  I dopóki operator *KARTY* Ci ich nie odda, nie masz
ani pieniędzy, ani możliwości złożenia kolejnej
"obietnicy zapłaty".

  Wystaw hotelowi weksel, może przyjmą ;)
(uwaga: to niekoniecznie jest żart!)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-04-10 19:49:29
Autor: qwerty
UĹźytkownik "to"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4da1e900$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...
Jeśli wybrałeś się do obcego miasta bez żadnej gotówki i z jedną tylko
kartą taniego banku na której miałeś dokładnie tyle, co potrzebujesz + 1
zł, to sam sobie zapracowałeś na tą "beznadziejność".

To nie bank zawinił. Każdy ma taką procedurę.

Data: 2011-04-10 22:34:12
Autor: Johnson
Rzetelny Solidny pisze:

Też o to poprosiłem konsultanta - zważywzy na BEZNADZIEJNOŚĆ mojej
sytuacji - SAM W OBCYM MIESCIE bez zapłacenia za Hotel!

A tak z ciekawości - co to za hotel że płatności kartą nie obsługują i trzeba się fatygować do bankomatu ??

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-04-10 23:22:06
Autor: Marek Dyjor
Johnson wrote:
Rzetelny Solidny pisze:

[...]

och wiesz jest cała kupa ludzi którzy w celu dokonania zakupów w sklepie najpierw udają się do kolejki przy najbliższym bankomacie i dopiero potem z gotówką w zębach lecą do sklepu, jakby to głupio nie wyglądało dla patrzącego z boku. :)

Data: 2011-04-11 15:14:33
Autor: Massai
Marek Dyjor wrote:

Johnson wrote:
> [...]

sklepie najpierw udają się do kolejki przy najbliższym bankomacie i
dopiero potem z gotówką w zębach lecą do sklepu, jakby to głupio nie

hyhy, ja tak robię jak coś pod gusem kupuję ;-)
Z prostej przyczyny - często prowizja z transakcję kartą to dla sklepu
pół marży. Ja się mogę przejść, nic mnie to nie kosztuje ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-04-11 18:34:10
Autor: spp
On 2011-04-11 17:14, Massai wrote:

[...]

A nie prościej zapłacić kartą i te pół marży dorzucić ekstra?

--
spp

Data: 2011-04-12 11:51:38
Autor: Mark
Dnia Sun, 10 Apr 2011 09:08:29 -0700 (PDT), Rzetelny napisał(a):

Portfel trzymam CAŁY CZAS W SWOJEJ kieszeni i CAŁY czas KONTROLUJĘ co
się z nim dzieje!

Pfff.
Moj ojciec tez tak mowil. Tez kontrolowal, tryzmal caly czas w wewnetrznej
kieszeni. I co mu to dalo? Nic, bylismy w dwojke na gieldzie, lekki tlok i
zorientowal sie ze portfela nie maa dopiero kiedy trzeba bylo go uzyc.
Zaden z nas nic nie zauwazyl, on nic nie poczul.
No ale zyj dalej w przeswiadczeniu ze kontrolujesz:)

--
Mark

Data: 2011-04-12 06:26:10
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 12, 11:51 am, Mark <ta...@adres.w.pl> wrote:
> [...]

kieszeni. I co mu to dalo? Nic, bylismy w dwojke na gieldzie, lekki tlok i
zorientowal sie ze portfela nie maa dopiero kiedy trzeba bylo go uzyc.

Ale wtedy przynajmniej mial pretensje sam do siebie, ze za slabo
pilnowal - a nie, ze KOMUS ZAUFAL, ze ma "JAK W BANKU"!

Data: 2011-04-12 18:14:27
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-04-12 15:26, Użytkownik Rzetelny Solidny napisał:

[...]

Tobie nie ukradli a pretensje masz jakby cię co najmniej
zgwałcili.
A przecież masz te pieniądze bezpieczne "jak w banku". :-)

Pozdrawiam

Data: 2011-04-10 23:32:56
Autor: PiotRek
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:insj79$fab$17inews.gazeta.pl...
[...]

Co za brednie.

Cytat z pierwszego postu:
[...]

Pokaż mi takiego crackera, który potrafi wygenerować taki komunikat
w bankomacie, a następnie pobrać kasę.

