w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Data: 2011-04-10 18:36:52
Autor: qwerty
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Użytkownik "Rzetelny"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c763bb0f-c48d-4a11-afc4-79cd8c5f706b@p13g2000yqh.googlegroups.com...
LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE  W TYM KRAJU!!
A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK W BANKU"???

Nie mogłeś zapłacić w hotelu kartą?

Data: 2011-04-10 09:45:25
Autor: Rzetelny
On Apr 10, 6:36 pm, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
> LUDZIE! CO SI DZIEJE  W TYM KRAJU!!
> A gdzie sens przys owia: "PEWNE JAK W BANKU"???

Nie mog e zap aci w hotelu kart ?

Ponieważ najmniejsze banknoty jakie bankomaty Euronetu wypłacają to
50zł więc zwykłem zawsze trzymać na koncie wielokrotność 50zł plus
margines od 1zł  do 3zł.
Poza tym, potrzebowałem drobnych także na inne wydatki...

Data: 2011-04-10 17:26:38
Autor: to
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
begin Rzetelny
Ponieważ najmniejsze banknoty jakie bankomaty Euronetu wypłacają to 50zł
więc zwykłem zawsze trzymać na koncie wielokrotność 50zł plus margines
od 1zł  do 3zł.

Czy to jakieś ekscentryczne hobby, czy po prostu trollujesz?

Data: 2011-04-10 10:36:12
Autor: Rzetelny Solidny
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
On Apr 10, 7:26 pm, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Rzetelny

> [...]
> od 1zł  do 3zł.

Czy to jakieś ekscentryczne hobby, czy po prostu trollujesz?

Nie, po prostu unikam sytuacji kiedy po zaplacie karta zostanie mi na
koncie np. 49zl - ktorych nie da sie wyplacic.

Data: 2011-04-11 00:25:31
Autor: PiotRek
Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> napisał w wiadomości news:996dadb1-8191-4f8f-a0b8-dd8c9e8606e0u8g2000yqh.googlegroups.com...
Nie, po prostu unikam sytuacji kiedy po zaplacie karta zostanie mi na
koncie np. 49zl - ktorych nie da sie wyplacic.

Akurat w bankomatach Cash4You da się wypłacić wielokrotność 20 zł.

--
Piotr

Data: 2011-04-12 11:56:33
Autor: Mark
Dnia Sun, 10 Apr 2011 10:36:12 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny napisał(a):

Nie, po prostu unikam sytuacji kiedy po zaplacie karta zostanie mi na
koncie np. 49zl - ktorych nie da sie wyplacic.

No to zaplacisz za cos te 49 zl karta, zamiast je wyciagac, ech, ludzie to maja problemy.

--
Mark

Data: 2011-04-12 06:24:28
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 12, 11:56 am, Mark <ta...@adres.w.pl> wrote:
> Nie, po prostu unikam sytuacji kiedy po zaplacie karta zostanie mi na
> koncie np. 49zl - ktorych nie da sie wyplacic.

No to zaplacisz za cos te 49 zl karta, zamiast je wyciagac,
ech, ludzie to maja problemy.

Tia, zwlaszcza, ze w drobnych sklepach standardwo: "platnosc karta od
15 zl"...

Data: 2011-04-13 00:09:44
Autor: Robert Jaroszuk
On 04/12/2011 03:24 PM, Rzetelny Solidny wrote:
[...]

Czyli nadal można zapłacić 49... ;-)

--
Robert Jaroszuk
We do not see things as they are, we see them as we are.

GCS/IT/O d- s: a- C ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N++ DI+
V- M- PS+ PE++ Y(+) PGP++ t 5? X R !tv b+>++++ D- y+ G++
GPG key id:0x5D9659C3   |   pgp encrypted mail preferred
GPG fp:E1A9 C793 FCF2 8EBD 89E9 39D5 DED4 03D1 5D96 59C3

Data: 2011-04-13 14:36:10
Autor: Marek Dyjor
w mBank GINA PIENIADZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIEDZY!" (z konta)

to kupisz za 16 , bosz...

Data: 2011-04-10 23:24:09
Autor: Marek Dyjor
Rzetelny wrote:
[...]

jezu...  po co ?

w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)