w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Data: 2011-04-10 18:30:29
Autor: zlotowinfo
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Użytkownik "Rzetelny" <marysiuniek@gmail.com> napisał w wiadomości news:c763bb0f-c48d-4a11-afc4-79cd8c5f706bp13g2000yqh.googlegroups.com...
Podchodzę sobie wczoraj do bankomatu "Cash 4 You" (na jednej ze stacji
Metra), wkładam kartę, wciskam klawisze i wybieram wypłatę kilkuset
złotych - tj. o 1 zł mniej niż tyle ile dokładnie wiem, że mam na
koncie.

wiele już mówiono o bankomatach tej sieci
wniosek powinien być tylko jeden - nie używać

Data: 2011-04-10 09:39:23
Autor: Rzetelny
On Apr 10, 6:30 pm, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
> Podchodz sobie wczoraj do bankomatu "Cash 4 You" (na jednej ze stacji
> Metra), wk adam kart , wciskam klawisze i wybieram wyp at kilkuset
> z otych - tj. o 1 z mniej ni tyle ile dok adnie wiem, e mam na
> koncie.

wiele ju m wiono o bankomatach tej sieci
wniosek powinien by tylko jeden - nie u ywa

A jeszcze przed tygodniem nabijałem się z mojego taty, że woli trzymać
pieniądze "w skarpecie"!

P.S. Poważnie zastanawiam się nad zmianą banku... Co sądzicie o
Deutsche Bank? Tam też jest takie konto bez stałych opłat (za
utrzymanie)...

Data: 2011-04-10 11:54:21
Autor: witek
On 4/10/2011 11:39 AM, Rzetelny wrote:
P.S. Poważnie zastanawiam się nad zmianą banku... Co sądzicie o
Deutsche Bank? Tam też jest takie konto bez stałych opłat (za
utrzymanie)...

i sądzisz, że w Deutshe Bank, twoja rozmowa bedzie przebiegała w inny sposób?
znowu zaglebisz swoim myśleniem o twardy beton.

Data: 2011-04-10 10:29:00
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 10, 6:54 pm, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
> P.S. Powaznie zastanawiam sie nad zmiana banku... Co sadzicie o
> Deutsche Bank? Tam tez jest takie konto bez stalych oplat (za
> utrzymanie)...

i sadzisz, ze w Deutshe Bank, twoja rozmowa bedzie przebiega a w inny
sposob?

Sądzę, że W OGÓLE NIE będzie takie rozmowy ponieważ oni mają
NIEZAWODNĄ wszędobylską sieć WŁASNYCH bankomatów NA CAŁYM ŚWIECIE!
(możesz BEZPROBLEMOWO wypłacić swoje pieniądze z tego darmowego konta
zarówno w Radomiu jak i NAWET np. w Wietnamie lub w Rio de Janeiro,
Melbourne, Moskwie, Kijowie, Londynie, Bagdadzie czy... Trypolisie)

Data: 2011-04-10 19:57:30
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-04-10 19:29, Użytkownik Rzetelny Solidny napisał:

[...]

Nie pisz tak bo wątkotwórca wyraźnie nie grzeszący tym co inni jednak
mają jeszcze uwierzy.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-11 00:22:27
Autor: PiotRek
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> napisał w wiadomości news:insr2b$ce4$1news.onet.pl...
[...]

Przecież właśnie odpisujesz wątkotwórcy... :-)))

Piotr

Data: 2011-04-10 22:35:22
Autor: Johnson
Rzetelny Solidny pisze:

[...]

U mnie w mieście nie ma ... co za beznadziejny bank ;)

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-04-11 12:05:57
Autor: Kamil
Dnia Sun, 10 Apr 2011 10:29:00 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny napisał(a):

[...]

I cały ten wątek wygląda na zdyskredytowanie mBanku oraz Cash4You  a
jednocześnie "wypromowanie" DB :))))
Heheh - czego to PRowcy nie wymyślą :))))

Data: 2011-04-10 21:04:21
Autor: cef
witek wrote:

znowu zaglebisz swoim myśleniem o twardy beton.

Wnioskuję z kolejnych wypowiedzi,
 że ten proces tu jednak nie zachodzi.

Data: 2011-04-10 14:29:13
Autor: witek
On 4/10/2011 2:04 PM, cef wrote:
witek wrote:

znowu zaglebisz swoim myśleniem o twardy beton.

Wnioskuję z kolejnych wypowiedzi,
że ten proces tu jednak nie zachodzi.

no i dobrze, lepiej i dla niego, bo sie czegos nauczyl
i dla infolinii, moze beda mniej zestresowani, dla innych klientow, nie beda musieli uwazac, ze inforlinia zaraz ich ugryzie,a i szybciej bedzie sie mozna dodzwonic.

Data: 2011-04-11 12:39:10
Autor: szerszen

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:insndu$fab$29@inews.gazeta.pl...

znowu zaglebisz swoim myśleniem o twardy beton.

ale jakim myśleniem?
jakby myślał, to by nie było tego tematu, albo adresat jobów by się zmienił

w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)