O nakładkach na wlot karty i na klawiaturę to słyszałem,
ale o nakładkach na monitor - nie.

Piotr

Data: 2011-04-10 23:50:34
Autor: cef
PiotRek wrote:

Pokaż mi takiego crackera, który potrafi wygenerować taki komunikat
w bankomacie, a następnie pobrać kasę.

Ale po co cracker?
Bankomat się wywalił. Wyświetlił taki komunikat, po czym po
kilku minutach wypłacił pieniądze. Nigdy Ci się tak nie zdarzyło?
Te pieniążki zabrał sobie kolejny klient, który podszedł do bankomatu,
a keszforju będzie miał normalnie rozliczoną wypłatę.

Data: 2011-04-11 00:19:51
Autor: PiotRek
Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomości news:4da2262a$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
PiotRek wrote:
[...]

O rety, następny, co nie czyta.

Odpowiadałem na post Witka o treści takiej:

Data: 2011-04-11 05:27:51
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 10, 11:50 pm, "cef" <cez...@interia.pl> wrote:
[...]

Poltora godziny potem na "historiii" tranzakcji po zalogowaniu sie na
portalu mBanku byla PELNA info o tym bankomacie wiec mBank miał PELNE
informacje KTORY to bankomat i, ze tranzakcja nie doszla do skutku
("Dostepne srodki" byly mniejsze o "wyplacana" sume od pozycji
"Saldo")
Konsultant natomiast mi powiedział zebym SAM SZUKAL osoby
odpowiedzialnej za bankomat: "na bankomacie jest nr telefonu"

CZY TO NIE BANK powinien skontaktowac sie z firma KONSERWUJACA
bankomat? ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI?
SPYCHOLOGIA WSZYSTKIEGO NA KLIENTA?

Data: 2011-04-11 08:15:41
Autor: witek
On 4/11/2011 7:27 AM, Rzetelny Solidny wrote:

Poltora godziny potem na "historiii" tranzakcji po zalogowaniu sie na
portalu mBanku byla PELNA info o tym bankomacie wiec mBank miał PELNE
informacje KTORY to bankomat

do tego miejsca sie zgadza

i, ze tranzakcja nie doszla do skutku

a to niby skad?

Data: 2011-04-11 06:47:54
Autor: Marek Dyjor
cef wrote:
PiotRek wrote:

[...]

nie niezdażyło :)

Jak sie wywalił to forsy nie wydał, watchdog zresetuje system i za kilka minut bankomat będzie jak nowy.

Miałem kilka razy takie numery z bankomatami Euronetu. Przez dwa dni wisiała mi rezerwacja środków potem schodziła.

Dodam tylko że klient powinien zadzwonić na infolinię firmy cash4you i zgłosić tam problem a nie do swojego banku który jest tylko klientem sieci.

Data: 2011-04-12 21:09:15
Autor: Tiber
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Silly, silly Marek Dyjor nabazgrału:

[...]

Jej, ja to miałem bodajże w sobotę (Euronet przy Metrze Politechnika).
Pobrałem 50 zł, po chwili stwierdziłem, że wezmę jeszcze 50, i wtedy się
powiesił na komunikacie "proszę czekać, trwa realizacja..." i skończył
normalnym "bankomat nieczynny, przepraszamy..." Euronet po drugiej
stronie ulicy nie robił żadnych problemów. Nota bene, miałem trochę
strachu w oczach następnego dnia rano, gdy chciałem płacić kartą za
zakupy i pięć razy dostałem komunikat "autoryzacja niemożliwa".

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-04-14 12:07:55
Autor: Bartosz
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Znam przypadek udokumentowany, że automat wypluł więcej niż trzeba. Oczywiście nikt nie zwrócił nadwyżki.
Ale to pewnie firmy mają wkalkulowane w koszta biznesu. ;)

Data: 2011-04-10 17:27:32
Autor: to
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
begin Rzetelny
LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE  W TYM KRAJU!! A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK
W BANKU"???

A co, chciałbyś, żeby Ci zwrócili bez wyjaśnienia sprawy? Mają uwierzyć Ci na słowo, że nie pobrałeś tych pieniędzy?

Data: 2011-04-10 10:34:26
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 10, 7:27 pm, to <t...@abc.xyz> wrote:
> [...]

A co, chciałbyś, żeby Ci zwrócili bez wyjaśnienia sprawy? Mają uwierzyć
Ci na słowo, że nie pobrałeś tych pieniędzy?

A niech sobie wyjasniaja z siecia "Cash 4 You"! A co mnie jako klienta
obchodza WEWNETRZNE problemy organizacyjne tego banku?
Poza tym mogli mi dac szybka porzyczke na okres tych 7 dni wyjasniania
"automatycznej procedury" - zwazywszy, ze:

PRIMO: mam IDEALNA HISTORIE bankowa

SECUNDO: jestem w ROZPACZLIWEJ SYTUACJI z winy mBanku!!! Sam w obcym
miescie, bez grosza i z recepcja hotelu czekajaca na zaplate za pobyt!

Jednak moja prosba o cos takiego spotkala sie z odpowiedzia typu "WAL
SIE!" (w skrocie)

Data: 2011-04-10 14:19:02
Autor: witek
On 4/10/2011 12:34 PM, Rzetelny Solidny wrote:

A niech sobie wyjasniaja z siecia "Cash 4 You"! A co mnie jako klienta
obchodza WEWNETRZNE problemy organizacyjne tego banku?

Dokładnie nic.
Ale w regulaminie masz zapisany czas rozpatrzenia reklamacji.
A to juz jest regulamin pomiedzy bankime i toba i cie obchodzi.

Poza tym mogli mi dac szybka porzyczke na okres tych 7 dni wyjasniania
"automatycznej procedury" - zwazywszy, ze:

mogli, ale nie musieli.
mozesz sie z tego powodu obrazi c i znalezc sobie inny bank

PRIMO: mam IDEALNA HISTORIE bankowa

SECUNDO: jestem w ROZPACZLIWEJ SYTUACJI z winy mBanku!!! Sam w obcym
miescie, bez grosza i z recepcja hotelu czekajaca na zaplate za pobyt!

Nie z winy banku tylko bankomatu, a przede wszystkim swojej wlasnej.

Jednak moja prosba o cos takiego spotkala sie z odpowiedzia typu "WAL
SIE!" (w skrocie)

obraz sie. tyle mozesz

Data: 2011-04-10 17:52:22
Autor: to
[...]

Póki co, to oni mieli wyłącznie Twoją relację, nijak nie zweryfikowaną.

Poza tym mogli mi
dac szybka porzyczke na okres tych 7 dni wyjasniania "automatycznej
procedury" - zwazywszy, ze:

PRIMO: mam IDEALNA HISTORIE bankowa

Z saldem 500 zł nie jesteś raczej idealnym klientem, a już na pewno nie idealny pożyczkobiorcą. ;)

SECUNDO: jestem w ROZPACZLIWEJ SYTUACJI z winy mBanku!!! Sam w obcym
miescie, bez grosza i z recepcja hotelu czekajaca na zaplate za pobyt!

Tego to już niestety sam jesteś sobie winien. Nikt rozsądny nie wybiera się w podróż bez gotówki, dysponując tylko jedną tanią karta. Niestandardową obsługę i spełnianie życzeń to możesz mieć w private bankingu, a nie w mbanku, który z założenia świadczy usługi tanie i masowe, a zatem niespersonalizowane.

Data: 2011-04-10 11:14:31
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 10, 7:52 pm, to <t...@abc.xyz> wrote:
> A niech sobie wyjasniaja z siecia "Cash 4 You"! A co mnie jako klienta
> obchodza WEWNETRZNE problemy organizacyjne tego banku?

Póki co, to oni mieli wyłącznie Twoją relację, nijak nie zweryfikowaną.

po prostu OLALI MNIE!

> [...]
> procedury" - zwazywszy, ze:

> PRIMO: mam IDEALNA HISTORIE bankowa

Z saldem 500 zł nie jesteś raczej idealnym klientem, a już na pewno nie

Ja nigdy nie bralem pozyczki w mBanku (a te co bralem w innym banku -
PKOSA wzorowo splacilem!) To konto w mBanku sluzylo mi tylko do
przyjmowania wyplat!
Ale ZMIENIE bank!

> [...]

Niestandardową obsługę i spełnianie życzeń to możesz mieć w private
bankingu, a nie w mbanku, który z założenia świadczy usługi tanie i

Totez odtad zaczne polegac na innym banku i bardziej na gotowce.
Rozumiem, ze mBank ROBI LASKE, ze pozwala zakladac konta u siebie
roznym ludziom.

Tak, wczoraj chodzilo o kilkaset zlotych - "jutro" moze chodzic o
kilkaset TYSIECY zlotych. Trzeba uwazac - NEZLA NAUCZKA !!!

KONIEC Z ZAUFANIEM DO (m)BANKU !!!!!!

Data: 2011-04-10 19:33:10
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-04-10, Rzetelny Solidny <rzetelny.solidny@gmail.com> wrote:

[...]

KONIEC Z ZAUFANIEM DO (m)BANKU !!!!!!

A dociera do Ciebie, że podobne procedury są praktycznie w każdym banku?
Nieliczne może faktycznie dadzą takiej krótkoterminowej pożyczki, ale
wątpię, żeby to się działo w tych bankach gdzie konto jest za 0 zł.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-04-10 19:39:08
Autor: to
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
begin Rzetelny Solidny
Póki co, to oni mieli wyłącznie Twoją relację, nijak nie zweryfikowaną.

po prostu OLALI MNIE!

Przecież sam pisałeś, że wszczęli procedurę weryfikacji.

Totez odtad zaczne polegac na innym banku i bardziej na gotowce.

Raczej nikomu w mBanku nie będzie przykro z tego powodu. Klienci, którzy wykupują najtańsze usługi i wymagają bóg wie czego nie są raczej nigdzie pożądani.

Data: 2011-04-11 05:34:44
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 11, 4:49 am, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:
> Raczej nikomu w mBanku nie będzie przykro z tego powodu. Klienci, którzy
> wykupują najtańsze usługi i wymagają bóg wie czego nie są raczej nigdzie
> pożądani.

Misiu, zrozum, ze tacy klienci jak on sa zlotymi klientami w bankach!
To dzieki nim banki tak zyja jak zyja, jak taki watkotowrca i pare mkilionow
innych podbnych zrezygnuje z banku to banki beda w niezlych tarapatach.
Bo banki na nich najwiecej zarabiaja, inaczej tworzyli by uslugi zaporowe,
ktorych dana grupa osob nie byla by w stanie przeskoczyc.  A banki robia
dokladnie odwrotnie, wiec nie siej tu swoich glupkowatych teori o bogatym
ktorego banki kochaja i biednym kroego banki nie chca.

Banki w POlsce raczej maja w doopie klientow indywidualnych bo glownie
zyja z PRzektretowatych interesow z POlskim rzadem...

P.S. plmb, mam nadzieje, ze zdajesz sobie sprawe, ze wlasnie
odpisujesz na tworczosc ZAWODOWYCH marketonoidow-pisarzy grupowych/
intertnetowych co wlasnie dostali zlecenie aby ZJECHAC skragi zeby nie
wiem jak slusznie niezadowolonego pokryzwdzonego przez bank?

Data: 2011-04-11 15:11:15
Autor: Ghost

Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> napisał w wiadomości news:d1ba8936-f3c1-4d37-a9b2-272ffd04938124g2000yqk.googlegroups.com...

Banki w POlsce raczej maja w doopie klientow indywidualnych bo glownie
zyja z PRzektretowatych interesow z POlskim rzadem...

No to juz wiemy wszystko - wyborca pisu. Napisz jeszcze cos o zydach.

Data: 2011-04-11 08:14:08
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 11, 3:11 pm, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.soli...@gmail.com> napisał w
> [...]

>zyja z PRzektretowatych interesow z POlskim rzadem...

No to juz wiemy wszystko - wyborca pisu. Napisz jeszcze cos o zydach.

GuZik wiesz! Jestem wyborcą PJN, albo SLD albo UPR... Jestem wyborcą
NIEZDECYDOWANYM!

ALE CO CI DO TEGO?!

Data: 2011-04-11 17:32:45
Autor: JK
W dniu 2011-04-11 17:14, Rzetelny Solidny pisze:
[...]

Jesteś wyborcą wrzeszczącym, odbieranym przez normalnych ludzi jako oszołom, głupek, ćwok, etc.

--
Jarosław

Data: 2011-04-11 18:31:42
Autor: Ghost

Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> napisał w wiadomości news:344d6cfe-6f57-43c2-8111-b182a874ab76w7g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

No to juz wiemy wszystko - wyborca pisu. Napisz jeszcze cos o zydach.

GuZik wiesz! Jestem wyborcą PJN, albo SLD albo UPR... Jestem wyborcą

No ale zdecydowanie nie wybierzesz mbanku, bo tak.

ALE CO CI DO TEGO?!

Przylazisz i drzesz morde na grupie dyskusyjnej, i dziwisz, ze ludzie reaguja? Co za buc.

Data: 2011-04-12 08:43:28
Autor: szerszen

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:invasq$1mt$1@mx1.internetia.pl...

Przylazisz i drzesz morde na grupie dyskusyjnej, i dziwisz, ze ludzie reaguja? Co za buc.

jemu to pewnie trzeba wyjaśnić, że pisanie wielkimi literami, jest uznawane w necie za krzyk

Data: 2011-04-10 20:48:31
Autor: animka
W dniu 2011-04-10 20:14, Rzetelny Solidny pisze:
KONIEC Z ZAUFANIEM DO (m)BANKU !!!!!!

I musiałeś az na 3 grupy o tym pisać?

--
animka

Data: 2011-04-10 22:07:48
Autor: Maciek
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
begin o nicku Rzetelny Solidny napisał(a) na pl.soc.prawo następujące
bzdety:

KONIEC Z ZAUFANIEM DO (m)BANKU !!!!!!
Tupnij nogą.
--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2011-04-10 23:28:58
Autor: Marek Dyjor
Rzetelny Solidny wrote:
[...]

dokładnie olali cie, jesteś dla nich żadnym klientem.

gdybyś miał jakąś rozsądną historię kredytową to być może dostałbyś tę pożyczkę ekspresową.

Data: 2011-04-10 21:20:13
Autor: pawelj
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Z saldem 500 zł nie jesteś raczej idealnym klientem, a już na pewno nie
idealny pożyczkobiorcą. ;)
Nie obrażaj wątkotwórcy. Przecież pisał że ma wielokrotność 50 plus 1do3 zł.
Więc z pewnością miał 503. A to już klient pełną gębą :)

Data: 2011-04-10 19:39:15
Autor: Ancymon
Dnia Sun, 10 Apr 2011 10:34:26 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny napisał(a):

SECUNDO: jestem w ROZPACZLIWEJ SYTUACJI z winy mBanku!!! Sam w obcym
miescie, bez grosza i z recepcja hotelu czekajaca na zaplate za pobyt!

Cóż -- dobrze, że masz czas narzekać w Internecie.

Data: 2011-04-10 10:45:49
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 10, 7:39 pm, Ancymon <n...@podam.pl> wrote:

> SECUNDO: jestem w ROZPACZLIWEJ SYTUACJI z winy mBanku!!! Sam w obcym
> miescie, bez grosza i z recepcja hotelu czekajaca na zaplate za pobyt!

C -- dobrze, e masz czas narzeka w Internecie.

To sie zdarzylo WCZORAJ! Ale uraz psychiczny tak szybko nie chce
ustapic, zreszta chce OSTRZEC INNYCH (bo nikomu nie zycze takiego
klopotu w jakim sie znalazlem wczoraj)

P.S. Prosze uwierz, co niektorzy kiedruja sie czyms wicej niz "kasa za
wszelka cene, w tym za cene: HONORU, i CZYJEJS KRZYWDY"!

Data: 2011-04-10 14:21:45
Autor: witek
On 4/10/2011 12:45 PM, Rzetelny Solidny wrote:
[...]

w ramach dobrego uczynku, napisz porzadnego posta jak działaja bankomaty, reklamacja, ile to trwa i co sie moze stac jak ktos wybiera sie w swiat bedac do tego toalnie nieprzygotowanym.
na pewno bedzie to dobre ostrzezenie dla innych.

powoywanie sie na wielkie krzywdy, konstytucje i sprawiedliwosc społeczna sobie daruj

Data: 2011-04-10 17:55:39
Autor: to
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
begin Rzetelny Solidny
To sie zdarzylo WCZORAJ! Ale uraz psychiczny tak szybko nie chce
ustapic

To idĹş do psychologa.

Data: 2011-04-10 23:26:32
Autor: Marek Dyjor
Rzetelny Solidny wrote:
[...]

masz jakieś kredyty które spłacasz w terminie?

bo idealna historia to np klient z karta kredytową której używa i spłaca. Klient z kontem z którego wszystko wypłaca to raczej klient nie godny zaufania.

Data: 2011-04-10 18:30:29
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Rzetelny" <marysiuniek@gmail.com> napisał w wiadomości news:c763bb0f-c48d-4a11-afc4-79cd8c5f706bp13g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

wiele już mówiono o bankomatach tej sieci
wniosek powinien być tylko jeden - nie używać

Data: 2011-04-10 09:39:23
Autor: Rzetelny
On Apr 10, 6:30 pm, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
> Podchodz sobie wczoraj do bankomatu "Cash 4 You" (na jednej ze stacji
> Metra), wk adam kart , wciskam klawisze i wybieram wyp at kilkuset
> z otych - tj. o 1 z mniej ni tyle ile dok adnie wiem, e mam na
> koncie.

wiele ju m wiono o bankomatach tej sieci
wniosek powinien by tylko jeden - nie u ywa

A jeszcze przed tygodniem nabijałem się z mojego taty, że woli trzymać
pieniądze "w skarpecie"!

P.S. Poważnie zastanawiam się nad zmianą banku... Co sądzicie o
Deutsche Bank? Tam też jest takie konto bez stałych opłat (za
utrzymanie)...

Data: 2011-04-10 11:54:21
Autor: witek
On 4/10/2011 11:39 AM, Rzetelny wrote:
P.S. Poważnie zastanawiam się nad zmianą banku... Co sądzicie o
Deutsche Bank? Tam też jest takie konto bez stałych opłat (za
utrzymanie)...

i sądzisz, że w Deutshe Bank, twoja rozmowa bedzie przebiegała w inny sposób?
znowu zaglebisz swoim myśleniem o twardy beton.

Data: 2011-04-10 10:29:00
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 10, 6:54 pm, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
> P.S. Powaznie zastanawiam sie nad zmiana banku... Co sadzicie o
> Deutsche Bank? Tam tez jest takie konto bez stalych oplat (za
> utrzymanie)...

i sadzisz, ze w Deutshe Bank, twoja rozmowa bedzie przebiega a w inny
sposob?

Sądzę, że W OGÓLE NIE będzie takie rozmowy ponieważ oni mają
NIEZAWODNĄ wszędobylską sieć WŁASNYCH bankomatów NA CAŁYM ŚWIECIE!
(możesz BEZPROBLEMOWO wypłacić swoje pieniądze z tego darmowego konta
zarówno w Radomiu jak i NAWET np. w Wietnamie lub w Rio de Janeiro,
Melbourne, Moskwie, Kijowie, Londynie, Bagdadzie czy... Trypolisie)

Data: 2011-04-10 19:57:30
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-04-10 19:29, Użytkownik Rzetelny Solidny napisał:

[...]

Nie pisz tak bo wątkotwórca wyraźnie nie grzeszący tym co inni jednak
mają jeszcze uwierzy.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-11 00:22:27
Autor: PiotRek
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> napisał w wiadomości news:insr2b$ce4$1news.onet.pl...
[...]

Przecież właśnie odpisujesz wątkotwórcy... :-)))

Piotr

Data: 2011-04-10 22:35:22
Autor: Johnson
Rzetelny Solidny pisze:

[...]

U mnie w mieście nie ma ... co za beznadziejny bank ;)

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-04-11 12:05:57
Autor: Kamil
Dnia Sun, 10 Apr 2011 10:29:00 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny napisał(a):

[...]

I cały ten wątek wygląda na zdyskredytowanie mBanku oraz Cash4You  a
jednocześnie "wypromowanie" DB :))))
Heheh - czego to PRowcy nie wymyślą :))))

Data: 2011-04-10 21:04:21
Autor: cef
witek wrote:

znowu zaglebisz swoim myśleniem o twardy beton.

Wnioskuję z kolejnych wypowiedzi,
 że ten proces tu jednak nie zachodzi.

Data: 2011-04-10 14:29:13
Autor: witek
On 4/10/2011 2:04 PM, cef wrote:
witek wrote:

znowu zaglebisz swoim myśleniem o twardy beton.

Wnioskuję z kolejnych wypowiedzi,
że ten proces tu jednak nie zachodzi.

no i dobrze, lepiej i dla niego, bo sie czegos nauczyl
i dla infolinii, moze beda mniej zestresowani, dla innych klientow, nie beda musieli uwazac, ze inforlinia zaraz ich ugryzie,a i szybciej bedzie sie mozna dodzwonic.

Data: 2011-04-11 12:39:10
Autor: szerszen

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:insndu$fab$29@inews.gazeta.pl...

znowu zaglebisz swoim myśleniem o twardy beton.

ale jakim myśleniem?
jakby myślał, to by nie było tego tematu, albo adresat jobów by się zmienił

Data: 2011-04-10 18:36:52
Autor: qwerty
Użytkownik "Rzetelny"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c763bb0f-c48d-4a11-afc4-79cd8c5f706b@p13g2000yqh.googlegroups.com...
LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE  W TYM KRAJU!!
A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK W BANKU"???

Nie mogłeś zapłacić w hotelu kartą?

Data: 2011-04-10 09:45:25
Autor: Rzetelny
On Apr 10, 6:36 pm, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
> LUDZIE! CO SI DZIEJE  W TYM KRAJU!!
> A gdzie sens przys owia: "PEWNE JAK W BANKU"???

Nie mog e zap aci w hotelu kart ?

Ponieważ najmniejsze banknoty jakie bankomaty Euronetu wypłacają to
50zł więc zwykłem zawsze trzymać na koncie wielokrotność 50zł plus
margines od 1zł  do 3zł.
Poza tym, potrzebowałem drobnych także na inne wydatki...

Data: 2011-04-10 17:26:38
Autor: to
[...]

Czy to jakieś ekscentryczne hobby, czy po prostu trollujesz?

Data: 2011-04-10 10:36:12
Autor: Rzetelny Solidny
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
On Apr 10, 7:26 pm, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Rzetelny

> [...]
> od 1zł  do 3zł.

Czy to jakieś ekscentryczne hobby, czy po prostu trollujesz?

Nie, po prostu unikam sytuacji kiedy po zaplacie karta zostanie mi na
koncie np. 49zl - ktorych nie da sie wyplacic.

Data: 2011-04-11 00:25:31
Autor: PiotRek
Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> napisał w wiadomości news:996dadb1-8191-4f8f-a0b8-dd8c9e8606e0u8g2000yqh.googlegroups.com...
Nie, po prostu unikam sytuacji kiedy po zaplacie karta zostanie mi na
koncie np. 49zl - ktorych nie da sie wyplacic.

Akurat w bankomatach Cash4You da się wypłacić wielokrotność 20 zł.

--
Piotr

Data: 2011-04-12 11:56:33
Autor: Mark
Dnia Sun, 10 Apr 2011 10:36:12 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny napisał(a):

Nie, po prostu unikam sytuacji kiedy po zaplacie karta zostanie mi na
koncie np. 49zl - ktorych nie da sie wyplacic.

No to zaplacisz za cos te 49 zl karta, zamiast je wyciagac, ech, ludzie to maja problemy.

--
Mark

Data: 2011-04-12 06:24:28
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 12, 11:56 am, Mark <ta...@adres.w.pl> wrote:
> Nie, po prostu unikam sytuacji kiedy po zaplacie karta zostanie mi na
> koncie np. 49zl - ktorych nie da sie wyplacic.

No to zaplacisz za cos te 49 zl karta, zamiast je wyciagac,
ech, ludzie to maja problemy.

Tia, zwlaszcza, ze w drobnych sklepach standardwo: "platnosc karta od
15 zl"...

Data: 2011-04-13 00:09:44
Autor: Robert Jaroszuk
On 04/12/2011 03:24 PM, Rzetelny Solidny wrote:
[...]

Czyli nadal można zapłacić 49... ;-)

Data: 2011-04-13 14:36:10
Autor: Marek Dyjor
w mBank GINA PIENIADZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIEDZY!" (z konta)

to kupisz za 16 , bosz...

Data: 2011-04-10 23:16:26
Autor: Marek Dyjor
Rzetelny wrote:
Podchodzę sobie wczoraj do bankomatu "Cash 4 You" (na jednej ze stacji
Metra), wkładam kartę, wciskam klawisze i wybieram wypłatę kilkuset

ciach

Teraz to już nawet pewności mi brak czy otrzymam z powrotem te
pieniądze choćby i za tydzień... :(

LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE  W TYM KRAJU!!
A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK W BANKU"???

ja wiem że to jest stresująca sytuacja ale taka jest normalna procedura.

dlatego wypada mieć też kartę kredytową na wszelki wypadek lub większa kwotę na koncie aby mieć skąd wziąć forsę.

Jak już ktoś napisał gdyby cie okradli to policja nie dała by ci od ręki tego co zostało ci ukradzione.

Data: 2011-04-11 08:49:10
Autor: szerszen

Użytkownik "Rzetelny" <marysiuniek@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c763bb0f-c48d-4a11-afc4-79cd8c5f706b@p13g2000yqh.googlegroups.com...

LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE  W TYM KRAJU!!

no właśnie co się dzieje, bezmyślność ludzka aż się prosi o jakieś czystki w kodzie genetycznym

zawinił bankomat, a ty zamiast mieć pretensje do sieci go obsługującej, wieszasz psy na banku, zamiast się pienić myśl, bo jak widać ci tego zabrakło

Data: 2011-04-11 05:35:53
Autor: Rzetelny Solidny
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
On Apr 11, 8:49 am, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
zawini bankomat, a ty zamiast mie pretensje do sieci go obs uguj cej,
wieszasz psy na banku, zamiast si pieni my l, bo jak wida ci tego
zabrak o

Ale SKAD mialem wiedziec, ze to wina bankomatu w chwili zaistnienia
sytuacji?
Zorientowalem sie dopiero kiedy jeszcze kilka razy probwalem wyplacic
z innych bankomatow Euronetu po jakims czasie, a nastepnie po
sprawdzeniu po zalogowaniu sie na portal mBanku poltora godziny potem
- tylko, ze z DRUGIEGO KONCA miasta!

Data: 2011-04-11 15:01:25
Autor: szerszen

Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d220b98a-586b-4285-be32-ec0c3056dfdc@n10g2000yqf.googlegroups.com...

CZY TO NIE BANK powinien skontaktowac sie z firma KONSERWUJACA
bankomat? ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI?
SPYCHOLOGIA WSZYSTKIEGO NA KLIENTA?

żadna spychologia, masz napisać oficjalną reklamację i czekać na jej wyjaśnienie, nikt ci na gębę nie uwierzy i nie odda kasy na telefon i sam się nie będzie bujał

natomiast wracając do sedna, pisząc tego posta już wiedziałeś kto zawinił a psy wieszasz na banku, który z twoim problemem nie ma nic wspólnego

i na koniec, półtorej godziny, a nie półtora godziny, bo półtora i półtora, to cały tor

Data: 2011-04-12 08:51:10
Autor: niusy.pl
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl>

i na koniec, półtorej godziny, a nie półtora godziny, bo półtora i półtora, to cały tor

Chyba "całatora"

Data: 2011-04-12 09:46:31
Autor: szerszen
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:io0sov$bb1$1@news.net.icm.edu.pl...

Chyba "całatora"

w ostateczności tora tora

Data: 2011-04-12 08:26:29
Autor: witek
On 4/12/2011 2:46 AM, szerszen wrote:

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości grup

Chyba "całatora"

w ostateczności tora tora

a kto na te imprezy tora tora przychodzi.
bo kto brzychodzi na bunga bunga to juz wiemy.

Data: 2011-04-12 19:15:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
wtorek, 12 kwietnia 2011 09:46. carbon entity 'szerszen' <szerszen@tlen.pl>
contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

Tora Bora - zaraz FBI się zleci ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-13 09:41:45
Autor: MadMan
Dnia Mon, 11 Apr 2011 05:35:53 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny napisał(a):

[...]

Normalne - środki zostały zablokowane, rozliczane są najprędzej
następnego dnia. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)